Citat:
Ursprungligen postat av
fitz-hume
Nej, jag är inte någon konspirationsteoretiker på höger/vänsterkanten, så som du är. Du är förmodligen övertygad om att det var CIA och G.W. Bush som låg bakom terrorattentatet 11 september 2001. Nej, jag delar inte din skeva världsbild.
Oj, här var vi snabba att döma. Du vet alltså att jag är en konspirationsteoretiker och att jag är övertygad om att CIA låg bakom 9/11? Hur vet du detta efter att vi har utbytt varsitt inlägg - klärvoajans? Risken finns att du skapar intrycket av att se väldigt ytligt och ogenomtänkt på saker.
Citat:
Ursprungligen postat av
fitz-hume
Däremot har du en poäng vad gäller mediernas fokusering på Trump. Det är just för att Trump är så enormt dum och opassande som president som nästan all fokus har hamnat på honom. Därmed har det blivit lättare för Clinton att komma undan diskussioner om de misstag hon begick under sin tid som utrikesminister (och presidenthustru).
Finns det en mediekritik i ovanstående, eller har medierna förletts av den elake Trump? Med andra ord, om det inte vore för Trump så hade allt varit frid och fröjd och fungerat som det ska? Clinton hade granskats hårt och rapporteringen hade varit balanserad och rättvis?