Citat:
Ursprungligen postat av
0rganet
2) Vissa söker uppmärksamhet och precis som vi ska bedöma kvinnornas berättelser så ska vi bedöma de som påstår motsatsen.
3) lol? är det vad du har, att det är kul med falska uppgifter som bara för att de första 6 siffrorna av 10 i ett telefonnummer är lika så ar det samma? eller när de försöker med att någon är sekreterare i en organisation och någon från denna organisation är en Hillary supporter och därför får du inte säga vad du varit med om att Donald har gjort?
4) Jag har inget emot homosexuella men en person som 2014 påstår sig vara en hallick vid 17 år ålder till Englands ledande politiker har ett lägre anseende hos mig och därför framför jag det!
Dessutom är Homosexualitet inte en religion som det första punkten i konstitutionen omfattar (religionsfrihet) Homosexualitet kommer VÄLDIGT mycket senare och har därför en lägre numrering så För att citera dig .
2. "Uppmärksamhet" Ehm ja, eller så kanske hon har någon annan intention, vad vet jag. Har Trump gått förbi de osedd innan just nu??
3. Intressant, vad är det du säger här egentligen
Citat:
men en person som 2014 påstår sig vara en hallick vid 17 år ålder till Englands ledande politiker har ett lägre anseende hos mig och därför framför jag det!
, tror du inte på hans historia? Varför har han ett lägre anseende för dig, och p.g.a det?? Att han blir Englands ledande politiker (genom att slicka röv) bör tala sitt tydliga språk.
4. Free speech. hahaha religionsfrihet, this guy! Var då??
http://www.dailywire.com/news/9694/christian-bakery-just-went-out-business-due-aaron-bandler
Från wikipedia:
Citat:
The First Amendment (Amendment I) to the United States Constitution prohibits the making of any law respecting an establishment of religion, ensuring that there is no prohibition on the free exercise of religion, abridging the freedom of speech, infringing on the freedom of the press, interfering with the right to peaceably assemble, or prohibiting the petitioning for a governmental redress of grievances. It was adopted on December 15, 1791, as one of the ten amendments that constitute the Bill of Rights.
The Bill of Rights was originally proposed to assuage Anti-Federalist opposition to Constitutional ratification. Initially, the First Amendment applied only to laws enacted by the Congress, and many of its provisions were interpreted more narrowly than they are today. Beginning with Gitlow v. New York (1925), the Supreme Court applied the First Amendment to states—a process known as incorporation—through the Due Process Clause of the Fourteenth Amendment.
Citat:
Freedom of the press in the United States is protected by the First Amendment to the United States Constitution. This clause is generally understood as a means to prevent the government from interfering with the distribution of information and opinions. Nonetheless, freedom of the press is subject to certain restrictions, such as the defamation law.
De våldtar hela konstitutionen, därför som Trump måste vinna.
Citat:
Ursprungligen postat av
0rganet
Missade din sista mening jag ser hellre en våldtäktsman som first lady än en pedofil som president. om man bara går på anklagelser och inte dömda.
Du är rutten.