Citat:
Ursprungligen postat av
Midnight
Följ denna länk och titta på bilderna på honom. Ringer det verkligen ingen varningsklocka när du ser honom?
http://www.exponerat.net/svensk-psykopat-villkorligt-frigiven-slog-ihjal-sin-fore-detta-tjej/
Riktigt obehaglig typ. Jag har stött på 3 psykopater av Martins kaliber. Bara man är i närheten av dem känner man att man ska hålla sig borta. Narcissistiskt lagda som in i helvete. Deras närmsta vänner är ofta likasinnade eller svaga individer som har svårt att stå upp för sig själva. Personer som ser upp till dessa killar.
När jag läste länken till exponerat.net så drog jag mig till minnes en annan psykopat, som trots sitt blånekande, dömdes till 16 år för mord. Jag avser mordet på 23-åriga 2 barnsmamman Ida F från Trollhättan år 2013. Hon blev brutalt ihjälslagen i sitt hem i nära relation, dessutom hade hon sin baby hemma. Detta var ett indiciemål som ändå slutade med dom: mord!!
Andréas lixom Martin, var en känd våldsverkare med en lång lista på sitt cv. En mycket nära kvinnlig vän till Andréas hade kommenterat på fb-sidan; citat: "ju längre brottsregister, desto kåtare blir jag" slut citat.:
Man kan undra hur dessa kvinnor tänker, om det triggar igång dom sexuellt eller om de enbart tycker det är "spännande" med uppmärksamhet, bekräftelse och att det "händer" saker omkring dom...uppenbarligen, med facit i hand, så hände det verkligen "saker".....tragiska såna för alla inblandade. Kanske är det så att "sköra" människor inte är lika vakna att observera ett osundare leverne av en relativt nyfunnen kärlek, många väljer att slå dövörat till å vill varken se el. höra varningsklockorna ringa när de har etablerat förhållandet lite mer. De har en villfarelse om att "just dom" ska kunna vara så omhändertagande att dom kan hjälpa att få psykopaten att bli "frisk" å normal 😨
R.I.P Ida å Lotta 💗