2016-10-20, 05:15
Medlem
Skreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vågskålen
Eftersom samtliga åkt ner för att köra ambulans men sedan blivit lurade eller sålda till Islamiska staten och där blivit djupt kränkta och nu när de kommit hem känner av lite posttraumatisk stress behöver de lugn och ro och en semester på skattebetalarnas bekostnad och sedan ett bekvämt och välbetalt jobb så de inte mot sin vilja återfaller till den terroristverksamhet de så innerligt tar all avstånd från.
Men svensken är än mer förlåtande och barmhärtig.
Du är ju helt urbota korkad min vän ursäkta mig..men isis köra ambulans? Lurade? Sålda? Vad yrar du om?
Dom har själva sålt sina själar inget snack om den saken och det har varit avsiktligt..dom har förbrukat sin rätt att andas.
Du försöker bara vara ironisk som resten av hönsen här inne som bara gnäller på era skattepengar och att dom kommer kosta pengar och hit o dit. Samma sak i andra delar i forumet når nån blir tex blir skjuten det enda alla tjatar om är hur mycket vården kommer kosta, vilken belastning han är mm.. Folk önskar din död hellre än att du blir en grönsak OCH kommer kosta skattepengar.
Det finns ingen mänsklighet i er äckliga människor. "Svensken mer barmhärtig ..och förlåtande"??psst snälla lägg av. Svenskens "barmhärtighet" = skattepengar. Svenskens"Förlåtande" = skattepengar.
Ni är så fruktansvärt äckliga och fega. Jag vet att ni är ett normalt funtad folk men ibland leker ni dumma och bara gnäller. "Dom ska få det o det, såhär mkt och så länge" är bara rena efterhandskonstruktioner från er och ni har tappat eran moral helt.

Jag får bara påminna dig och din kretin till hjärna om att Sverige har straffat jihadister tidigare. Till Livstids fängelse. För handlingar BEGÅNGNA i Syrien.
Dessa jä*la äckel till parasiter om det nu blir något kvar av dom det vill säga kommer inte serveras ris kaffe och kakor på din bekostnad. Om det nu ens blir något kvar av dom dvs. Efter Mosul och Raqqa befrielserna.
Så snälla lägg av med Dina efterblivna försök med bamhärtighet och förlåtande-bullshitsnack.
Du och ditt folk som tänker exakt likadant är inte ens i närheten på ljusår av en enda bokstav av den versen, sov dåligt människa.
Citera
2016-10-20, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
De kommer tillbaka till Sverige för att kvittera ut höga bidrag, gruppvåldtäkter svenska kvinnor samt knivmördare några svenskar. De får inget straff för de brotten heller, de tillhör redan utsatt grupp.

Nja, handgranater säljs för 1000kr om man köper 10-pack i Malmö. Behövs nog inte knivas så mycket. Våldtäkterna står ju de vanliga för. Nu får vi trevliga terrorister. Eventuellt smutsiga bomber som förvarats i nån källarlokal. Media rapporterar inte ens om vapenförråden som hittats. Hur många har vi inte hittat?

Welcome Back Terrorists!

(Sen så har vi riktiga flyktingar i landet som flytt från Kalifatet, sen bjuder vi in dem som flyktingarna flytt från)

Jag är inte religiös, men måtte Allah/Gud hjälpa oss. En regering som tar död på en nation. Sjukt. Svenskar över hela världen kommer inte ens våga säga att de har svenskt blod i sig. Total jävla BS.
Senast redigerad av FetManDansar 2016-10-20 kl. 05:27.
Citera
2016-10-20, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skream
Du är ju helt urbota korkad min vän ursäkta mig..men isis köra ambulans? Lurade? Sålda? Vad yrar du om?
Dom har själva sålt sina själar inget snack om den saken och det har varit avsiktligt..dom har förbrukat sin rätt att andas.
Du försöker bara vara ironisk som resten av hönsen här inne som bara gnäller på era skattepengar och att dom kommer kosta pengar och hit o dit. Samma sak i andra delar i forumet når nån blir tex blir skjuten det enda alla tjatar om är hur mycket vården kommer kosta, vilken belastning han är mm.. Folk önskar din död hellre än att du blir en grönsak OCH kommer kosta skattepengar.
Det finns ingen mänsklighet i er äckliga människor. "Svensken mer barmhärtig ..och förlåtande"??psst snälla lägg av. Svenskens "barmhärtighet" = skattepengar. Svenskens"Förlåtande" = skattepengar.
Ni är så fruktansvärt äckliga och fega. Jag vet att ni är ett normalt funtad folk men ibland leker ni dumma och bara gnäller. "Dom ska få det o det, såhär mkt och så länge" är bara rena efterhandskonstruktioner från er och ni har tappat eran moral helt.

Jag får bara påminna dig och din kretin till hjärna om att Sverige har straffat jihadister tidigare. Till Livstids fängelse. För handlingar BEGÅNGNA i Syrien.
Dessa jä*la äckel till parasiter om det nu blir något kvar av dom det vill säga kommer inte serveras ris kaffe och kakor på din bekostnad. Om det nu ens blir något kvar av dom dvs. Efter Mosul och Raqqa befrielserna.
Så snälla lägg av med Dina efterblivna försök med bamhärtighet och förlåtande-bullshitsnack.
Du och ditt folk som tänker exakt likadant är inte ens i närheten på ljusår av en enda bokstav av den versen, sov dåligt människa.

Heh.

Tro mig, vi lever och är vaksamma.

Tack för att du kommer hit och diskuterar.

Vi kommer inte att ge upp vårt land. Vi kommer att hjälpa flyktingar, men de som missköter sig åker tyvärr hem.

När det gäller IS-terrorister så ska de inte ens få sätta sin fot på vårt land. Oavsett om de tror att de är svenska medborgare. Det vore ju rent av löjligt av IS-mördarna att tro att de kommer gå säkra i vårt land.

Vi har fått nog.
Citera
2016-10-20, 06:12
Medlem
Skreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetManDansar
Nja, handgranater säljs för 1000kr om man köper 10-pack i Malmö. Behövs nog inte knivas så mycket. Våldtäkterna står ju de vanliga för. Nu får vi trevliga terrorister. Eventuellt smutsiga bomber som förvarats i nån källarlokal. Media rapporterar inte ens om vapenförråden som hittats. Hur många har vi inte hittat?

Welcome Back Terrorists!

(Sen så har vi riktiga flyktingar i landet som flytt från Kalifatet, sen bjuder vi in dem som flyktingarna flytt från)

Jag är inte religiös, men måtte Allah/Gud hjälpa oss. En regering som tar död på en nation. Sjukt. Svenskar över hela världen kommer inte ens våga säga att de har svenskt blod i sig. Total jävla BS.
Ja jag tycker de är väldigt konstigt bemötande som många av dessa återvändande kräk får utav den svenska regeringen.. Och det sjuka är att Säpo redan vet vem dom är och har stenkoll på dem. Men jag tror det är något som behöver reformeras. Dom ska åka in på kåken direkt utan daltande...förstår inte hur dom kan leva i frihet efter det dom gjort där nere.
Citera
2016-10-20, 06:24
Medlem
"Tack för att Ni valde Sverige"

"Free driving licenses & grants: Sweden's shock plan to reintegrate returning ISIS fighters" Makes sens! If you are going to drive a suicide car bomb, you should drive it legally and safely.

I "mitt" landsting styrt av sossar och gröntalibanerna är väntetiden för prostatabehandling 75 veckor.
Detta hindrar dock inte politikerna att besluta--mot tjänstemännens och läkarnas uttalade protester---
om fullständig fri vård för Eu-migranter och sådana som uppehåller sig illegalt i landet från nyår.

Varför behandlar våra folkvalda sina väljare och skattebetalare så utomordentligt dåligt. Betyder "allas lika värde" långtgående positiv särbehandling av bidragsförsörjda islamister?
Citera
2016-10-20, 07:23
Medlem
Dessa terrorister bör fråntas sina eventuella svenska medborgarskap och fördrivas ut ur landet. Alternativt dömas till döden.
Citera
2016-10-20, 07:42
Medlem
Dom ska förvägras att komma in i landet någonsin igen. Bli av med sina svenska medborgarskap, liksom deras familj och släktingar här. Sedan ska dom fängslas och ställas inför Haagtribunalen för brott mot mänskligheten. Min avsky och hat mot svenska sjuklöverpolitiker, journalister, och myndighetspersoner som är ansvariga och låter detta vanvett fortgå vet inga gränser. Jag hoppas innerligt att dom allesammans kommer att få betala för detta svek mot sitt eget folk. Dom har allesammans svenskt blod på sina händer.
Citera
2016-10-20, 07:44
Medlem
Jag hoppas att alla terrorister som rest från Sverige förintas drönare.
Citera
2016-10-20, 08:12
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
Har man rest till IS ska man förlora sitt medborgarskap!
http://marcusbirro.blogg.se/2016/october/har-man-rest-till-is-ska-man-forlora-sitt-medborgarskap.html
Citera
2016-10-20, 12:15
Medlem
cerealtubemans avatar
Löfvén och Wallenberg åker till Saudiarabien Lägligt. Bäst att göra affärer medans den goda gärningen gentemot terrorister är aktuell.
Citera
2016-10-20, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skream

Men herrejisses människa. Du begriper väl att han är ironisk?
Citera
2016-10-20, 13:28
Medlem
Nu när Mosul är krigsfält så retirerar isis på order av Hussein Obama för att ta sig till Syrien och Europa.Undra på varför irakierna möter så svagt motstånd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in