Citat:
Ursprungligen postat av
Marion86
För jag såg nyss en film från norsk media där dom köpt salvan och står utanför det apoteket där läkaren köpte sin salva, och där syns ingen symbol på tuben.
Men både läkaren och Ljughaug vet vad Clostebol är för något, det är ju inte så att åkare bara åker, de har ett liv också, och hör/läser saker.
Nu kan Norge välja att lägga alla korten på bordet, särskilt med allt som hänt under de senaste 25 åren sedan deras stora satsning, (som jag tror innefattar systematisk doping) eller att skada sporten genom att allt ändå kommer fram, men lite i taget...år efter år...kanske t.o.m. i 10 år.
Sänk er själva NU och skona sporten, eller kör ett egorace och dra ner sporten i samma dike som ni får ligga och kräla i under många herrans år.
Ego, eller bry er om sporten.
Är det systematisk doping så har ni redan visat er inte bry er om sporten FÖRR, men NU är NU, ni kan börja bry er om sporten from NU, för att rädda sporten och ni är välkomna om 20 år med bra resultat och så lovar jag att de allra flesta kommer att något så när lita på de resultaten.
Känns 20 år för länge? Ja, ni har nu inget val. Antingen är det 100% sanningen fram NU, eller så kommer den ändå fram förr eller senare. Handlar bara om att patetiska försök att smita undan, skadar sporten enormt då fokus kommer hamna fel under många år.
100% sanning fram NU, och sporten kan gå vidare, och sedan efter en låååång tid i skamvrån är ni välkomna tillbaka. 25 år har ni stulit av sporten och oss, nu ska ni betala tillbaka!