Citat:
Ursprungligen postat av
Fatskull
Fast ni säger ju själva att det är fel. Det är ju inte ens öga för öga, det är någon annans öga. Det finns inget rim och reson eller logiskt tänkande bakom. Om någon från någon extremt stor grupp, exempelvis fotbollsfans, våldtar din syster är ditt svar att våldta någon annans syster. Inte den specfika förövaren utan någon du identifierar från samma grupp på hundratusentals människor?
Du tar dig rätten att slå på mig för att någon jag inte vill identifieras med slog på någon du inte känner.
Jag tar tillbaks det där om 7-åringars tankebanor, inte ens de skulle se logiken i beteendet.
Ni och ni, blanda inte in mig i det.

Jag skriver bara hur de antagligen tänker men jag håller med i ditt resonemang.
Citat:
Ursprungligen postat av
MorbuSdowN
Fast vi har i te slagit några julgranar bara DFG eller DY, men våra vanliga supportrar får lida. DFG kör över vanliga människor för att vi gjorde de med dom det är fel hade dom slagits med oss hade ingen sagt något.
Fast det stämmer inte, och vet du inte det så är du inte informerad helt enkelt. Senast i måndags hoppade 3 bajare (och nej, jag skriver inte KGB, kan ha varit vilka som helst men mest troligt kat b) på en tjej och knuffa och ryckte halsduk osv.
Att det händer från båda sidor är jag helt med på, men kom inte och säg att er sida inte gör något sådant.