2016-10-19, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
2015-11-15
Försök till köp av sexuell tjänst.
Villkorlig dom.
50 dagsböter á 60 kronor.
Inte snyggt väl. Försökt köpa sex alltså? Inte en kille för Jennifer. Men hon frågade aldrig vad han hade gjort eller? Vilket är konstigt, hade ju varit den naturliga följdfrågan.
Citera
2016-10-19, 23:12
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Borde inte TV4 kolla upp belastningsregistret på de sökande?
Varför då? Vill hon dejta en torsk som fått sitt straff på ett rättsligt korrekt sätt så är väl inte det TV4:s sak.
Citat:
Ursprungligen postat av Mexx35
Inte snyggt väl. Försökt köpa sex alltså? Inte en kille för Jennifer. Men hon frågade aldrig vad han hade gjort eller? Vilket är konstigt, hade ju varit den naturliga följdfrågan.
Haha, tänkte detsamma. Hon verkar ju inte som typen som tänder på badboys (fast vad vet jag), men märkligt av henne att ändå först välja att ta med honom till gården. Tur att hon ändrade sig.
Citera
2016-10-19, 23:22
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trekvartsbyxa
Varför då? Vill hon dejta en torsk som fått sitt straff på ett rättsligt korrekt sätt så är väl inte det TV4:s sak.

TV4 som står för produktionen har så klart ett ansvar, självklart borde de kolla belastningsregistret. En enda "felmatchning" och programserien är rökt. Så om dom inte gör kollen är det dåligt tycker jag.
Citera
2016-10-19, 23:22
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Lite så mina tankar går med, vänta bara tills Annelie kommer till gården, då kanske hon inte är så nedtonad längre, och börjar leka "finn fem fel" på Pers gård.

Eller så är hon mer ödmjuk eftersom hon öser beröm över Per och tycker han är en underbar man. Det tyckte hon ju verkligen inte om Mikael från 2013, honom "töntstämplade" hon ju direkt nästan.
Det enda som hade varit roligt med Annelies medverkan på gården är om Erica som var så på och jobbig i detta avsnitt också hade varit med.
Hade kunnat bli världens bitch-fight... med största säkerhet hade de "tagit ut varandra".
Citera
2016-10-19, 23:28
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
2015-11-15
Försök till köp av sexuell tjänst.
Villkorlig dom.
50 dagsböter á 60 kronor.

Var det allt som fanns? Han verkade ju antyda att det handlade om aggressionproblem...

Märkligt att hon tog honom vidare ändå. Grejen med trädet var ju också konstig.
Känns inte som den mest förtroendeingivande killen.
Citera
2016-10-19, 23:33
Medlem
Det känns som att datumet han skulle ha ristat in bara var en lögn. Det kan ju inte växa igen på ett par dagar.
Citera
2016-10-19, 23:42
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Fast hon har ju bara ögon för den tatuerade iaf, de andra var väl mest utfyllnad Jag kunde lukta hennes våta f***a genom teveskärmen
Sitter du och gläntar och sniffar ner i dina trosor när du kollar på TV alltså? , ja se kvinnor och deras inlevelseförmåga i medsystrars bökiga situationer..är livsfarligare info än en brottsling i Bonde söker fru kan frambringa till världen

Citat:
Ursprungligen postat av Danielos
Jag tycker Louise var den gulligaste av Eriks tjejer. Hon verkade väldigt blyg och rar och väldigt söt dessutom! Men istället valde han de gåpåigare typerna!
Och avtändande just för att hon är blyg och rar, tyvärr var hon dock snyggare än dom han valde så han verkar ju inte särskilt ytlig trots allt.

Den där yngsta förmågan i kvot-medelåldersbondens harem tyckte alltså att han inte såg så dum ut i badbrallor, hur stort och vitt akterkastell måste man ha vid 50 års åldern för att se dum ut tro?

Och Jennifer har kört fast i romantikkärret, vad förvånande att hon får inställsamma musikval tillbaka!. Dessa velourmän utmålar sig alltså som kärlekskrankar på fri-tiden även när dom inte träffar henne, och det köper hon!
Senast redigerad av Herr Bökberg 2016-10-20 kl. 00:10.
Citera
2016-10-19, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Det enda som hade varit roligt med Annelies medverkan på gården är om Erica som var så på och jobbig i detta avsnitt också hade varit med.
Hade kunnat bli världens bitch-fight... med största säkerhet hade de "tagit ut varandra".

Ja det hade blivit en höjdare , då hade ju bråket varit ett faktum, nu lär väl Pers andra damer hamna i skymundan av Annelie skulle jag tro, hon lär ju dominera. Sen vet jag inte hur Per är, om han bara håller sig utanför eller skulle välja bort henne ifall hon skulle kränka de andra deltagarna. Det var ju så "Janne" i samma säsong som Roger gjorde, han valde ju bort en av tjejerna som inte visade respekt för de andra.
Citera
2016-10-19, 23:49
Medlem
fitz-humes avatar
Denna säsong är nog den smutsigaste och osmakligaste hittills. Varför får de berörda deltagarna inte veta sanningen om Sigrids och Eriks knulläventyr på slottet? Hade jag varit en av deltagarna hade jag stämt TV4. Men kanske de kommer att berätta senare, får hoppas det.

André verkar vara uppväxt i Zlatans hemkvarter, han har mycket aggressivt inom sig och kan säkert prygla sin kvinna om hon försöker mopsa sig för mycket. Det blir nog ett misstag om Jennifer väljer honom. Han talar om ärlighet men det övertygar inte direkt.

Sigrids klappande på 30-åringen gav äckelkänslor och man kan bara tycka synd om alla som ska spendera tid med henne på gården. Kanske de får smaka allihop på fruntimret innan hon bestämmer sig.

Anneli, hon med rödtofsen på det rakade huvudet, försöker återigen tafsa och dregla över ännu en bonde, likt i tidigare säsong. Osmakligt. Jag tror dock att Per redan har bestämt sig för Carola. Hon är vacker, fräsch och trevlig.

Erik kan möjligen ha fastnat för blondinen med the big boobies. Men urvalet till gården är läckert, så han kan fortsätta att njuta ett tag. Men när ska han berätta?
Citera
2016-10-19, 23:56
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Ja det hade blivit en höjdare , då hade ju bråket varit ett faktum, nu lär väl Pers andra damer hamna i skymundan av Annelie skulle jag tro, hon lär ju dominera. Sen vet jag inte hur Per är, om han bara håller sig utanför eller skulle välja bort henne ifall hon skulle kränka de andra deltagarna. Det var ju så "Janne" i samma säsong som Roger gjorde, han valde ju bort en av tjejerna som inte visade respekt för de andra.

Det ska bli spännande att se hur hon kommer att bete sig. Oavsett så känns hon helt fel för Per.
Citera
2016-10-20, 00:03
Medlem
2mass avatar
Frågan är om inte Jennifer blev kär i Charlie redan vid brevet? Sen valde hon ett gäng betahanar som utfyllnad så ingen av dom skulle kunna väcka nån attraktion hos henne...
Tror faktiskt det. För det var ju en väldigt märklig samling killar hon valt ut, merparten känns som såna som hade kunnat sökt till Ann Katrin för 6 år sen. Och att hon är betuttad i Charlie såg man ju från första stund.
Citera
2016-10-20, 00:04
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Var det allt som fanns? Han verkade ju antyda att det handlade om aggressionproblem...

Märkligt att hon tog honom vidare ändå. Grejen med trädet var ju också konstig.
Känns inte som den mest förtroendeingivande killen.
Jag uppfattade inte vad han ville visa för träd?, hade han i aggression dragit knytnäven i en stackars Ahl så det lämna ett hjärtformat avtryck månne?

Citat:
Ursprungligen postat av Mexx35
Det får hon komma över, han drog sig ju uppenbarligen ur i tid! (symbal) därav det förmildrande försöket. En välgörande gäst med skest..för att visa en stackars hora att hon är för mycket värd för det där jobbet.

Vilken kvinna är han en kille för istället? undrar jag ni säger ju alltid att det alltid finns någon för alla, jo det är ju en högintressant fråga, för har man mördat en riktig kärring..till karl...blir man ju attraktiv, mens har man hetsat mot folkgrupp är man ond

Och Jennifer är lik någon kändis jag inte kan placera också
Senast redigerad av Herr Bökberg 2016-10-20 kl. 00:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in