Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Äsch, den där pajasen har väl visat vad han går för nu? Jag har aldrig fattat varför folk hela tiden hänvisar till honom som nån expert. Halvkorkade analyser hela vägen, och nu helt ologiska svängar i förutsägelserna. För ett par dagar sedan, efter "grab them by the pussy", gav han Trump 98% chans. Nu är han helt plötsligt körd? Jag fattar varför Smokey lyfte honom så mycket i tråden. Medelmåttor ser gärna andra medelmåttor som genier, de får en egoboost av det.
Ja alla pajsar har tvärvänt och säger att Trump nu ska förlora. MEN Trump kan spelet och i och med att media nu gräver fram gammalt, mycket gammalt skvaller kan Trump göra samma sak, det vill säga ta fram gamla historier om Bill och Hillary. Smart som han är och omgiven av mediarävar kommer han att låta bomben brisera vid precis rätt tidpunkt.
Jag menar : Desperata PK-tidningar publicerar obekräftade uppgifter om att Trump har tafsat för så där 30 år sedan. Då kan väl Trump lämna lite mera trovärdiga och precisa uppgifter (alltså inga lögner och fantasier) om Billys mycket mera allvarliga sexuella övertramp.
Och som sagt det riktigt tunga artilleriet sätter han in först när det passar rent taktiskt.