Citat:
Ursprungligen postat av
truth1337
Löjeväckande. SAMTLIGA 100% kvinnor förr i tiden klarade både hushåll och barn om de var den sort som inte valde att ha ett jobb utan låta mannen jobba. Varför skulle dagens kvinnor ha blivit så mycket vekare och latare? Det är bara viljan som försvunnit idag, genom feministisk hjärntvätt.
Inte samtliga men de flesta ja, men det var ju för att de mycket mer sällan yrkesarbetade ex.
Idag yrkesarbetar en överväldigande majoritet av alla kvinnor över 80% i Sverige, de står för sin egen försörjning samt pension, precis som män, så varför ska de plötsligt då ta hand om mäns skitiga strumpor? Varför? Är män för veka för att orka ta hand om sina strumpor när de heltidsarbetar? är bara kivnnor som ska förväntas orka ta hand om andas strumpor + sina egna strumpor + sina och sin mans barns strumpor medan de även ska heltidsarbeta?
Du har ett par båda jobbar heltid, båda delar ansvaret med hemsysslorna fair and square.
Sen får de barn, och plötsligt ska mannen som jobbar kvar likadant INTE tvätta strumpor? Varför?
Citat:
Polisen klarar upp färre än någon procent av inbrott, färre än 1/5 av våldtäkter. Tror du verkligen på allvar att polisen kan hjälpa dig? Haha, jösses, dags att öppna ögonen! För att inte tala om alla som inte vågar anmäla av rädsla för 15 "bruschor". Vill man slippa få skit idag måste man visa att man inte tar skit. Ingen annan gör det jobbet åt en. Om du inte insett detta själv, prova smygfilma din dotters dag i skolan och se hur mycket hon blir tafsad på av araberna - kanske våldtagen också på toan.
vet du, jag ringer polisen om jag blir brottsutsatt, jag begär inte av min sambo att han ska ge sig ut i nattmörkret och jaga tjuven. också otroligt oeffektivt och direkt rättsfarligt att outbildade privatister ska jaga kriminella. Du kanske ska inse att du lever 2016 och inte 1616 ok?
men du kanske ägnar dagarna åt att följa med din dotter på toan på dagis, för att försvara henne mot alla de där horderna av män som anser det du själv anser att hon som tjej ska vara underställd dem och att deras behov alltid går före hennes?
Är DINA åsikter och värderingar som är problemet i världen. men du är för jävla blåst för att fatta det.
Citat:
Politisk kamp ska utföras av vanligt folk som senare ska bli representanter för partierna, inte av besuttna yrkespolitiker som tar mutor av Wall Street, eller psykofarmaka-knarkande våldsverkande "antifascister". Polisen har enorm underkapacitet, militären och kommunerna varnar för stundande kris eller krig där folk uppmanas börja skaffa förråd med mat och dryck för minst 72 h för att överleva. Militären har kapacitet att försvara en liten fläck av Sveriges landyta i mindre än en vecka.
Landet förfaller därför att det saknas riktiga män som jagar bort allt vidrigt och sjukt. Polis och militär har underkapacitet, och våldsvänstern misshandlar bort alla personer med vettiga icke-marxistiska åsikter från maktpositionerna. Den etablerade pressen är i fientliga folkslags händer och försöker hjärntvätta massorna till marxism - över 50% av både lärarkåren och journalistkåren röstar på vänsterextrema Vpk eller Mp.
Politik utförs av vanligt folk idag, kallas att gå och rösta ex. eller ingå i någon slags organisation som arbetar med frågor av olika slag. Detta gör både män och kvinnor idag, ingen större skillnad.
Och återigen…det saknas ju inte män för allt "vidrigt och sjukt". Så? kanske mer där du borde jobba istället för att sitta här och gnälla på kvinnor?
Allvarligt ditt svammel är så okunnigt och dumt så jag orkar inte besvara ens hälften…
"etablerade pressen i fientlig folkslags händer"? what?
Citat:
Det är SJÄLVKLART så att männens osynlighet här är ett MASSIVT problem.
nej vad som ÄR problemet är mäns synlighet inom våld och kriminalitet. Och inget annat.
Även mäns, som du själv ex. synlighet i ointellektuellt populitiskt auktoritetsdyrkande, extremt fundamentalistiskt skitsnack och agerande är allvarligt.
De rörelser vi ser idag i världen av just denna oerhörda dumhet, där rasism och sexism frodas för fullt och som yttrar sig i våld och skit. IS, andra religiösa fundamentalister idiotier, högerpopulismen i Europa, Putin, Trump i USA elelr SD i vårt egen vrå av världen etc. etc. är alla företeelser som skapas och hålls under armarna av ett specifikt kön, och det är inte kvinnor.
Män har av någon anledning som är oförklarlig, jag har i vart fall ingen förklaring, en grupp, ofta unga, som har otroligt många direkt farliga och svagbegåvade idioter till individer i sina led.
kreativitet är direkt ett motsatsord till dessa jeppars svagbegåvning och infantilitet.
Och jag kan direkt rakt av konstatera att du säkerligen är en av dessa.
Citat:
Guess what, jag kräver inte betalt för att vara man och stå upp för folk och familj, jag gör det frivilligt och ideellt för att om ingen gör det blir det ännu värre än det redan är idag, och kan aldrig bli bättre. Kalla giriga penningkåta individer som du själv skulle dock givetvis aldrig göra något frivilligt för andra eller gruppen där du själv ingår. Inte heller skulle du våga, utan skyffla allt på andra "som har betalt för det", i nedlåtande kälkborgaranda.
Guess what get kräver inte kvinnor heller. De kräver betalt för sitt faktiska arbete.
Du kräver betalt för någon konstigt flum du inte ens kan presentera vad det är för något.
Eller ska kvinnor/ homosexuella etc. betala dig för att du ska fortsätta nedvärdera dem kanske?
oerhört viktigt jobb verkligen.
Citat:
Studier har redan bevisat att homosexualitet inte är medfödd utan förvärvas - av den sorts propaganda som feminister har infört. Jag skulle hellre se att ingen vidrig pedofil pillar på min 4-årige pojke och försöker göra honom till bög, än att han blir hyllad för sin avart om han nu skulle få sjukdomen.
Skitsnack. Man föds homosexuell, det är en sexuell läggning som finns representerat överallt hos mother earth.
Citat:
Det kunde min 4-åriga dotter lättare innan, då hon inte löpte över 25% risk att våldtas av araber och negrer under skoltiden. Förr hade hon specialområden som mannen inte rörde, nu kan det lika gärna vara så att mannen i en relation kan alla kvinnliga roller bättre än hon, varpå hon känner noll värde. Eller om det omvända gäller, så upplever sig mannen ha noll värde. I båda fallen blir relationen mindre sammanflätande, eftersom det ömsesidiga behovet minskar till att enbart omfatta kopulation.
"Specialområden som mannen inte rörde?" what? vara söt och hålla käften eller? Är det de specialområden du tänker dig?
Citat:
Kamp dagligen går ut på att sprida information om marxistisk propaganda och hjärntvätt och våldsvänstern. Det går ut på att delta i medborgargarden för att skydda kvinnor och barn. Det går ut på att hänga ut och sätta press på de som missbrukar makt för pedofil- och homolobbyns agenda. Det går ut på att folkbilda om massinvandringens faror med ökad brottslighet, för att snabba på att den stoppas. Det går ut på att bli överfallen men försvara sig mot överfallen, när den Wall Street-finansierade våldsvänstern inte tolererar ens åsikter då de strider mot George Soros agenda. Och det finns mycket mycket mer att göra.
I korthet kan man säga att den som inte själv kan göra en lista på exempel på kamp för folk och familj förmodligen själv är en lat och feg usling som rymmer från sin plikt.
jösses vilket trams…Hur ofta deltar du i medborgargarden? Och har ni inte kvinnor i dessa också kanske? Polisen har nog också avsevärt större problem med dessa garden idag än vad de ger "skydd för kvinnor och barn".
Och du sitter och "jobbar" med att propagera för extremhögern och antifeminism, jag jobbar för att propagera för feminism.
Gör du då plötsligt ett arbete som du ska ha betalt för…men inte jag?
Allvarligt hur jävla uppblåst pantad får man vara?