Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-20, 12:19
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Henry Kissinger t.ex, enjoy. Hillary gillar mer republikaner än demokrater verkar det som.
New York är en stor storstad. Att de sedan säkert hatar Bill de Blasio spelar ingen roll.

Republikaner hålls till en annan standard, då kan småsaker bli känsligt.
Manning som släppte videon till wikileaks om när USAs apache-helikopter råkade missta kameror för vapen och dödade några civila/journalister skapade ramaskri, Obama har dödat många civila i sina astronomiska antal drönar-attacker, har åtalat fler journalister än någon annan. Civila dör hela tiden och journalister har, av rebellerna, ett pris på sitt huvud.

Vänster-sidan har inga principer eller moralisk standard att förhålla sig till, man blundar och skyller sedan på R.
Det är bara en (1) demokrat som röstar på Trump alltså? Listan med republikaner som uppmanar folk att INTE rösta på Trump är lång. Det är verkligen exceptionellt dåligt för Trump, aldrig har en republikansk kandidat varit så hatad av de egna. Nu senast har till och med slemmet Roger Aisles gett upp om slemhögen Trump.

Din konstiga whataboutism om din älskade transvestit Manning låter jag tala för sig självt.
2016-10-20, 12:22
Medlem
Deliberatelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Ha ha ha !

Det var ju det jag skrev till Pilothockey nyss, ni Trumister är mästare i Whataboutism. Aldrig en djävla gång kan ni bara erkänna Trumps dumheter utan att börja babbla om andra människors fel. Så djävla svagt!

Jag tror inte att du verkligen är okunnig om grodor från Trump, eller hur? Så sluta fjanta då.
Det finns inga grodor från Trump din töntjävel. Har du ens läst vad han egentligen har sagt? Vänstermedia drar igång drev och kampanjer baserat på INGENTING. Ta bara senast fjanterierna kring hans ord i den där bussen. Det var totalt harmlösa ord. Skämt och överdrifter. Ingen som lyssnar på det där kan på allvar tycka att det var något att bry sig om. Folk i vanliga världen säger liknande saker hela tiden. Men i vänstermedia så blir det förstås kampanjer om att "han hatar kvinnor", etc. Trams. Men det är ju förstås bara för att vänstermedia vrider och vänder på saker för att försöka smutskasta Trump, eftersom hela deras jobb går ut på propaganda.

Ingen som har med sig hjärnan när de läser vänstermedias rapportering kring Trump kan undgå att märka hur löjliga de är när de ska kalla Trump det ena och det andra. Om Trump har kallat en avskyvärd vänsterhäxa för ett okvädingsord så har Trump helt plötsligt "förolämpat alla kvinnor och hatar alla kvinnor". Om Trump korrekt beskriver hur hemska negerområden är, så har Trump helt plötsligt "förolämpat hela negersamhället". Ta och lyssna på när Hillary på allvar säger just det. Ingen sund människa kan undgå att spy när hon gör till rösten och drar till med den historien.

Allvarligt talat. Ni som på allvar "tycker"(eftersom vänstermedia tycker det) att Trump har gjort "förolämpande uttalanden mot kvinnor och negrer" är bara patetiska varelser som inte lever i någon verklighet.
2016-10-20, 12:26
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Det är bara en (1) demokrat som röstar på Trump alltså? Listan med republikaner som uppmanar folk att INTE rösta på Trump är lång. Det är verkligen exceptionellt dåligt för Trump, aldrig har en republikansk kandidat varit så hatad av de egna. Nu senast har till och med slemmet Roger Aisles gett upp om slemhögen Trump.

Din konstiga whataboutism om din älskade transvestit Manning låter jag tala för sig självt.
Nej, Kissinger är en republikan som supportar Hillary. Han är också en war-criminal tydligen, och anses vara Nobels fredspris mest kontroversiella vinnare, vilket borde höja frågetecken.

Och även fast Hillary varit ogillad och opålitligare mer och mer genom åren så röstar de ändå på henne, var "global-warming" flamsandet bara en fas?
Senast redigerad av heis 2016-10-20 kl. 12:47.
2016-10-20, 12:26
Medlem
Xeliouss avatar
När publiken spontanskrattar åt patetiske Trump när han ljuger "no body has more respects for women than me"

http://www.independent.co.uk/news/world/americas/donald-trump-presidential-debate-audience-laugh-republican-respects-women-hillary-clinton-a7370856.h tml
2016-10-20, 12:27
Medlem
BertFoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kofotskenta
Din inställning till dina politiska motståndare känner jag så väl. Är motståndaren svag, ber om ursäkt, håller käft och är på defensiven så är allt bra och debatten rättvis. Är däremot motståndaren aggressiv, vägrar be om ursäkt och har en vinnarinstinkt så är han en "mobbare", "psykopat", "dålig förlorare" och "ett hot mot demokratin".

Så man ska vara en "god förlorare" då eller?
Jävla avskum!
Att man i USA ogillar förlorare stämmer, förutom demokraterna som älskar förlorare av alla dess slag. Förlorare är ju hela deras väljarbas: Hudfärgshandikappade, arbetslösa, bögar, transvestiter och andra degenererade, bidragstagare, lågutbildade och en massa annat patrask.

"God förlorare" är man om man accepterar att bli rövknullad av rödingar och inte klagar när man får problem på toaletten efteråt.

En "dålig förlorare" är väl en vinnare som inte tål att förlora? Hur blir man en vinnare om man tycker det är roligt att förlora? Så amerikanerna gillar att förlora?

Vilken extremt vidrig människosyn du har! Är det så det ser ut i huvudet på en Trump-fanatiker?
2016-10-20, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BertFox
Vilken extremt vidrig människosyn du har! Är det så det ser ut i huvudet på en Trump-fanatiker?

Trumpeten är de lågbegåvades presidentkandidat
2016-10-20, 12:45
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Nej, Kissinger är en republikan som supportar Hillary. Han är också en war-criminal tydligen, och anses vara Nobels fredspris mest kontroversiella vinnare, vilket borde höja frågetecken.
Ska vi bli imponerade att du hittar en (1) 93 år gammal republikan som gillar Hillary??

Jag talade om den långa listan med kända republikaner som hatar Trump och som uppmanar folk att rösta på Hillary, det enda du har att komma med är en republikan som också gillar Hillary!

Det är talande för hela Trumps kampanj och opinionsläget. Väldigt lätt att hitta motståndare i Trumps läger som verkligen hatar honom.
Senast redigerad av Xelious 2016-10-20 kl. 12:47.
2016-10-20, 12:47
Medlem
kofotskentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BertFox

Du bevisar precis min poäng. Er sort har inga som helst problem att kalla människor för alla möjliga hemskheter så fort de inte håller med er. Ni har inga problem med att misshandla, diskriminera eller ropa på strängare lagar när det gäller folk som har andra åsikter, men när det drabbar er själva (du verkar ju känna igen dig i gruppen "förlorare"?) då är man ett "hot mot demokratin", "vidrig människosyn" och "mobbare".

Ska bli så skönt att dricka era tårar när Trump vinner. Vinner han inte så blir det krig.
Det räcker nu.
2016-10-20, 12:51
Medlem
kofotskentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CounterInsurgency
Trumpeten är de lågbegåvades presidentkandidat

Vadå, ska inte ni demokrater stå på de svagas sida? Vad är det för "von oben"-attityd? Tillhör inte Trump "kapitalisteliten" som vill försämra för alla stackars låginkomsttagare?
2016-10-20, 12:53
Medlem
volvo 240s avatar
Lyssnade´nyss på lunchekot och det är för er som inte vet SRs längsta nyhetsprogram.
Inte ett ord on debatten mellan Donald och Hillary igår så min spaning är att Trump vann den.. Annars hade vi överrösts med hur hemsk och dålig Donald är osv.

make America great again, With DOnald Trump!
2016-10-20, 12:53
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Ska vi bli imponerade att du hittar en (1) 93 år gammal republikan som gillar Hillary??

Jag talade om den långa listan med kända republikaner som hatar Trump och som uppmanar folk att rösta på Hillary, det enda du har att komma med är en republikan som också gillar Hillary!

Det är talande för hela Trumps kampanj och opinionsläget. Väldigt lätt att hitta motståndare i Trumps läger som verkligen hatar honom.
Du förstår inte vad jag skrev, jag ser inga problem om oönskade republikaner går till Gary, eller supportar Hillary istället. Du borde fråga dig varför de söker sig till Hillary, men som vi redan märkt så bryr man sig inte, precis som när Orlando-terroristens farsa dyker upp på första parkett vid Clintons rally.
https://theintercept.com/2016/02/12/henry-kissingers-war-crimes-are-central-to-the-divide-between-hillary-clinton-and-bernie-sanders/

Jag tycker de på den listan är helt dumma i huvudet, och det visar skillnaden man håller sin kandidat till svars och ansvar för saker. Inget sånt på demokraternas sida, Madonna erbjuder avsugningar för en röst på Hillary...
Olivia Wilde verkar neurotisk när hon som höggravid gör reklam för Hillary och "rätten till abort".
Senast redigerad av heis 2016-10-20 kl. 13:12.
2016-10-20, 12:59
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Ha ha ha !

Det var ju det jag skrev till Pilothockey nyss, ni Trumister är mästare i Whataboutism. Aldrig en djävla gång kan ni bara erkänna Trumps dumheter utan att börja babbla om andra människors fel. Så djävla svagt!

Jag tror inte att du verkligen är okunnig om grodor från Trump, eller hur? Så sluta fjanta då.

var står det att jag stödjer trump?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in