Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-19, 00:42
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
ca 7 minuter in från det jag började titta det är en live sändning och jag kollade inte från början, på går nu men NBC sändningen jag kollade bröts och började sända något från vad såg ut som en kinesisk rymdstation. Nu står att sändningen upphört vilket är skumt men eftersom det var telepromtat så är det ointressant och jag orkar inte se om det finns en annan sändning.

kan meddela också att 2 personer störde eventet precis när jag började kolla, de störde precis som Donalds supportrar gjort senaste dagarna på Hillary möten.

http://www.nbcnews.com/video/donald-trump-rally-in-colorado-788514371989?cid=sm_tw

Vilka möten är det Hillary hållit det senaste dagarna som hans supportrar har stört?

Jag måste ha missat dessa.

Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Förstår fanimej inte varför Trump inte har större stöd än vad han har. Hans rallys är helt gudomliga numera. Som han har sagt - om han vinner så kommer det bli den största vinsten någonsin i politisk historia. Tyvärr tyder det dock inte på att han kommer vinna, ser inte ljust ut, men jag förstår inte varför.

Som sagt tro inte på vad som rapporteras
Senast redigerad av korvbenke 2016-10-19 kl. 00:44.
2016-10-19, 00:45
Medlem
Svärjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Förstår fanimej inte varför Trump inte har större stöd än vad han har. Hans rallys är helt gudomliga numera. Som han har sagt - om han vinner så kommer det bli den största vinsten någonsin i politisk historia. Tyvärr tyder det dock inte på att han kommer vinna, ser inte ljust ut, men jag förstår inte varför.
Han gillar ryssar. Det gör inte amerikanarna.
2016-10-19, 00:48
Medlem
korvbenkes avatar
https://mobile.twitter.com/BretBaier/status/788460468096475136

Detta verkar väldigt lovande och väldigt bra!!

Fox news ska visa O'keffes film
2016-10-19, 00:54
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke

Uppdatera mig, vad handlar detta om?
2016-10-19, 00:58
Medlem
heiss avatar
Citat:
Vilka möten är det Hillary hållit det senaste dagarna som hans supportrar har stört?

Jag måste ha missat dessa.
Vet inte just vilken 0rganet menar men kan vara dehär

Alex Jones reveals an exciting new contest paying thousands for exposing rapist Bill Clinton
https://youtu.be/Xj623DucZbo?t=59
2016-10-19, 00:58
Bannlyst
Citat:

"We've been bussing people in to deal with you f***in assholes for 50 yrs & we're not going to stop now."

Perfekt av O'keefe att släppa det innan debatten. Ännu ett påstående som Trump kan backa upp med bevis.

Många av oss i tråden visste redan att det pågick, men nu har vi fångat j*vlarna på film
2016-10-19, 01:01
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Om demokraternas valfusk

De skall sända hela videon på fox

Ok det är han som är avstängd från Twitter va? Som Twitter först tvingade radera tweets för att få behålla sitt konto, och nu är han helt avstängd. Ja, du det ska mycket till att bli utkastad därifrån.
Jag tror att dom flesta vet på ett ungefär var Fox news står då det gäller Trump, så någon större slagkraft tror jag inte detta ger med O keffes.
2016-10-19, 01:03
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Ok det är han som är avstängd från Twitter va? Som Twitter först tvingade radera tweets för att få behålla sitt konto, och nu är han helt avstängd. Ja, du det ska mycket till att bli utkastad därifrån.
Jag tror att dom flesta vet på ett ungefär var Fox news står då det gäller Trump, så någon större slagkraft tror jag inte detta ger med O keffes.

*Gäsp* Okej. Du hade inga argument eller?

CNN och övriga MSM har ju kört sitt förtroende i botten så. Fox försöker ju iafall att rädda ansiktet lite.
Senast redigerad av korvbenke 2016-10-19 kl. 01:09.
2016-10-19, 01:05
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Vet inte just vilken 0rganet menar men kan vara dehär

Alex Jones reveals an exciting new contest paying thousands for exposing rapist Bill Clinton
https://youtu.be/Xj623DucZbo?t=59
Detta kan var en motivation för personer att störa möten av/för Hillary, av Donalds anhängare, självklart är detta en med bättre och ädlare motiv än om Hillarys anhängare gjorde samma sak då måste vi fördöma det med styrka!
2016-10-19, 01:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Det är ju ett strålande journalistiskt arbete de har utfört. Tyckte inte denna var lika effektiv som den första, men fortfarande jäkligt bra. Ser fram emot "nya avsnitt ända fram till valet". Det måste ha effekt även om msm vägrar ta i det.

Okeefe hade bokat en massa tv stationer men dom backade i sista sekund pga att dom är rädda för att DOJ ska gå efter deras karriärer. ^^ Det har gått tokviral, även börjat rapporterats om det i gammelmedia. Upp till Trump nu att utnyttja situationen, han sitter på ett berg med ammo inför debatten imorgon.
2016-10-19, 01:11
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
"We've been bussing people in to deal with you f***in assholes for 50 yrs & we're not going to stop now."

Perfekt av O'keefe att släppa det innan debatten. Ännu ett påstående som Trump kan backa upp med bevis.

Många av oss i tråden visste redan att det pågick, men nu har vi fångat j*vlarna på film

Yes detta kommer bli svårt för Hillary att snacka bort!

Hoppas bara att Trump använder hela vapenarsenalen han fått nu till sitt förfogande!
Senast redigerad av korvbenke 2016-10-19 kl. 01:16.
2016-10-19, 01:15
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
Okeefe hade bokat en massa tv stationer men dom backade i sista sekund pga att dom är rädda för att DOJ ska gå efter deras karriärer. ^^ Det har gått tokviral, även börjat rapporterats om det i gammelmedia. Upp till Trump nu att utnyttja situationen, han sitter på ett berg med ammo inför debatten imorgon.

Noep det är inte mer viralt än hos anhängarna från Trump. Vanlig media rapporterar om protester som kvinnor framför gällande sexuella trakasserier och övergrepp. Kan ju inte ha en president som uttrycker att han vill dejta en 9 årig flicka om 10 år. Eller som ska ta kvinnor på f*ttan. Han är inte rumsren och en gammal snuskgubbe. Tänk alla som råkat ut för den här typen av slem hur arga dom är efter alla avslöjande som framkommit och band på fanskapet.

Ju mer dåren pratar ju mer framkallar han illamående eftersom han så jävla dum i huvudet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in