Citat:
Ursprungligen postat av
GnusMan
Tjejer som tycker så är sinnessjuka.
Runka på. Och det handlar inte ens om att undvika blue balls, man ska fan få onanera det är en mänsklig rättighet!
Jag minns när jag var liten (13-14) brukade min dåvarande första pojkvän säga "du måste runka mej för annars får jag jätteont i pungen, du måste ju göra färdigt."
Det var inte alltid kul att känna att man va tvungen men då vågade jag inte göra nåt annat, eller aå visste jag inte bättre. Ni killar är bra på att få tjejer känna att ni "vet bäst".
Bara liten parentes.
Men i
detta fallet, såklart ska du runka! Man ska aldrig låta nån annan få bestämma över DIN sexualitet.
Vem vet, din tjej kanske blir kåt av det? Antingen om du berättar för henne dagen efter, kan du säga typ: "vet du vad jag gjorde igårkväll när du sov? Jag runkade å tänkte/tittade på dig"
Du kan till å ned filma det för å sen skicka det till henne som en liten hälsning. Det är nämligen det absolut sexigaste JAG vet när min pojkvän gör, så han gör det ofta till mig.
Vem vet? Det KAN bara leda till något gott. Antingen att du sprutar, eller att hon gillar det. Blir hon sur eller "sårad" för att du runkar borde hon dumpas på stört.
ciao