2016-05-28, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garderob
Att någon som skriver berömmande om Anders Timell använder egna ord som ”livnära” bekräftar det som normalbegåvade människor utan autism är överens om.
haha sant, någon skruv lös måste man nästan ha för att höja Timell till skyarna på det sättet.
Skäms för övrigt för det fruktansvärt tråkiga "skämtet" som jag tydligen skrivit tidigare i tråden.

Kan någon svara på varför Timell klär och friserar sig som en 20-årig tjej?
Citera
2016-10-18, 11:16
Medlem
OnsdagsFyllos avatar
Nu har A Timell vart dum mot C Läckberg. Och sitter i radio och ber om ursäkt.
Det va väl ett steg framåt, han har väl några till ursäkter att pudla.
Han kan ju vara riktigt nedlåtande om en hel del.
Citera
2016-10-18, 13:48
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnsdagsFyllo
Nu har A Timell vart dum mot C Läckberg. Och sitter i radio och ber om ursäkt.
Det va väl ett steg framåt, han har väl några till ursäkter att pudla.
Han kan ju vara riktigt nedlåtande om en hel del.

Han säger bara "förlåt" för att han måste, inte för att han vill. Han kommer att, precis som förut, fortsätta håna allt och alla, kanske inte Läckberg på sk sociala medier, men däremot utanför bild sas.
Citera
2016-10-18, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatdoyumean
Han ser sliten ut för att han super, röker, knarkar etc. Ingen av de jag stött på som figurerar i TV och radio har någon speciell talang och man får inte sitt jobb utifrån talang utan vem man känner eller hur duktig man är på att suga av.

Han gör inte direkt någon hemlighet av att han är lite förtjust i olagliga substanser. Det har hintats rätt friskt om det i radion. Sen verkar han ha en väldig rump-fetisch på sin egen bakdel vilket får mig att undra över ifall han är smyg-bög. Någon med koll?
Citera
2016-10-18, 14:48
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Han säger bara "förlåt" för att han måste, inte för att han vill. Han kommer att, precis som förut, fortsätta håna allt och alla, kanske inte Läckberg på sk sociala medier, men däremot utanför bild sas.
Vad fan har han för roll i Gladiatorerna? Inte ett piss! Han står där bara och flinar som det jävla fån han är. Bort med fanskapet vet jag!
Citera
2016-10-19, 14:42
Medlem
lagcatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mashtar
Är (var) inte han programledare på en reklamradiokanal...? Och visst var han programledare för dokusåpan "Radio" (eller vad det nu hette) som gick på Kanal 5 för ett par år sedan?

Tycker han är... obehaglig på något sätt.

Hur är han om någon obehaglig? Förklara dig gärna.
Citera
2016-10-19, 15:56
Medlem
Han ser helt skev ut i ansiktet iaf...
Citera
2016-10-19, 15:58
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horfest
Han ser helt skev ut i ansiktet iaf...
Japp! Klassisk amfetaminlook.
Citera
2016-10-19, 23:19
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung

Träffade Anders i Visby i somras vid flera tillfällen. Ett tillfälle var min 6-åriga son med. Han tittar och tittar och så säger han högt och ljudligt:

" Varför är gubben från Gladiatorerna så hal i ansiktet? Hans tänder gnisslar ju fram och tillbaka hela tiden, det ser ut som han måste hjälpa hakan tillbaka"

Vad svarar man?

Ja min son, så blir det efter långvarigt kolatorskande...Måste också tillägga att även jag reagerade, spattig gång och tjackis i munnen.
Citera
2016-10-20, 00:07
Medlem
vigillarfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung

nej, han har ingen klassisk tjackkäft, han är bara klassiskt ful.
Citera
2016-10-20, 08:40
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Träffade Anders i Visby i somras vid flera tillfällen. Ett tillfälle var min 6-åriga son med. Han tittar och tittar och så säger han högt och ljudligt:

" Varför är gubben från Gladiatorerna så hal i ansiktet? Hans tänder gnisslar ju fram och tillbaka hela tiden, det ser ut som han måste hjälpa hakan tillbaka"

Vad svarar man?

Ja min son, så blir det efter långvarigt kolatorskande...Måste också tillägga att även jag reagerade, spattig gång och tjackis i munnen.

Citat:
Ursprungligen postat av vigillarfitta
Samt klassisk amfetaminlook! (Se ovan)
Citera
2016-10-20, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigillarfitta

Ful och otrevlig människa. Varför får han jobb på TV4? Är det Gry som fått in honom där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in