2016-10-20, 05:14
Medlem
raxmouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Du må tycka det är smart av Trump men det finns faktiskt flera analytiker som säger att han skadar bara sig själv genom att säga så. Väljare som tänkt rösta på Trump kanske inte röstar bara för de tycker det är olönt.

Väljare som tänkt att rösta på Trump kommer besöka hans Twitter. Vad analytiker tycker är en subjektiv åsikt och den är på någotvis fin och legitimerad när den kommer från CNN.
Vi lever i ett annat informationssamhälle.

Vi får hoppas att demokraterna riggar valet så pass mycke att det inte går att diskutera, typ 60% vinst till hillary eller något så äre nog lugnt

Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Joo, politisk orutin som sagt. Han har en tendens att prata innan han tänker.

Pratar du om mig i tredje person eller hade du någonting med våran diskussion att göra? Jag bara undrar om du blev uppkäftig av någon anledning

edit, du hade editerat ditt inlägg numera så jag antar du menar trump

Citat:
För att många av hans väljare tycker att valet är riggat. Men när han vann primärvalet så var det tydligen inte riggat. Eller om han vinner presidentvalet.

Har du missat hur MSM-rapporterat om Hillary Wikileaks etc? Har du förstått påståendet med kopplingen eller inte
Senast redigerad av raxmouse 2016-10-20 kl. 05:20.
2016-10-20, 05:17
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raxmouse
Pratar du om mig i tredje person eller hade du någonting med våran diskussion att göra? Jag bara undrar om du blev uppkäftig av någon anledning
Öh va? Trump skulle nog erkänna själv att han kan vara lite impulsiv ibland.

Och till skillnad från dig så tror jag inte det är möjligt att rigga ett val i USA, inte i så stor skala som skulle krävas. En viss del valfusk har alltid funnits, från båda partier.
2016-10-20, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Du och haters gemensamt pekar aldrig ut misstagen (klart han må göra) eller policyn ifråga.

Det är sant dock vad Trump säger, varför tilläts hon ens att kandidera och varför var hennes enda konkurrens-Bernie Sanders? The Clinton-machine is why.

Haters?

Jag vill inte bo i ett land med en personlighetsstörd tölp till president, kom till verkligheten. Donny har heller ingen politik.

Hillary är trots allt en mycket skicklig politiker, det har hon visat nu i 30år.
2016-10-20, 05:19
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpyjamasen
Se där. Konstigt att det är offentlig information hur som helst.

Det är väl ändå givet att det inte ska ta särskilt lång tid innan militären följer vad deras ledare säger åt dem.
2016-10-20, 05:21
Medlem
raxmouses avatar
Citat:
Öh va? Trump skulle nog erkänna själv att han kan vara lite impulsiv ibland.

Och till skillnad från dig så tror jag inte det är möjligt att rigga ett val i USA, inte i så stor skala som skulle krävas. En viss del valfusk har alltid funnits, från båda partier.

Vi talar i nutid. Har du sett Project Veritas och har du sett något liknande mot republikanerna? det är två enkla frågor

Citat:
Ursprungligen postat av ImamReinfeldt
Haters?

Jag vill inte bo i ett land med en personlighetsstörd tölp till president, kom till verkligheten. Donny har heller ingen politik.

Hillary är trots allt en mycket skicklig politiker, det har hon visat nu i 30år.

Nej, det är hon inte och ja de har visat i 30år.
Senast redigerad av raxmouse 2016-10-20 kl. 06:06.
2016-10-20, 05:22
Medlem
heiss avatar
Citat:
Haters?

Flytta då din tönt! Jag ser bara en personlighet i Trump. Hellre en tölp än en karriärspolitiker som pratar skit och har den usla visionen att göra staten större, höja skatter och hata Ryssland. Typiskt.

Säg allt bra hon gjort i 30 år då?? Trump är en arbetsnarkoman och har rätt policy!
Makes no sense att prata gun-control när Chicago ser ut som det gör.
Senast redigerad av heis 2016-10-20 kl. 05:26.
2016-10-20, 05:22
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
Det är väl ändå givet att det inte ska ta särskilt lång tid innan militären följer vad deras ledare säger åt dem.

Nej, det ska ta minst en halvtimme
2016-10-20, 05:23
Medlem
Citat:
Haters?

Du menar genomkorrupt och ond? NWO / open borders next. Spetälska och TBC väller in i USA, no kidding. Och de får inte ens vård.
2016-10-20, 05:26
Medlem
geir44s avatar
Hillary don't preach......I'm gonna keep Trump... (1986)
2016-10-20, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Flytta då din tönt! Jag ser bara en personlighet i Trump. Hellre en tölp än en karriärspolitiker som pratar skit och har den usla visionen att göra staten större, höja skatter och hata Ryssland. Typiskt.

Säg allt bra hon gjort i 30 år då?? Trump är en arbetsnarkoman och har rätt policy!
Makes no sense att prata gun-control när Chicago ser ut som det gör.

Behöver inte flytta.

Framtiden ser mörk ut för Republikanerna tack vare Donny. Det är det skönaste i denna kråksång. Det kan ta lång tid att reparera skadan efter Donny med en mycket bitter efterdebatt. Hoppas partiet spricker.

Fram med popkornen.
Senast redigerad av ImamReinfeldt 2016-10-20 kl. 05:32.
2016-10-20, 05:31
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raxmouse
Väljare som tänkt att rösta på Trump kommer besöka hans Twitter. Vad analytiker tycker är en subjektiv åsikt och den är på någotvis fin och legitimerad när den kommer från CNN.
Vi lever i ett annat informationssamhälle.

Kanske förlorar Trump inte röster men han behöver vinna betydligt fler för att kunna vinna som det ser ut enligt opinionsundersökningar. Reaktionerna hittills har varit mest negativt. Rubrikerna från debatten är att Trump kanske inte kommer acceptera valresultatet. På New York Times, Fox News och en sida som hämtar material från AP.

Citat:
Vi får hoppas att demokraterna riggar valet så pass mycke att det inte går att diskutera, typ 60% vinst till hillary eller något så äre nog lugnt

Det här är bara löjligt. Hundratals opinionsundersökningar visar att Clinton leder.
Senast redigerad av TKD_1337 2016-10-20 kl. 05:33.
2016-10-20, 05:33
Medlem
vargvids avatar
Citat:
Det här är bara löjligt. Hundratals opinionsundersökningar visar att Clinton leder.

Hundratals andra säger att Trump leder.

Liktväl som att republikanerna säger "trump vann" så säger demokraterna "hillary vann".

Det här är likt alla undersökningar och skit innan valet i Sverige. Ingen av dom kommer ha rätt för det är fortfarande bara en mindre undersökning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in