Citat:
Ursprungligen postat av
HepCat-X
Med tanke på hur många falska (stulna, sålda, pimpade eller förfalskade) svenska pass som cirkulerar i världen, och hur små skillnader det i praktiken är mellan PUT och medborgarskap numera, är det naturligtvis småpotatis. Tio års fängelse utan möjlighet till avkortning eller benådning - eller deportation till fängelse i Syrien - vore mer adekvat men det kan man ju fetglömma här i miljömupparnas land.

Det är numera kört. Hela världen skrattar. Vi är ett skämt. iS OK?!
Inte ens de hårdaste i vårt land kan stå upp nu. De som kan, de blir antagligen gripna av Säkerhetspolisen i denna stund. Vad vi kan göra: bulka upp, försvara ert land och stå upp för vår demokrati. Idioterna som ger körkort till IS-soldater... nu är de inte landsförrädare, de är världsförrädare. Det har gått långt nu... ett stort skämt.
Staten får gärna komma och avrätta mig nu, helt OK. Hellre det än att jag ska behöva betala deras uppehälle... Staten är folket, vår nation som blivit ockuperad av främmande makter.
Feta skämt. Oroa er inte. Det är många av oss som kommer kämpa för vårt land till sista droppen blod. När det väl kommer(tro mig det kommer) så tar vi hand om det. Nordens Rike!
(Vid första tanken så tänker du kanske *cringe*... andra tanken... tänk efter)