2016-10-19, 08:33
Medlem
Vem är Solveig? Varför filmar hon? Varför låter hon Lennart lägga ut detta på internet? Varför hejdar hon inte honom? hon borde ju ta honom vackert under armen och leda honom till männen i vita rockar och tysta skor så att han får hjälp. Solveig agerar ytterst oetiskt i detta tycker jag.
2016-10-19, 09:24
Medlem
harefs avatar
Det är hans yngsta son som filmar i hans senaste videos utan skolans vetskap verkar det som.
2016-10-19, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haref
Det är hans yngsta son som filmar i hans senaste videos utan skolans vetskap verkar det som.
Jag trodde det var Solveig. Jag får titta igen.
2016-10-19, 11:03
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Sjukt manisk. Han har tappat i vikt också och, som någon sa, risken för suicid torde vara överhängande. I alla fall borde han suicidbedömas å det snaraste...
2016-10-19, 11:06
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av gutegirl
Jag trodde det var Solveig. Jag får titta igen.
Vilken jävla Solveig?
2016-10-19, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Vilken jävla Solveig?
Hon som Lennart och Mats skulle låna en grej av för att göra något med båten(ta av masten?) men det blev inget av det för Mats var i skogen med barnen och Solveig var tydligen inte hemma. Jag minns inte alla turer för det var något med att meditera och Obama också.
Jag fick för mig att det var hon som filmat i skolan, men ska titta igen.
2016-10-19, 11:34
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av gutegirl
Hon som Lennart och Mats skulle låna en grej av för att göra något med båten(ta av masten?) men det blev inget av det för Mats var i skogen med barnen och Solveig var tydligen inte hemma. Jag minns inte alla turer för det var något med att meditera och Obama också.
Jag fick för mig att det var hon som filmat i skolan, men ska titta igen.
Aha, som en liten saga hela grejen. Jag tror det är sonens klassrum han är i - inte helt kosher...
2016-10-19, 12:43
Medlem
harefs avatar
Man hör sonen i början av det här klippet https://www.youtube.com/watch?v=FW_wFYQ8ABQ
2016-10-19, 12:48
Medlem
harefs avatar
Känns ju inte lite konstigt att Lennart får sin son att filma hans konstiga teorier i sonens skola när han själv har sagt hur svårt hans son har det i skolan med dom andra barnen pga av allt Lennart gör.
2016-10-19, 12:51
Medlem
Solveig pratar med honom i slutet av tredje klippet med whiteboarden. Vem är denna Solveig?
2016-10-19, 16:37
Medlem
Kvinnan vars röst man hör är troligen en lärare.
De senaste youtube-filmerna kanske plockas ner av LB. Från hans google+ kommer följande klipp:

"I am not sure that my Holistic films can be on Youtube, though. Because the teacher that filmed me yesterday called me today and someone has threatened her. - Tell Lennart to take the films away otherwise you will loose your work. I have no idea who that is. But we have Freemasons here on Gotland too. And evil spread fast..."
Senast redigerad av flushbuch 2016-10-19 kl. 16:39.
2016-10-20, 07:45
Medlem
Amnias avatar
Hahahahah Lennarts senaste whiteboard-videos...

Fick mig att tänka på detta: https://www.youtube.com/watch?v=_nTpsv9PNqo

Fattar inte ett skit av vad Lennart försökte förklara i sina videos. So confusing.
Judar. Science. Equal sexuality. Hollywood. CONNECTIOOONS.
Senast redigerad av Amnia 2016-10-20 kl. 07:49.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in