Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Du vet väl att Trump själv har försvarat Bill Clinton rörande det där?
Men visst, män ska få tafsa på kvinnor mot deras vilja...så länge de inte är muslimer eller hur vill du ha det?
Min rekomendation är att du drar ner på gräset för det verkar ge dig fixidéer speciellt på fyllan.
Såklart, han var en businessman då. Inte en domare eller högt uppsatt politiker, eller en kändis som Robert De Niro som också försvarade Bill (och prostitutionsskandal 1998).
Men din dumma idiot.. har Trump tafsat på kvinnor??? Bevisa det då eller så borde du bli stämd. Tänk om du blir anklagad för samma saker, du har familj och barn, barnbarn.
NEJ, jag är den enda som vill att lagen skall följas verkar det som! Jag frågade dig om du klagade lika mycket då, som när vuxna muslimska män (betalda med biståndet av riktiga flyktingar, era ruttna själar) utförde SEXUELLA ÖVERGREPP mot TUSENTALS OSKYLDIGA tjejer, klagade du åt det lika mycket som de falska anklagelser som stämplar Trump för samma sak, och sabbar hela presidentsvalet... huh!? Du missuppfattar med meningen för att inte prata om det obehagliga.