2007-12-23, 17:10
Medlem
timpakays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittlego
hahaha, såg bara "Semestern" i bonde söker fru, kollade in Fredriks tjejer och såg- Lena.. FYFAN

Det var ju inte bara att hon var ful som stryk, hon var totalt socialt inkompetent också, iallafall framställdes hon så. Kunde inte göra annat än att gapskratta när hon klagade på att Fredrik inte ville dansa med henne, när själva grejen var att hon bara stod för sig själv i ett hörn och såg tjurig ut. Ta mig fan att alla andra som dansade med honom tog tag i honom.
Citera
2007-12-23, 17:20
Medlem
l00zekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpakay
Det var ju inte bara att hon var ful som stryk, hon var totalt socialt inkompetent också, iallafall framställdes hon så. Kunde inte göra annat än att gapskratta när hon klagade på att Fredrik inte ville dansa med henne, när själva grejen var att hon bara stod för sig själv i ett hörn och såg tjurig ut. Ta mig fan att alla andra som dansade med honom tog tag i honom.
Hon är blyg och osäker på sig själv. I övrigt tror jag att Lena är ganska vettig.
Citera
2007-12-23, 23:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av timpakay
Den tjejen är avatar material
Citera
2007-12-28, 18:23
Medlem
Walkers avatar
För er som är nyfikna på hur Lena ser ut uppsminkad (även Fredrik har blivit stylad) så spana in omslaget till HäntExtra. Såg den i kassan på ICA, de har tydligen återförenats....nåja.
Citera
2007-12-28, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Walker
För er som är nyfikna på hur Lena ser ut uppsminkad (även Fredrik har blivit stylad) så spana in omslaget till HäntExtra. Såg den i kassan på ICA, de har tydligen återförenats....nåja.

"Såg den i kassan på ICA"

Ljug inte nu, var en man å erkänn att du köpte tidningen....
Citera
2007-12-28, 22:51
Medlem
Andremasks avatar
Vad har det skrivits om dem nu då?
Tycker det låter tämligen otroligt att Lena skulle ge Fredrik en andra chans?
Citera
2007-12-29, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andremask
Vad har det skrivits om dem nu då?
Tycker det låter tämligen otroligt att Lena skulle ge Fredrik en andra chans?
Tyvärr har nog Fredrik "skitit i det blå skåpet". Får han något napp nu, är det säkert bara en wannabe som vill synas.
Citera
2007-12-29, 01:06
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blåa gumman
"Såg den i kassan på ICA"

Ljug inte nu, var en man å erkänn att du köpte tidningen....

Nix, här köps inga skvallerblaskor...men jag är inte den som är den...klart man läser dom hos frissan eller dambekanta om tillfälle ges
Citera
2007-12-29, 01:35
Medlem
cecels avatar
Citat:
Nix, här köps inga skvallerblaskor...men jag är inte den som är den...klart man läser dom hos frissan eller dambekanta om tillfälle ges
dom är ju så jävla intressanta altså Fan, synd att man inte är tjej eller bög, då hade man kunnat läsa dom utan att skämmas
Citera
2007-12-29, 01:51
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
dom är ju så jävla intressanta altså Fan, synd att man inte är tjej eller bög, då hade man kunnat läsa dom utan att skämmas

Kan bara instämma min "fellow´-smygläsare" av skvallertidningar
Citera
2007-12-29, 02:06
Medlem
Alisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
Men du ska inte behöva skämmas. Läs om det är det du vill!!! Följ ditt hjärta! Är det se och hör du vill köpa... Så köp! Kom igen nu! Jag stöttar dig
Citera
2007-12-29, 02:23
Medlem
Citat:
Är det sant? Nästan så man tar och köper det numret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in