Citat:
Du är ju helt urbota korkad min vän ursäkta mig..men isis köra ambulans? Lurade? Sålda? Vad yrar du om?Eftersom samtliga åkt ner för att köra ambulans men sedan blivit lurade eller sålda till Islamiska staten och där blivit djupt kränkta och nu när de kommit hem känner av lite posttraumatisk stress behöver de lugn och ro och en semester på skattebetalarnas bekostnad och sedan ett bekvämt och välbetalt jobb så de inte mot sin vilja återfaller till den terroristverksamhet de så innerligt tar all avstånd från.
Men svensken är än mer förlåtande och barmhärtig.
Men svensken är än mer förlåtande och barmhärtig.
Dom har själva sålt sina själar inget snack om den saken och det har varit avsiktligt..dom har förbrukat sin rätt att andas.
Du försöker bara vara ironisk som resten av hönsen här inne som bara gnäller på era skattepengar och att dom kommer kosta pengar och hit o dit. Samma sak i andra delar i forumet når nån blir tex blir skjuten det enda alla tjatar om är hur mycket vården kommer kosta, vilken belastning han är mm.. Folk önskar din död hellre än att du blir en grönsak OCH kommer kosta skattepengar.
Det finns ingen mänsklighet i er äckliga människor. "Svensken mer barmhärtig ..och förlåtande"??psst snälla lägg av. Svenskens "barmhärtighet" = skattepengar. Svenskens"Förlåtande" = skattepengar.
Ni är så fruktansvärt äckliga och fega. Jag vet att ni är ett normalt funtad folk men ibland leker ni dumma och bara gnäller. "Dom ska få det o det, såhär mkt och så länge" är bara rena efterhandskonstruktioner från er och ni har tappat eran moral helt.
Jag får bara påminna dig och din kretin till hjärna om att Sverige har straffat jihadister tidigare. Till Livstids fängelse. För handlingar BEGÅNGNA i Syrien.
Dessa jä*la äckel till parasiter om det nu blir något kvar av dom det vill säga kommer inte serveras ris kaffe och kakor på din bekostnad. Om det nu ens blir något kvar av dom dvs. Efter Mosul och Raqqa befrielserna.
Så snälla lägg av med Dina efterblivna försök med bamhärtighet och förlåtande-bullshitsnack.
Du och ditt folk som tänker exakt likadant är inte ens i närheten på ljusår av en enda bokstav av den versen, sov dåligt människa.
Lägligt. Bäst att göra affärer medans den goda gärningen gentemot terrorister är aktuell.