2016-10-19, 21:29
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
Sigrid är väl inte direkt ung själv, jag undrar mer över vad dom ser hos henne
Hyfsat snygg och väldigt kåt, en poppis kombination...
Citera
2016-10-19, 21:56
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Någon som har luskat rätt på vad det är Jennifers kriminella kille gjort?
Citera
2016-10-19, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Nej, jag har inga favoriter än så länge. Tycker inte att man fått någon bra bild av vilka de olika personerna är och vem som skulle kunna passa med respektive bonde. Tycker däremot att de flesta verkar vettiga och trevliga.

Tyvärr är det inte alltför ovanligt att personer klagar på den de dejtar/är tillsammans med och det beror nog mycket på att de letar efter någon som är perfekt och som kan leva upp till alla deras krav.

Blev alla valen som du hade tänkt dig?? Mycket riktigt så tog Per med Annelie till gården , nu blir det roligt att se hur hon kommer vara där, man såg ju hennes sura svartsjukeblick när han badade med Carola och sa nåt om att hon hade minsann "kommit och stört" om dem inte varit i vattnet.

Tycker ändå det var snällt av Jennifer att ta med killen som vågade öppna sig om runga saker som skett i hans förflutna.

Erik tog de jag trodde och Sigrid känner jag rätt mycket ointresse för, tycker dock att göteborgaren Anders verkar vara en skön lirare så han blir kul att följa på¨hennes gård
Citera
2016-10-19, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Sigrid sa att hon ville bli tagen på rumpan, vad sägs om att börja själv istället..då man inte gärna missar ett tillfälle att ge igen på kvinnan för gammal ost, vad hon ska med Göteborgs-Anders till kan man undra..då han ju är klar för långvården

"Nix pix päronpung" bra namn på en självbiografi?

" Nix pix päronpung", ett typiskt Annelie uttalande och enbart larvigt, som att hon skulle vara blyg för att visa upp sig, det enda hon vill är väl just att visa upp dig och synas så mycket det går.....
Citera
2016-10-19, 22:00
Medlem
Gorillaprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Någon som har koll på vad Andre egentligen gjort? Lät ju som han hade mördat någon typ.

Han finns iallafall på lexbase

Någon som orkar snoka vidare?
Citera
2016-10-19, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Sigrid är så sjukt kåt

Erik: Vem f**n har en tipspromenad om sig själv på en dejt? Och priset var han själv Kanske skulle lägga ner mer tid på att lära känna dem alla?

Ja där påminner han lite om den andra Erik från 2014, han skulle ju också hitta på aktiviteter och agera lite lekledare
Citera
2016-10-19, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Vad roligt för Annelie att hon får följa med Per till gården Spännande att se vad hon kommer hitta på i år. Alltid kul med personer som vågar ta plats och säger vad de tycker och tänker

Ja får se hur länge hon blir kvar i år, vem vet, hon kanske står som segrare och blir Pers fru, då får ju Hanna en plastmamma och Stefan en "svärmor" med vass tunga.....
Citera
2016-10-19, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Eller hur. Men många yngre vill väl inte skämma ut sig i bonde söker fru

Glad man blir av att Linnea blev vald. Hon är där för att hitta kärleken och det syns

Ja jag blev riktigt glad när han valde med Linnea till gården, man ser att hon söker kärleken genuint tycker jag, verkar otroligt snäll och omtänksam, hade jag varit Erik så hade mitt hjärta slagit ett par extra slag när jag såg henne.
Citera
2016-10-19, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Vänta tills hon kommer till gården...
Alternativt så skärper hon sig mer nu eftersom hon finner Per mer attraktiv än den förre bonden.

Lite så mina tankar går med, vänta bara tills Annelie kommer till gården, då kanske hon inte är så nedtonad längre, och börjar leka "finn fem fel" på Pers gård.

Eller så är hon mer ödmjuk eftersom hon öser beröm över Per och tycker han är en underbar man. Det tyckte hon ju verkligen inte om Mikael från 2013, honom "töntstämplade" hon ju direkt nästan.
Citera
2016-10-19, 22:13
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillaprinsen

Borde inte TV4 kolla upp belastningsregistret på de sökande?
Citera
2016-10-19, 22:13
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillaprinsen

2015-11-15
Försök till köp av sexuell tjänst.
Villkorlig dom.
50 dagsböter á 60 kronor.
Citera
2016-10-19, 22:24
Medlem
Danieloss avatar
Jag tycker Louise var den gulligaste av Eriks tjejer. Hon verkade väldigt blyg och rar och väldigt söt dessutom! Men istället valde han de gåpåigare typerna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in