Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-16, 00:04
Medlem
Kolla journalisternas miner, jag undrar om dem ler av skadeglädje, eller om dem är äcklade av sig själva.

https://www.youtube.com/watch?v=bUFFAo2tZGU

Förstår att dem bara följer order om att inte visa hur stora massor Trump drar eftersom han har 50.000 pers på sina möten mot Hillarys genomsnitt på 300.

Måste vara surrealistiskt att vara "den gode", samtidigt som tiotusentals munnar skriker att du är ett svin.
2016-10-16, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Kommer inte att påverka någonting då sådana som Ben Carsson och många andra öppet försvarar det med att de anser att (kristna) män ska ha full rätt och göra sånt medan andra menar att Bill Clinton (som inte ens är en kandidat) gör det hela uraäktat.

Källa på att Ben Carson sagt så?
2016-10-16, 00:21
Medlem
antoneriks avatar
I USA, precis som i Sverige, måste en president ha ett fläckfritt förflutet. Vi är inte ett dugg bättre i Sverige. Håkan Juholt blev inte nådigt behandlad när det uppdagades att hans fästmö gjort vissa oegentligheter.

Donald Trump har varit en mediemogul, en kändis inom nöjesindustrin. Han har värderingar från 1950-talet. Hans impulskontroll tycks inte vara perfekt i alla lägen. Det som förvånar mig är att ingen inom det republikanska partiet satte stopp för hans framfart när man hade möjlighet att göra det år 2015. Hillary Clinton måste ha blivit överväldigad av glädje när hon insåg att hon skulle möta denne man i presidentkampanjen. Alla sexanklagelser som har belastat Bill Clinton har vevats i medierna i decennier innan. Det finns ingenting nytt att komma med.
2016-10-16, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
I USA, precis som i Sverige, måste en president ha ett fläckfritt förflutet. Vi är inte ett dugg bättre i Sverige. Håkan Juholt blev inte nådigt behandlad när det uppdagades att hans fästmö gjort vissa oegentligheter.

Donald Trump har varit en mediemogul, en kändis inom nöjesindustrin. Han har värderingar från 1950-talet. Hans impulskontroll tycks inte vara perfekt i alla lägen. Det som förvånar mig är att ingen inom det republikanska partiet satte stopp för hans framfart när man hade möjlighet att göra det år 2015. Hillary Clinton måste ha blivit överväldigad av glädje när hon insåg att hon skulle möta denne man i presidentkampanjen. Alla sexanklagelser som har belastat Bill Clinton har vevats i medierna i decennier innan. Det finns ingenting nytt att komma med.

Nej, han har inte värderingar från 50-talet.
Trump är pro-HBT. Var fram tills nyligen för fri abort. Han pressade sin förra fru att vika ut sig i Playboy. Han har varit gift tre gånger. Han har sexualiserat sin egen dotter. Med mera.

Jag hade önskat att han faktiskt hade 50-talsvärderingar.
2016-10-16, 00:32
Medlem
heiss avatar
Citat:
Kommer inte att påverka någonting då sådana som Ben Carsson och många andra öppet försvarar det med att de anser att (kristna) män ska ha full rätt och göra sånt medan andra menar att Bill Clinton (som inte ens är en kandidat) gör det hela uraäktat.
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
1) Han som gått och vittnat att han sett som 19 åring detta var en homo hallick 2 år tidigare åt de högsta politikerna i England. Detta berättade han 2014...
http://nypost.com/2016/10/14/trump-camp-puts-forward-witness-to-refute-sex-assault-claim/
Gilberthorpe made headlines in 2014, when he went public with a claim that as a 17-year-old he procured boys (some who “could have been” underage”) for sex parties with high-ranking British politicians.
2)Han är Trumpsupporter och fick sparken av kvinnan som säger hur Donald behandlar kvinnor, Donalds gäng skickar dessutom med ett mail som bevisar delar av kvinnans berättelse.
3) ursprunget till kopplingen har medgett att han förfalskade telefonnumret så det såg ut som hon hade samma som Clinton Fundation.
4) är samma som 2:an!!!
1. Är det olagligt? Homosexuella kan vara promiskuösa bögar, säkert knarkintag också involverat. Men vem har råkat illa ut?
2. Han fick sparken för att han var Trump-supporter? Det låter som olagligt.
3. lol!
4. Du måste vara homofob eftersom du hatar homosexuella och deras rätt till första tillägget i konstitutionen, åsiktsfrihet, e.t.c.

Bill Clinton is a rapist. If Hillary wins, he will move into the White house. Do you want a rapist in the White house??
Checkmate m8.

90 miljoner evangelicals, 150 miljoner gun owners kommer inte bli glada, såväl basement-dwellers, deplorables, super-predators och needy latinos.
Senast redigerad av heis 2016-10-16 kl. 00:35.
2016-10-16, 00:37
Bannlyst
http://www.breitbart.com/2016-presidential-race/2016/10/15/trump-ohio/

Kasich saboterar för Trump i Ohio. "Det var oväntat" Kasich tillhör NWO

Trump kommer leda det Amerikanska folket till seger och NWO kommer få sota.
2016-10-16, 00:40
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heis
1. Är det olagligt? Homosexuella kan vara promiskuösa bögar, säkert knarkintag också involverat. Men vem har råkat illa ut?
3. lol!
4. Du måste vara homofob eftersom du hatar homosexuella och deras rätt till första tillägget i konstitutionen, åsiktsfrihet, e.t.c.

Bill Clinton is a rapist. If Hillary wins, he will move into the White house. Do you want a rapist in the White house??
Checkmate m8.

90 miljoner evangelicals, 150 miljoner gun owners kommer inte bli glada, såväl basement-dwellers, deplorables, super-predators och needy latinos.

Bill Clinton är inte dömd och därmed lika mycket av en våldtäktsman som Trump.

Så med din logik så är Trump en potentiell våldtäktsman som fluktar på 14 åringar som byter om och säger till tioåringar att han kommer att dejta dem om tio år. (de två senare är dock sanna även om 14 årings delen är jag dock mer redo att ha överseende med då vi inte vet om det var kvinnor under 18 år när han stack in huvudet i omklädningsrummet däremot så vet vi att det fanns modeller som var så pass unga på plats som hade använt det omklädningsrummet)
2016-10-16, 00:43
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
http://www.breitbart.com/2016-presidential-race/2016/10/15/trump-ohio/

Kasich saboterar för Trump i Ohio. "Det var oväntat" Kasich tillhör NWO

Trump kommer leda det Amerikanska folket till seger och NWO kommer få sota.

Citat:
Bill Clinton är inte dömd och därmed lika mycket av en våldtäktsman som Trump.

Så med din logik så är Trump en potentiell våldtäktsman som fluktar på 14 åringar som byter om och säger till tioåringar att han kommer att dejta dem om tio år. (de två senare är dock sanna även om 14 årings delen är jag dock mer redo att ha överseende med då vi inte vet om det var kvinnor under 18 år när han stack in huvudet i omklädningsrummet däremot så vet vi att det fanns modeller som var så pass unga på plats som hade använt det omklädningsrummet)
He settled several lawsuits, sir. Haha din puny tiny Hillary-shill, titta på denna som talar emot dina massmedia-producerade falska historier, som kom först lagom till Oktober 2016, varför då? https://twitter.com/JackPosobiec/status/786745170523934722
Alla som påstår att Trump är eller har varit kriminell sexförbrytare förtjänar ett piskrapp i Riyadh. Ni är den patetiska cancer i vårat samhälle som gjorde massövergreppen mot oskyldiga tjejer, TUSENTALS OFFER! Hur många dömda? Man trivialiserar vad ett övergrepp innebär, och de gör sådant skall sitta i bur. Är jag tydlig nog??
Fyfan om vi får se det iår igen, då jävlar. Nyår 2015/2016 (skälet till att Ungern säger nej, till varje pris!)
Senast redigerad av heis 2016-10-16 kl. 00:49.
2016-10-16, 00:45
Bannlyst
Trump's counter-terrorism rådgivare Walid Phares lägger ut det klockrent:

"After the "100 tabloids offensive" is over what happens? After "taxes, temperament, Putin, etc" r done who would Xerses send? The Immortals?"

https://twitter.com/WalidPhares/status/787422527249346561
2016-10-16, 00:49
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heis
3. lol!

Bill Clinton is a rapist. If Hillary wins, he will move into the White house. Do you want a rapist in the white house??
Checkmate m8.
1) Nej och det har ingen sagt!
2) Vissa söker uppmärksamhet och precis som vi ska bedöma kvinnornas berättelser så ska vi bedöma de som påstår motsatsen.
3) lol? är det vad du har, att det är kul med falska uppgifter som bara för att de första 6 siffrorna av 10 i ett telefonnummer är lika så ar det samma? eller när de försöker med att någon är sekreterare i en organisation och någon från denna organisation är en Hillary supporter och därför får du inte säga vad du varit med om att Donald har gjort?
4) Jag har inget emot homosexuella men en person som 2014 påstår sig vara en hallick vid 17 år ålder till Englands ledande politiker har ett lägre anseende hos mig och därför framför jag det!
Dessutom är Homosexualitet inte en religion som det första punkten i konstitutionen omfattar (religionsfrihet) Homosexualitet kommer VÄLDIGT mycket senare och har därför en lägre numrering så För att citera dig
Citat:
Checkmate m8
.

Missade din sista mening jag ser hellre en våldtäktsman som first lady än en pedofil som president. om man bara går på anklagelser och inte dömda.
Senast redigerad av 0rganet 2016-10-16 kl. 00:56.
2016-10-16, 00:59
Medlem
Rickuzs avatar
Enligt Huffington Post är det 91 procents chans att Hillary Clinton blir landets nästa president.

http://www.expressen.se/nyheter/nu-kan-det-vara-over-for-donald-trump/

Det ser mer och mer ut som att vi verkligen kommer att få uppleva USAs undergång och en jordskredsförsämring av det det världspolitiska läget. Skrämmande tider..
2016-10-16, 01:00
Medlem
heiss avatar
Citat:
2) Vissa söker uppmärksamhet och precis som vi ska bedöma kvinnornas berättelser så ska vi bedöma de som påstår motsatsen.
3) lol? är det vad du har, att det är kul med falska uppgifter som bara för att de första 6 siffrorna av 10 i ett telefonnummer är lika så ar det samma? eller när de försöker med att någon är sekreterare i en organisation och någon från denna organisation är en Hillary supporter och därför får du inte säga vad du varit med om att Donald har gjort?
4) Jag har inget emot homosexuella men en person som 2014 påstår sig vara en hallick vid 17 år ålder till Englands ledande politiker har ett lägre anseende hos mig och därför framför jag det!
Dessutom är Homosexualitet inte en religion som det första punkten i konstitutionen omfattar (religionsfrihet) Homosexualitet kommer VÄLDIGT mycket senare och har därför en lägre numrering så För att citera dig .
2. "Uppmärksamhet" Ehm ja, eller så kanske hon har någon annan intention, vad vet jag. Har Trump gått förbi de osedd innan just nu??
3. Intressant, vad är det du säger här egentligen
Citat:
men en person som 2014 påstår sig vara en hallick vid 17 år ålder till Englands ledande politiker har ett lägre anseende hos mig och därför framför jag det!
, tror du inte på hans historia? Varför har han ett lägre anseende för dig, och p.g.a det?? Att han blir Englands ledande politiker (genom att slicka röv) bör tala sitt tydliga språk.
4. Free speech. hahaha religionsfrihet, this guy! Var då??
http://www.dailywire.com/news/9694/christian-bakery-just-went-out-business-due-aaron-bandler
Från wikipedia:
Citat:
The First Amendment (Amendment I) to the United States Constitution prohibits the making of any law respecting an establishment of religion, ensuring that there is no prohibition on the free exercise of religion, abridging the freedom of speech, infringing on the freedom of the press, interfering with the right to peaceably assemble, or prohibiting the petitioning for a governmental redress of grievances. It was adopted on December 15, 1791, as one of the ten amendments that constitute the Bill of Rights.

The Bill of Rights was originally proposed to assuage Anti-Federalist opposition to Constitutional ratification. Initially, the First Amendment applied only to laws enacted by the Congress, and many of its provisions were interpreted more narrowly than they are today. Beginning with Gitlow v. New York (1925), the Supreme Court applied the First Amendment to states—a process known as incorporation—through the Due Process Clause of the Fourteenth Amendment.
Citat:
Freedom of the press in the United States is protected by the First Amendment to the United States Constitution. This clause is generally understood as a means to prevent the government from interfering with the distribution of information and opinions. Nonetheless, freedom of the press is subject to certain restrictions, such as the defamation law.
De våldtar hela konstitutionen, därför som Trump måste vinna.
Citat:
Missade din sista mening jag ser hellre en våldtäktsman som first lady än en pedofil som president. om man bara går på anklagelser och inte dömda.
Du är rutten.
Senast redigerad av heis 2016-10-16 kl. 01:11.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in