2016-10-13, 20:19
Medlem
Hej och hå. Förespråkarna är inte blyga att marknadsföra One Coin på FB. Här ett praktexempel på att lura sina vänner, bekanta... eller allt kanske är korrekt Loooser?

"Detta är på riktigt, inget trams och vi är här för att stanna 😀 Är absolut ingen ekonomisk rådgivare men hur ser dina aktier eller fonder ut? Eller varför inte kika in och kolla hur dina besparingar på banken växer? 🙈 Jag föreslår att du investerar 55.000:- som ger dig ungefär 5500 kronor i månaden i avkastning 😀
Har du något bättre så boka in mig på en fika för DÅ är de bra. Eller så bokar du in mig på en fika så ska jag visa dig detta"

Sedan kommer texten:
Du känner väl till Bitcoin, som gick upp från 10 cent till över 1000 euro på 5 år?
Vi har en kryptovaluta med samma eller t.o.m större potential till värdeökning fast på kortare tid.
Vi växlar våra pengar till kryptovaluta som ligger i olika paketstorlekar.
Samtidigt som vi väntar på värdeökningen på våra coins sätts våra insättningar i arbete.
Det investeras i olika projekt som ger oss en
månatlig avkastning på 4-12%
Detta betalas ut i andelar beroende vilket paket vi har, och det betalas ut i portioner varje måndag med ränta-på-ränta-effekt, något som är otroligt förmånligt för oss.
Citera
2016-10-14, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kickilinan
Hej och hå. Förespråkarna är inte blyga att marknadsföra One Coin på FB. Här ett praktexempel på att lura sina vänner, bekanta... eller allt kanske är korrekt Loooser?

"Detta är på riktigt, inget trams och vi är här för att stanna 😀 Är absolut ingen ekonomisk rådgivare men hur ser dina aktier eller fonder ut? Eller varför inte kika in och kolla hur dina besparingar på banken växer? 🙈 Jag föreslår att du investerar 55.000:- som ger dig ungefär 5500 kronor i månaden i avkastning 😀
Har du något bättre så boka in mig på en fika för DÅ är de bra. Eller så bokar du in mig på en fika så ska jag visa dig detta"

Sedan kommer texten:
Du känner väl till Bitcoin, som gick upp från 10 cent till över 1000 euro på 5 år?
Vi har en kryptovaluta med samma eller t.o.m större potential till värdeökning fast på kortare tid.
Samtidigt som vi väntar på värdeökningen på våra coins sätts våra insättningar i arbete.
Detta betalas ut i andelar beroende vilket paket vi har, och det betalas ut i portioner varje måndag med ränta-på-ränta-effekt, något som är otroligt förmånligt för oss.

Hahaha........Jo det stämmer nog OM det hade varit Crypto888. Dom heter nu Nanoclub och har en aldelens egen kryptovaluta som dom tror ska bli större än Bitcoin.
http://www.nanoclub.se/
Så detta har blivit skrivet i fel forum.
Senast redigerad av loser71 2016-10-14 kl. 00:48.
Citera
2016-10-14, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cristall
Återstår att se. Läget just nu.

TimTayshun
Oct 13th, 2016 at 3:07 pm (Q)
From Whistle Blower (via PM):
“I think their excel scripts broke or something lol lol
https://www.onecoin.eu/tech/other/getCoinsMined/
that showed from Bangkok until yesterday the “amount of new blockchain coins”
Like 2.3 billion coins.
Now it went back to 860 million today lool
It was showing the 50000 coins per minute growth updated every 4 minutes (200 000 coins) and over 2 billion coins, until now.
but the thing is, it showed 2.3 billion until now. just a while ago it went back to 863 million”
BAH HAHAHAHAHAHA!!
“Ready to process more transactions than Visa and MasterCard!!!”
*Blockchain is BROKEN!
Xcoinx still down!
Yup, på sidan står det just nu att dom har tagit fram 863,570,000 mynt... xD
Citera
2016-10-14, 06:49
Medlem
London Eventet 15 okt är inställt!!!
Äntligen.anjali bhmlm är minst sagt aktiv.

anjali
Oct 14th, 2016 at 8:58 am (Q)
TimTayshun: URGENT NOTICE EVENT POSTPONED
ha. i was waiting for this announcement!
for all the bravado these UK leaders display on FB, they are closet pansies!
the london police investigation has them scurrying back into their rat holes. moreover, i’m sure people have reported their event to the police, i did a few days back. they are going to be too scared to publicly peddle onecoin now!
MOI: Another UK Event coming up Oct 22, London.
Kari Wahlroos Tom McMurrain
ha. i would love to see wahlroos or mcmurrain step into london at this point!
they are keeping the venue secret, and will announce it at the last moment to avoid being reported and having the police stop by.
i’m reporting this event too, at actionfraud.police.uk, and i suggest many of us do so. even without the venue, the police will have the names of the organizers and can directly ask them about the venue!
so, now onecoin leaders dare not enter or openly promote onecoin in china, bangladesh, india, UK, USA….and europe may have hit saturation now. pakistan is too volatile for anyone to risk going there.
they will have to concentrate on east asia, latin america and africa, that is, till they run into trouble there too. the market for the worlds largest cryptocurrency is shrinking pretty fast!
i wonder how long before the new CEO pablo munoz realizes what he’s gotten himself into and packs his bags?

Meddelande från One Power Team

One Life – One Power Team
4 hrs ·
URGENT NOTICE EVENT POSTPONED
Dear Members,
It is with regret that we had to make a difficult decision to postpone the Event, scheduled for 15th October and 16th October 2016, due to a last minute unforeseen predicament which resulted in the cancellation of the event.
As a result of this cancellation, we will be postponing these 2 events until further notice and we are in the process of rescheduling and will announce the details as soon as possible.
We sincerely apologise for any inconvenience caused by this cancellation, but unfortunately we had no choice due to circumstances beyond our control.
We appreciate your patience and understanding regarding this matter.
Kind Regards
OPT Leadership
Senast redigerad av Cristall 2016-10-14 kl. 06:54.
Citera
2016-10-14, 08:19
Medlem
Treo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kickilinan

Sedan kommer texten:

Snälla finns tillräckligt med bränsle om Onecoin utan att behöva referera till andra. Ge inte #Loser71 den här formen av hopp. Hen är hopplöst förlorad i Onecoin.
Citera
2016-10-14, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loser71
Hahaha........Jo det stämmer nog OM det hade varit Crypto888. Dom heter nu Nanoclub och har en aldelens egen kryptovaluta som dom tror ska bli större än Bitcoin.

Ditt förbannade klappmongo

Läs i den tråden och inse att Crypto888 / Nanocoin också är en bluff - precis som Onecoin.
(FB) Crypto888 - Octacoin
Citera
2016-10-14, 11:41
Medlem
Kari vågar inte närma sig London 22oct. Väljer istället Dublin...
Irish Garda!

https://m.facebook.com/KariWahlroosAmbassador/#!/KariWahlroosAmbassador/photos/a.298150127200018.1073741828.298133873868310/342427296105634/?type=3&source=48&__tn__=E
Citera
2016-10-14, 11:45
Medlem
Treo2s avatar
Intressant. Pablo nämner inte med ett ord Onecoin. Han roddar ett MLM företag som CEO. Ett MLM företag som ska bli störst i världen. En supersplit där 6.000 blir 48.000 Tokens men inte ett ord vad du ska göra med dom.

Köper idioterna detta??

https://www.youtube.com/watch?v=FeYyhMhb-ew&feature=youtu.be
Citera
2016-10-14, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treo2
Intressant. Pablo nämner inte med ett ord Onecoin. Han roddar ett MLM företag som CEO. Ett MLM företag som ska bli störst i världen. En supersplit där 6.000 blir 48.000 Tokens men inte ett ord vad du ska göra med dom.

Köper idioterna detta??

https://www.youtube.com/watch?v=FeYyhMhb-ew&feature=youtu.be

Det intressanta
är hur länge det dröjer innan han inser vad han har gett sig in i.
Han raserar hela sin framtid.
Byt jobb i det snaraste!!!!!
Citera
2016-10-14, 13:52
Medlem
Självklart vet han exakt vad han har gett sig in på.
Frågan är bara hur mycket pengar han har fått för att agera målvakt.
Citera
2016-10-14, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loser71

Vad är din grej med att göra hälften med fet text. Det förstör liksom poängen att ens feta text, typ som pojken som skrek varg.

Förstår du ironin i att du mobbar något som säger sig kunna bli större än bitcoin som ett skämt samtidigt som du tror på ett annat skämt som har samma lögner.

Varför svarar inte den där jävla advokatbyrån mina frågor för :-(
Citera
2016-10-15, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubblor
Vad är din grej med att göra hälften med fet text. Det förstör liksom poängen att ens feta text, typ som pojken som skrek varg.

Förstår du ironin i att du mobbar något som säger sig kunna bli större än bitcoin som ett skämt samtidigt som du tror på ett annat skämt som har samma lögner.

Varför svarar inte den där jävla advokatbyrån mina frågor för :-(
Feta texten fångar läsaren uppmärksamhet och gör det mer intressant att läsa inlägget.
Lögn, vad jag vet så är det långt ifrån bevisat ännu att Onecoin/Onelife skulle va nåt skämt eller lögn.
Företaget växer sig starkt trots alla motgånger som öses över bolaget.

Målet
är att bli den största kryptovalutan.

Varför skulle en Advokat som kanske debiterar 2 000 kr i timmen ta av sin dyrbara tid och svara något klappmongo som inte vet vad han talar om utan bara försöka göra sig viktig......??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in