2016-10-20, 12:15
Medlem
Internetkrigare14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoLogo
Ok jag kan inte förklara snabbt hur jag kom till den slutsatsen men ja Hilley kan absolut starta krig med Ryssland det är väl mainstream media som rapporterar om det. Jill Stein Gröna partiets kandidat i USA säger att Hillery kan starta krig med Ryssland. Kolla upp det själv.

Men herre Gud skärp dig människa. Sök hjälp, det finns för alla.
Brukar inte formulera mig så men ibland går det för långt. Helt jävla otroligt snurrigt!
2016-10-20, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigare14
Brukar inte formulera mig så men ibland går det för långt. Helt jävla otroligt snurrigt!

Så Jill Stein ska också söka hjälp då?

Partiledare för Gröna partiet. Jag tror samma som hon, varför får hon utrymme i media och jag ska söka hjälp när vi säger samma sak angående krig emot ryssland om Hillery vinner.

http://www.realclearpolitics.com/video/2016/10/12/jill_stein_hillary_clintons_declared_syria_policy_ could_start_a_nuclear_war.html
2016-10-20, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Det var mer den EU-vänliga elitens egenuppfunna fantasi om hur valet skulle sluta än ett resultat av vad opinionsundersökningarna sa om man granskar dem.

Nej.

Det var väl gore som förlorade mot gwb med ett par 1000 röster i Florida, där jeb Bush var chef, medan gore gick flest röster totalt. Det var dessutom knas med röstningsmaskinerna. Så störtades hela världen i fördärvet.

Som Obama säger, sluta gråtrunka tills valet är klart.
2016-10-20, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andreasmm
Vad fan är det media blåst upp och gjort en jättegrej av att Trump sa att han ansåg skiten vara riggad med medier som håller Clinton hårt om famnen?

Bekräftar ju faktiskt vad han sa när medier försöker blåsa upp det nu som demokratihatare!!!!!11ett!

Noterar även igår att Aftonhoran igår valt ut bilder på Trump där han man fångat honom när han ser arg ut och har munnen öppen så att ser helt konstigt ut, medan man valt ut normala bilder på Clinton.
Ständigt har Aftonhoran och Expressen haft sina vänsterliberala krönikörer att skriva illa om Trump och vinkla skit någonting så in i helvete. Vore så underbart ifall Trump vinner, inte bara för världens framtid men för att få käft på sådana här äckliga och vidriga människor.

Det är väl bara att acceptera att medierna är ägda av globalister? Acceptera och gå vidare...

2016-10-20, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigare14

Helt fel ute är han inte, Hillary är en hök som vill ha flygförbudszon i Syrien. Syrien är en suverän stat, FN-medlem och har en statsledning som är allierad med Ryssland, Hillary vill att USA skall bestämma vad som är rätt eller fel i Syrien mot Assads vilja kan aldrig falla väl ut, speciellt inte när som nu ryssarna har baser och kontrollerar luftrummet i västra Syrien.

En konflikt kommer att utlösas som kan skapa WWIII, eller hur?
2016-10-20, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Jag undrar vem som är sjuk, om du tolkar hennes respekt för DT:s barn som ett hot!
Du verkar ha rykts med i folehattshysterin. Det finns ju muppar spm på allvar för fram att Clinton kommer att starta ett kärnvapenkrig om hon blir vald - ett harmageddon!

Är det verkligen så konstigt att man är orolig för Hillary och ett kärnvapen krig? Hon har själv påstått att hon kan använda kärnvapen mot Iran..

Samt med hennes bagage så finns det inte mycket kvar att lita på..

Skrattar åt människor som mister sina liv, hotar med kärnvapen, benghazi, is, 33.000 raderade emails.. listan kan göras lång..
Senast redigerad av Hewasright 2016-10-20 kl. 12:35.
2016-10-20, 12:28
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreasmm
Vad fan är det media blåst upp och gjort en jättegrej av att Trump sa att han ansåg skiten vara riggad med medier som håller Clinton hårt om famnen?

Bekräftar ju faktiskt vad han sa när medier försöker blåsa upp det nu som demokratihatare!!!!!11ett!

Noterar även igår att Aftonhoran igår valt ut bilder på Trump där han man fångat honom när han ser arg ut och har munnen öppen så att ser helt konstigt ut, medan man valt ut normala bilder på Clinton.
Ständigt har Aftonhoran och Expressen haft sina vänsterliberala krönikörer att skriva illa om Trump och vinkla skit någonting så in i helvete. Vore så underbart ifall Trump vinner, inte bara för världens framtid men för att få käft på sådana här äckliga och vidriga människor.

Enda man kan göra är att bojkotta skiten. Man får vara bra trög eller ointresserad för att inte inse hur snedvridna medierna är. Om de just nu kör stenhårt på antidemokrat-spåret (som de svenska gör, jag har inte kollat de amerikanska), så försöker de väl sopa igen spåren efter det som kommit fram om HC på sista tiden. Tidigare under kampanjen kändes Trumps rigged-retorik mest som ett sätt att driva på massorna, men efter Podesta och Veritas inser man att saker och ting inte står rätt till. Valfusk, betalda motdemonstranter, medierepresentanter som ger Clintonkampanjen förmåner, helt obalanserad rapportering, etc. Läskigt!
2016-10-20, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalleDussin
Helt fel ute är han inte, Hillary är en hök som vill ha flygförbudszon i Syrien. Syrien är en suverän stat, FN-medlem och har en statsledning som är allierad med Ryssland, Hillary vill att USA skall bestämma vad som är rätt eller fel i Syrien mot Assads vilja kan aldrig falla väl ut, speciellt inte när som nu ryssarna har baser och kontrollerar luftrummet i västra Syrien.

En konflikt kommer att utlösas som kan skapa WWIII, eller hur?

Alltså jag går ju inte bara på Jill Steins uttalanden om konflikt med Ryssland. På economic forum i St: Petersberg varnar Putin för att han inte når igenom till västs befolkning och att media i väst inte rapporterar om faran i värden idag.

https://youtu.be/kqD8lIdIMRo

Retoriken är hård mellan USA och Ryssland kolla på det här om du misstror mig och jag orkar inte leta upp annan källa än RT men det är från USA där de diskuterar att införa flygförbudszon i och vad de innebär

https://youtu.be/iKiQmFJqZYg
Senast redigerad av NoLogo 2016-10-20 kl. 12:45.
2016-10-20, 12:36
Bannlyst
Så, vem var det som vann? Var det trump som vanligt fast media säger att det var hillary?

Värt att titta på debatten i efterhand?
2016-10-20, 12:38
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inhalator
Tycker Trump gjorde kalvsylta av Clittan i debatten, rent informationsmässigt. Hon ska dock ha poäng för sin fantastiska förmåga att trolla bort fokus från henne när hon ställs emot väggen.

Hoppas och ber om att Trump vinner nästa månad. För mig verkar detta vara det potentiellt sista riktiga valet. Det står mellan en en fristående, framgångsrik affärsman, som inte vill hellre än att gå till historien som USAs bästa president genom tiderna - och å andra sidan den korrupta politiska och ekonomiska eliten som representeras av Killary.

Välj frihet.

Usch, hemska ord men du har nog rätt. Jag undrar om väljarna riktigt förstår vikten av det här valet och att framtida val riskerar att likna skenval. Om Trump förlorar så kanske republikanska partiet kommer att göra allt för att rätta in sig i mainstreamfåran och bära fram korrumperade politiker.

Det finns en hel del att invända mot Trump, men den här dimensionen är så viktig att den inte går att underskatta.
2016-10-20, 12:40
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
Så, vem var det som vann? Var det trump som vanligt fast media säger att det var hillary?

Debatten liknar de föregående men lite mer sansad och faktaorienterad. I början avbröt kandidaterna inte alls varandra, till exempel. Skönt. Men sedan blev det lite mer som tidigare, med personangrepp till höger och vänster.

Edit: Just det, vem vann? Tja, beror nog vem man håller på. Clinton var precis som vanligt, stabil men hal som en ål. Trump lite lugnare än tidigare vilket är till hans fördel.
Senast redigerad av RogerRoger 2016-10-20 kl. 12:44.
2016-10-20, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clappen

Sevärd, JA!

Du vet, detta med olika åsikter..... Trumparna säger Trump vann, Clintons skara och msm säger tvärtom.

men, men enl CNN blev det 52-39 för fru Clinton, förra gången var det 59- 34 och första 62-27. Dessa siffror på en demokratiskt dominerad urvalsgrupp. Så Trumpen har gått fram 12 pinnar och Hillary backat 10 jmf med första debatten!

Detta ger en fingervisning att Trump egentligen vann denna debatt, även en liten grupp av oberoende icke ännu bestämda väljare som satt i en CNN studio fick göra en omröstning hur dom uppfattade det hela och hur dom nu skulle rösta i valet. 10 valde Trump, 5 för Hillary och 6 fortfarande ovissa...

(obs, detta i CNN )

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in