Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Nej, jag har inga favoriter än så länge. Tycker inte att man fått någon bra bild av vilka de olika personerna är och vem som skulle kunna passa med respektive bonde. Tycker däremot att de flesta verkar vettiga och trevliga.
Tyvärr är det inte alltför ovanligt att personer klagar på den de dejtar/är tillsammans med och det beror nog mycket på att de letar efter någon som är perfekt och som kan leva upp till alla deras krav.
Blev alla valen som du hade tänkt dig?? Mycket riktigt så tog Per med Annelie till gården

, nu blir det roligt att se hur hon kommer vara där, man såg ju hennes sura svartsjukeblick när han badade med Carola och sa nåt om att hon hade minsann "kommit och stört" om dem inte varit i vattnet.
Tycker ändå det var snällt av Jennifer att ta med killen som vågade öppna sig om runga saker som skett i hans förflutna.
Erik tog de jag trodde och Sigrid känner jag rätt mycket ointresse för, tycker dock att göteborgaren Anders verkar vara en skön lirare så han blir kul att följa på¨hennes gård