Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-19, 01:16
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
"We've been bussing people in to deal with you f***in assholes for 50 yrs & we're not going to stop now."
Får man fråga vilket sammanhang citatet har i filmen? Syftar de på de häcklare de betalar för att störa på republikanska konvent, eller vad? Det lät tämligen intressant.
2016-10-19, 01:21
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Donalds anhängare bättre och ädlare motiv än Hillarys
Trump har mycket att erbjuda nu. Självklart vill man ha en workaholic Trump att städa upp Washington med och röka ut alla lobbyister som nu sitter och gömmer sig.

Hillary som första kvinnliga president?? Bill Clinton som första "first gentleman"?!? Huhu no way José.
2016-10-19, 01:22
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Kan ju inte ha en president som uttrycker att han vill dejta en 9 årig flicka om 10 år. Eller som ska ta kvinnor på f*ttan. Han är inte rumsren och en gammal snuskgubbe. Tänk alla som råkat ut för den här typen av slem hur arga dom är efter alla avslöjande som framkommit och band på fanskapet.

Ju mer dåren pratar ju mer framkallar han illamående eftersom han så jävla dum i huvudet.
Hillary är alltså mer lämplig? Har du någon aning om vad hon har gjort? Trumps skandaler väger mycket lätt i jämförelse.
2016-10-19, 01:23
Medlem
0rganets avatar
Vi har en dokumentärfilm till att se fram emot om några dagar som rör Donald av Michael Moore!
Hoppas den är bättre filmad och producerad är lågbudgeten som neokonservativa om Hillary men ändå inte utan medarbetare på en nivå som kanske är inom DNC men jag inte ens orkar googla mig fram till.
2016-10-19, 01:23
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Yes detta kommer bli svårt för Hillary att snacka bort!

Hoppas bara att Trump använder hela vapenarsenalen han fått nu till sitt förfogande!
Jag har kollat lite av filmen... budskapet är oklart. Presentationen är oklar. Redigeringen är oklar. Produktionen är oklar. Avsändare är oklar. Vem som figurerar i filmen och vad de talar om är oklart.

Jag skulle tro att det är mycket enkelt för Team Clinton att vifta bort detta.
2016-10-19, 01:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Syftar de på de häcklare de betalar för att störa på republikanska konvent, eller vad? Det lät tämligen intressant.

Dom gör det också (förklaras i första läckan), fast i läckan idag så handlar det om hur dom (Hillary's kampanj) skickar iväg en massa folk till olika stater med buss för att rösta, det är ur det klippet som citatet är taget ifrån.
2016-10-19, 01:29
Medlem
0rganets avatar
För någon/några dagar sedan så sa en användare att det nu om en dag skulle komma en porrfilm med Bill Clinton och minderårig som hade sex och detta skulle ge Donald den hjälpen han behövde nu när han går mot ättestupan.
Vad hände med den, var det bara det vanliga förtalet av Donald anhängarna eller?
2016-10-19, 01:30
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Jag har kollat lite av filmen... budskapet är oklart. Presentationen är oklar. Redigeringen är oklar. Produktionen är oklar. Avsändare är oklar. Vem som figurerar i filmen och vad de talar om är oklart.

Du får tro vad du vill...
2016-10-19, 01:33
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar

Va? Budskapet är inte oklart nånstans. Vilka som figurerar i filmerna är inte oklart heller. Namn, kopplingar till andra personer och vad de gör finns med. Fan folk har ju tom fått avgå sen dessa videos har kommit upp.
2016-10-19, 01:38
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Va? Budskapet är inte oklart nånstans. Vilka som figurerar i filmerna är inte oklart heller. Namn, kopplingar till andra personer och vad de gör finns med. Fan folk har ju tom fått avgå sen dessa videos har kommit upp.

https://i.sli.mg/NMFGSI.png

Där har vi ju honom Så jaa detta kommer bli högst intressant att höra hur det ska kunna vifta bort!

Trump borde dra hem en storslam i sista debatten!
2016-10-19, 01:45
Medlem
CNN tvingas ta upp O'Keefes filmer. Har aldrig sett så plågade ansiktsutryck tidigare. De försöker naturligtvis bagatellisera det hela men de vet samtidigt att det kommer att komma mer.

http://edition.cnn.com/videos/tv/2016/10/18/undercover-video-has-dem-operative-fired-another-resigns-griffin-lead.cnn
2016-10-19, 01:48
Bannlyst
GULD:
We've confirmed - Trump is bringing Obama's half brother to the debate

https://twitter.com/JTSantucci

Obama’s half-brother will be at Vegas debate cheering for Trump http://pagesix.com/2016/10/18/obamas-half-brother-to-support-trump-at-vegas-debate/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in