Hahahaha - sockerbitar med tandkräm på!
Låter som om du ej var någon finsmakare som barn iaf
Brie med lakrits lät dock ej så dumt måste jag säga... Tänker mig dock sådan typ fiberlakrits från Renée Voltaire.
ONT: jag gillar att lägga dijonsenap på stekta ägg, och strö B-jäst över.
Prova att frysa lakritsen och riv den sedan, så kan du sprinkla på skiten på osten och framstå som värsta delikatesskocken, pynta med ett löv citronmeliss.
Kom på att jag brukade koka ris i glögg! Riset blev rosa och det luktade jul i lyan. Vevade sedan ner bearnéssås och dinner was served. Kan nog inte rekommendera det hela.
Prova att frysa lakritsen och riv den sedan, så kan du sprinkla på skiten på osten och framstå som värsta delikatesskocken, pynta med ett löv citronmeliss.
HAHA bra tips, obligatoriskt med blad på toppen när man vill framstå som finsmakare Ppp
När jag var liten trodde jag att jag uppfunnit bästa godiset - sockerbitar med tandkräm på
Något mer lyckat är camembert eller brie i kombo med mjuk lakrits.
Påminner mig om Hemlige Arne. Han tipsade om att man kunde lura morsan genom att klippa bort stråna på tandborsten och limma fast ett par sockerbitar där istället. Minns inte vad han hade för substitut till tandkrämen. Kristyr kanske?
Den konstigaste kombinationen jag äter idag är nog när jag plockar valfritt kallskuret från kylen och äter det tillsammans med mandlar eller valnötter, men när jag var liten åt jag gärna mackor med messmör och hästkött. Idag när man varmröker en Järvsöfaks eller en Butterfly Flip, kallar man köttet av någon anledning för hamburgerkött.