Citat:
Du har alltså fortfarande inte förstått? Trots då massa informativa länkar och som finns där för att stämma av hur just BO här "kunde göra som hon gjorde"?
Men för helvete, här är ett TREDJE offer två döda+ en hjärndöd(Gud hjälpe mig, för fan!!
).
Eller du VILL kanske fortfarande inte förstå?
Jag förstår att detta med Psykopater kan vara skrämmande.
Men hur tror du då att BO hade det som här? Vad tror DU då att PSYKOPATER ens står för och vad dessa är och dessutom utgör?
Det ÄR ingen lekstuga detta med Psykopater och Martin Jonsson här är diagnosticerad just som sådan.
Har du inte förstått att BO hon Lotta blev ihjälslagen? FÖRSTÅR du verkligen inte?
Eller är du bara en av ALLA dessa som vill sprida ditt hat? Ja, för att återanknyta/ återkoppla till Media nu(nej, det var INTE jag som började med att blanda in Media här), men visst kan jag väl förstå kritiken från MSM vad gäller att Flashback har rykte om sig att bara hysa en massa näthatare.
Men för helvete, här är ett TREDJE offer två döda+ en hjärndöd(Gud hjälpe mig, för fan!!
).Eller du VILL kanske fortfarande inte förstå?
Jag förstår att detta med Psykopater kan vara skrämmande.
Men hur tror du då att BO hade det som här? Vad tror DU då att PSYKOPATER ens står för och vad dessa är och dessutom utgör?
Det ÄR ingen lekstuga detta med Psykopater och Martin Jonsson här är diagnosticerad just som sådan.
Har du inte förstått att BO hon Lotta blev ihjälslagen? FÖRSTÅR du verkligen inte?

Eller är du bara en av ALLA dessa som vill sprida ditt hat? Ja, för att återanknyta/ återkoppla till Media nu(nej, det var INTE jag som började med att blanda in Media här), men visst kan jag väl förstå kritiken från MSM vad gäller att Flashback har rykte om sig att bara hysa en massa näthatare.

Ca 2-3% av alla män är anses vara psykopater och ungefär hälften så många procent, 1-1 1/2%, av kvinnorna. Mellan att ha en en fullfjädrad antisocial personlighetsstörning och ha drag av detta finns en stor gråzon där betydligt fler procentandelar av mänskligheten ingår.
Psykopati kallas eg för "antisocial personlighetsstörning" och är just det - en persolighetsstörning - och ingen sjukdom - därför går det heller inte att bota. Man är inte psykiskt sjuk och har inte fängelseförbud rättsligt.
Av detta framgår att du möter psykopater varje dag! De är inga utomjordingar - de finns överallt!
Du, jag och Lotta har mött tusentals män med denna personlighetstyp.
Lotta drogs till Martin, blev kär, skröt för vänner om hans uppvaktningar och fantastiskt sex. De hade en hel del gemensamt.
Martin hade inget "trollspö" som gjorde att han kunde stryra andras beteende. Han besitter inga övermänskliga egenskaper.
Lotta blev kär och planerade en framtid tillsammans med Martin.
Hon var vuxen och i sin fulla rätt att välja att umgås med vem hon ville. Hon hade sina skäl, tankar o drömmar..Hon var inte "tvingad" eller styrd av någon.
Varför vill du nedvärdera och omyndigförklara Lotta?
Det är Martin som gjort fel o misshandlat.
Att här på Flashback diskutera varför ett brottsoffer valde att planera en framtid med barn ihop med en missbrukare som slog henne - är väl fullt rimligt och rätt intressant.
Problemet är att om man inte erkänner hennes del relationen - så kan man inte heller analysera eller varna andra kvinnor för att inleda och fortsätta en relation som innehåller våld och missbruk.
Om man låtsas att Lotta aldrig hade ett val, kan man ju inte heller gå ut med att alla kvinnor - och män - som utsätts för hot o väld i en nära relation, måste välja att avsluta innan det går för långt. Då går vi ju med på att dessa kvinnor verkligen inte har något val eller något ansvar för att bryta sig loss. Det är precis tvärt emot vad man vill att de ska tro!
Man måste se saker för vad de är. Medias vinklingar med Lottas anhörigas uttalande - anhöriga som hon brutit med - som uppgav helt felaktiga fakta är märkligt. Varför måste man ge en falsk bild när verkligheten är obehaglig nog? Hon var inget helgon, hon levde ett ovanligt liv för sin ålder, hon valde sitt umgänge - och hon blev dödad av någon hon hade ett förhållande med.
Trots sitt riskbeteende, sina val och för åldern ovanliga liv förtjänar hon absolut inte att bli ihjälslagen!!!!
Det är hemskt vad Martin gjort - straffa honom för att hon är död, men låtsas inte att hon var ett omyndigt viljelöst barn! Hon förtjänar bättre eftermäle!
Senast redigerad av Solglittret 2016-10-16 kl. 10:02.
Senast redigerad av Solglittret 2016-10-16 kl. 10:02.