Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-20, 22:08
  #277
Medlem
IdiAminsKusins avatar
Karln är ju i alla fall fullkomligt manisk nu... idéer som är hämtade ur rena nojjan...
Dessutom suger hans engelska. Hur i helvete kan man stava så jävla uselt!!?
2016-10-20, 22:19
  #278
Medlem
Swedishcrusaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IdiAminsKusin
Karln är ju i alla fall fullkomligt manisk nu... idéer som är hämtade ur rena nojjan...
Dessutom suger hans engelska. Hur i helvete kan man stava så jävla uselt!!?

Hans talade engelska är precis lika dålig.
2016-10-23, 19:08
  #279
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Sjukt manisk. Han har tappat i vikt också och, som någon sa, risken för suicid torde vara överhängande. I alla fall borde han suicidbedömas å det snaraste...

Att han gått ner i vikt, kan bero på han verkar tillämpa fasta. Sen har han mera energi på whiteboard-videorna för han har någon som filmar. Han verkar tycka det är roligare att inte behöva göra filmer själv...

Jag vet inte riktigt om han är någon fara för sig själv eller andra. Men om han "kvicknar till" är risken han blir deprimerad... Haft erfarenhet från en sådan här person och när han "kvicknade till" slutade det dåligt...
__________________
Senast redigerad av Hegamon 2016-10-23 kl. 19:22.
2016-10-24, 09:11
  #280
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gutegirl
Solveig pratar med honom i slutet av tredje klippet med whiteboarden. Vem är denna Solveig?

Filmen verkar tagen inne i sonens klassrum.

Solveig som filmar Lennart Bladh inne på skolan är lärare på Klinteskolan.

Hon är lärare på den så kallade internationella klassen sedan i vintras när dessa klasser startades. I den klassen går elever från flyktingförläggningarna.

Av hennes fråga att döma i tredje filmen verkar hon anamma L B budskapet och finna honom klok. Att rika judar styr världen är väl ett budskap som går bra ihop med hennes arbete som lärare för muslimerna i klasserna och kan väl inte anses vara något problem - hon har ju knappast judiska elever?

Jag vet inte vad denna Solveig heter i efternamn men kanske någon kan hitta hennes facebook?
__________________
Senast redigerad av Sizz67 2016-10-24 kl. 09:14.
2016-10-24, 18:53
  #281
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sizz67
Filmen verkar tagen inne i sonens klassrum.

Solveig som filmar Lennart Bladh inne på skolan är lärare på Klinteskolan.

Hon är lärare på den så kallade internationella klassen sedan i vintras när dessa klasser startades. I den klassen går elever från flyktingförläggningarna.

Av hennes fråga att döma i tredje filmen verkar hon anamma L B budskapet och finna honom klok. Att rika judar styr världen är väl ett budskap som går bra ihop med hennes arbete som lärare för muslimerna i klasserna och kan väl inte anses vara något problem - hon har ju knappast judiska elever?

Jag vet inte vad denna Solveig heter i efternamn men kanske någon kan hitta hennes facebook?
Började hon arbeta på skolan i vintras, eller har hon arbetat där längre? Att en annan vuxen människa låter honom göra detta mitt i något som bara kan vara psykos är så ansvarslöst att man blir mållös.

Såg på Google+ nu att han verkar ha ett horn i sidan mot Israel och mot homosexuella. Är det rimligt att anta att någon snart anmäler honom för hets mot folkgrupp?
2016-10-25, 09:48
  #282
Medlem
WalterPinkmanBitchs avatar
Hittade denna låt, borde väl platsa här i tråden
https://www.youtube.com/watch?v=HJKUIoj9z2Q
2016-10-28, 12:59
  #283
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
För att få hjälp måste han själv söka den. Eftersom han själv anser att han är friskar än resten av världen så kommer det knappast att hända. Jag tror tyvärr att någon oskyldig kommer att drabbas innan det blir stopp på honom

LPT?


Citat:
Ursprungligen postat av krabbsaltarn
Missförstå mig inte nu, denna Bladh ger fullt utslag på knäppradarn...

Men jag vet typ inte en enda gympalärare på högstadiet som inte anklagats för att vara snuskgubbe. Klockhistorien är ju lite råttan i pizzan. Alla har varit med om den om man ska tro vad folk säger. Om eventuella gympalärare var ute efter att glo på tonårskroppar så måste ju finnas smartare och diskretare sätt att göra det på än att stövla in i omklädningsrummetall varje gång.

Var också skeptisk i början av tråden men inte längre. Jag har samma erfarenhet av att alla gympalärare fick dras med det här ryktet (inklusive en kvinnlig).
Saken är att ibland stämmer det. Min kompis gympalärare var definitivt peddo. Det visade sig att ryktena och historierna bara var toppen av isberget när tjejerna i den klassen berättade allt och jämförde historier när de började närma sig vuxen ålder.
Det är bara att "connect the dots", peddo-rykten, uppsagd med avgångsvederlag, snackar om att "the students sucking my dick", gränslös sexualitet, prat om 12-åringars sexualitet från psykot.
Just gympalärare tror jag är ett peddotätt yrke och peddon finns det relativt gott om.
2016-10-30, 18:00
  #284
Medlem
harefs avatar
Lennart tror nu att han ska få 75 miljoner kr av gud som han pratar med på WhatsApp https://plus.google.com/118345833305...8N5Mj?sfc=true
2016-10-30, 18:08
  #285
Medlem
harefs avatar
Här så skriver han om hur Gud eller "source" pratar med han "He/She/it is also very good at making voices, writing and finding stuff." https://plus.google.com/118345833305...ts/WqSrPJaXvRp


Här skriver han om att det är judarna som har delat naken bilderna på honom https://plus.google.com/118345833305...ts/69Jbz3yZgDH

Verkar som hans mentala problem ökar ganska snabbt nu.
2016-10-31, 02:14
  #286
Medlem
Det tydligaste tecknet på att han helt och totalt tappat allt förstånd nu är ju att han använder google+
2016-10-31, 21:02
  #287
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Hittade denna idag, kanske varit uppe i tråden förut: https://plus.google.com/118345833305...ts/RCjj53oz23q

Det är ju uppenbart att han fått kontakt med någon afrikansk scammer eller dylikt. Otroligt komiskt att försöka föreställa sig afrikanens totala förvirring när Lennart maler på i sin vanlig takt.
2016-11-01, 20:15
  #288
Medlem
natursmisks avatar
Han låter nu meddela på google+ att han ger upp...

https://plus.google.com/118345833305...ts/QTdSm3vCQvL
Citat:
But...no one have listen to me. And I dont have any money to do this to a reality by myself. So now I must give up and return to "The system". Without any understanding for another better world it is no idea...

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback