Citat:
Ursprungligen postat av
newbiecracker
Inte jag heller. Vilket oerhört tramsande på senaste sidorna, om hur LR skulle vara "dålig kvinna" och allt möjligt tjafs.
Flera som gapar om rakat kön (det har väl alla födda efter 1975, eller??) och sillisar och "fjortisnivå" på sms mellan BO och GM mm och spårar ur helt och hållet. Vart vill ni komma? Med vilka glasögon har ni läst FUP egentligen?
Tycker det är rätt vidrigt med tanke på vad som hänt.
Den här kvinnan hade ingen som helst historia av att vara ihop med farliga män tidigare.
Hon var någon som alla vittnar väl om.
Hon sweet-pratade i sina sms ja, samtidigt som hon försökte polisanmäla honom men inte vågade för att hon inte var säker på att det inte skulle bli värre, berättade för väldigt många att hon var rädd, men att hon skulle försöka få det att rinna ut i sanden.
Hon kanske smsade på detta sätt med GM för att hon var rädd - har det ens slagit er?
Ni var inte direkt där när det pågick. Hon dejtade fel snubbe och
kunde inte komma ur hans grepp.
Om det finns någon vettig slutsats att dra av detta är det väl knappast att det var BO:s eget fel
Det finns dock en
massa andra som bär skuld idag; ffa myndigheterna som öht släppte ut den här dåren bland folk. Det var många runt omkring som visste precis hur farlig han var.
Det har åtskilliga gånger länkats här i tråden på ett vis och då som var och kan en stämma av just Psykopati på?
Men ingen verkar vilja förstå?
Men ändå kräver man av BO Lotta här att HON skulle ha förstått??
Jag förstår inte, men ändå förstår jag.
Lika som Martin skrek när han just mosat sönder Lotta att hon "sket på sig" så citeras också här i tråden på samma detta nedlåtande a la Psykopat att hon var rakad?
För att man kan!
Jag hävdar att man FÖR ATT MAN KAN går man här en Psykopats ärenden när då Psykopaten ifråga redan har visat att den är just en Psykopat(ja, jag gillar ordet!).
Det ställs till och med så här i efterhand krav på Lotta som drabbad av en Psykopat krav som ingen här skulle kunna leva med.
Inte Lotta heller, hon levde heller inte med en PSYKOPAT. En PSYKOPAT lever med andra, för andra, för sig själv.
Nu är LOTTA ihjälslagen. Medan Martin han lever vidare.
Skrik som Martin "Heil!".
Tidigare i denna tråden vittnade en tjej om att hennes vänner förordat just Martin som ytterligt lämplig styvfar till hennes barn.
Det går inte att resonera kring "ämnet Martin", ty Martin ÄR reellt en Psykopat.
Lotta var ingen fördömande människa, ville inte vara sådan!
Lotta var en omhändertagande varelse och som sådan faller man väldigt lätt offer för ALLA dem som vill utnyttja en.
Lotta var ingen ond varelse. Lotta hade svagheter och som Martin utnyttjade.
Själv hade jag INTE utnyttjat vare sig Lotta eller Martin här.
Vilka är ni som gör detta?
Frågan retoriskt ställd och ytterligt och (modernt pk- )anpassat ställd.
Visst säger det väl det mesta om ett Samhälle när en Psykopat överlever däruti medan då ett offer för en Psykopat däruti går under?
Niklas, spärrvakten och nu kvinnan Lotta?
Men Psykopaten han lever vidare han.
Det "gillar" vi. Glada nu vi alla att vi kan "gilla"