Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-19, 07:03
Medlem
Ondahamsterns avatar
Tydligen så har det läckt hur Trump planerar att sänka sin egna kampanj, jag vet dock inte hur "säker" källan är men om det är sant så är det j-vligt intressant, allt står i den bifogade länken.

https://www.good.is/articles/trump-losing-election-tv-network?utm_source=121&utm_medium=FB&utm_campaign= swp
2016-10-19, 07:38
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhostsOfOnyx
Vad tror du? Självklart är det bluff.
Bluff och bluff. Hon eller någon annan har väl registrerat sin emajladress på nån Trumprelaterad sajt, och sen går det ut automatiska massutskick om donationer och annat. Det löjliga är att SVT skriver om det. Om man dessutom betänker att de blir kontaktade av en gammal MP-hagga och skriver artikel på hennes löjliga uppgifter samtidigt som de inte ens nämner de extremt nyhetsvärdiga Podestasläppen eller Veritasavslöjandena säger allt om SVT.
Senast redigerad av baggebo1 2016-10-19 kl. 07:41.
2016-10-19, 07:38
Medlem
För första gången på 40 år så kan t o m traditionellt röda delstater som Texas vinnas av Clinton

http://www.huffingtonpost.com/entry/donald-trump-texas-poll_us_5806bb22e4b0b994d4c27f8f?section=&
2016-10-19, 07:53
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Du har ju fortfarande inte svarat på frågan

Vad har det att göra med att Obamas bror röstar på Trump att göra?
Trump riggar valet med hjälp av honom Han är med på det! Men de har båda också anknytningar till internationella makter. SORGLIGT
Senast redigerad av Mia-Rovy 2016-10-19 kl. 07:56.
2016-10-19, 08:11
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Något som slår mig är att i MSM så framstår det som att alla kvinnor i hela USA hatar Mr.Trump ändå är det sjukt många kvinnor på hans rallys varje gång med TRUMP & PENCE skyltar

Hillary har svårare bland män än Trump har bland kvinnor. Om ni någon gång hör om Trumps så kallade "kvinnoproblem" i corporate media, vilket alla följare hört under många månader nu, så vet ni att den riktiga sanningen är att Clinton har ett "mansproblem".
2016-10-19, 08:37
Medlem
RadioDDR1s avatar
Sen vill jag påpeka att det är olagligt att personligen ta del av de stulna dokument som Wikileaks släppt. Det är inte olagligt för MSM, så vill ni veta mer så kommer media ta upp alla väsentliga delar och dela med sig till sina läsare och tv-tittare. Det är bara att följa nyhetsrapporteringen.

Vad gäller Trump skrev någon att han planerar att förlora valet. Detta tror jag inte en sekund på.
2016-10-19, 08:38
Medlem
Madagascars avatar
Enligt oddsen på betfairs oddsbörs så är det nu större sannolikhet att Demokraterna får majoritet i representanthuset än att Trump blir president.
2016-10-19, 09:02
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadioDDR1
Sen vill jag påpeka att det är olagligt att personligen ta del av de stulna dokument som Wikileaks släppt. Det är inte olagligt för MSM, så vill ni veta mer så kommer media ta upp alla väsentliga delar och dela med sig till sina läsare och tv-tittare. Det är bara att följa nyhetsrapporteringen.

Vad gäller Trump skrev någon att han planerar att förlora valet. Detta tror jag inte en sekund på.
Vilken lag är det man överträder?
Om man vill veta mer följer man Breitbart, på facebook eller går in på hemsidan. Det existerar ingen msm som rapporterar om alla väsentligheter för sina tv-tittare (närmast skulle vara fox).
2016-10-19, 09:09
Medlem
Så mycket staketkuskar härinne, hänvisning till bettingbolag o polls, jag säger ta bort imman från era glasögon och låt bli ölandet för några timmar.

Trump som denna tråd skall handla om är en unik kämpe i dagens politiska korrupta värld, han om någon har vågat utmana, han kan läsa av det missnöje som finns och fylla ett stort svart hål inom politiken, bara för det är han värd att hedras för lång tid framåt och kommer så att göras vare sig han vinner eller förlorar.

Tar man bort sina skygglappar och försöker tänka out of the box så ser iallafall den inte allt för inskränkte människan att det Trump gör, att peta runt med en pinne i PK världens ryggdunkande gör så diverse skit poppar upp, det kan ingen förneka.

NWO har som förutspåtts gått al-in med lögner och halvsanningar i sina försök att distrahera väljarkåren, att försöka knäcka Donald själv vet dom är dömt att misslyckas.

Må bäste man/kvinna vinna!
2016-10-19, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Tydligen så har det läckt hur Trump planerar att sänka sin egna kampanj, jag vet dock inte hur "säker" källan är men om det är sant så är det j-vligt intressant, allt står i den bifogade länken.

https://www.good.is/articles/trump-losing-election-tv-network?utm_source=121&utm_medium=FB&utm_campaign= swp

Det ryktades om att trump skulle hoppa av efter första debatten, orka fler rykten.
2016-10-19, 09:42
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
För någon/några dagar sedan så sa en användare att det nu om en dag skulle komma en porrfilm med Bill Clinton och minderårig som hade sex och detta skulle ge Donald den hjälpen han behövde nu när han går mot ättestupan.
Vad hände med den, var det bara det vanliga förtalet av Donald anhängarna eller?

Det är naturligtvis rent strunt och nån sån film kommer vi aldrig att få se.
2016-10-19, 09:47
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy
Trump riggar valet med hjälp av honom Han är med på det! Men de har båda också anknytningar till internationella makter. SORGLIGT

Källor på det eller foliehatts teorier att Clinton riggar valet är redan bevisat men att Trump? Vänligen ta fram källor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in