2016-10-12, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G.Zamani
Trunp sjunker i mätningarna!!!!

Varför? Kan man lita på dessa mätningar nu när Trump ägde Clinton i sin andra debatt och har fått mycket avslöjat?

Vad är det som händer? ???
Det är självklart att du inte kan lita på några mätningar. De fyller endast syftet att söka påverka oinsatta som ännu inte bestämt sig. Kalla det vägledande journalistik..

edit: hört talas om uttrycket i krig och kärlek är allt tillåtet?
Senast redigerad av P-o-beln 2016-10-12 kl. 17:42.
2016-10-12, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P-o-beln
Det är självklart att du inte kan lita på några mätningar. De fyller endast syftet att söka påverka oinsatta som ännu inte bestämt sig. Kalla det vägledande journalistik..

edit: hört talas om uttrycket i krig och kärlek är allt tillåtet?

Men jag tror på mätningarna. Men det låter skumt att Trump fortfarande sjunker efter Clintons skandaler och avslöjanden.
2016-10-12, 18:16
Medlem
Citat:
Trunp sjunker i mätningarna!!!!

Varför? Kan man lita på dessa mätningar nu när Trump ägde Clinton i sin andra debatt och har fått mycket avslöjat?

Vad är det som händer? ???

Du utgår ifrån att vi lever i en sund demokrati när vi lever i en korrupt demokratur på sin höjd. Man kan inte lita på mätningarna alls.

Det är sött att se hur naiva och oskyldiga alla är, ni är dessvärre en del av problemet. Hillary kommer att "vinna" valet genom valfusk, sedan kommer vi att få se de blodigaste åtta åren hittills. Vi får se vilka dissidenter som försvinner.

Utgången av detta val är redan bestämt i förhand, även om man gärna bestämmer att kommande POTUS är ovetande om detta faktum. Valet är redan förlorat och ingen jävel bryr sig.
2016-10-12, 20:59
Medlem
Citat:
Men jag tror på mätningarna. Men det låter skumt att Trump fortfarande sjunker efter Clintons skandaler och avslöjanden.
Grejen är att det endast är Foxnews som sprider dessa avslöjanden, medan övrig media håller tyst. Foxnews har som bekant en väldigt nischad krets. Detta innebär att att de som gillar Trump (och troligtvis följer Foxnews idigt) blir ännu mer övertygande, medan alla andra lyssnar till övrig Mainstram media och därmed missar dessa avslöjanden och istället matas med klipp där "sexistiske" Trump häller champagne på en limosine etc. eftersom dessa anses "viktigare".
2016-10-12, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxDL
Inom kort sägs James O'Keefe släppa en video av självaste HC själv uttala sig starkt rasistiskt mot svarta. Jag ser otroligt mycket fram emot denna då det redan nu kommit fram i wikileaks hur otroligt korrupt och ful person Hillary är.

Men innan denna rasistiska bomb har en annan släppts, förhoppningsvis lite som en "teaser" inför det som komma skall. Släppen har börjat precis och en kort stund sedan släpptes en video där man får se hennes "lag" fuska i valet samt uttala sig sexistiskt mot kvinnliga medarbetare utan påföljd i sk lockerroom talk anda, men helt öppet till kvinnliga medarbetare utan att någon höjer ett ögonbryn.
https://www.youtube.com/watch?v=-NTq1tlBwqI

Vad kommer detta få för effekt i valet nu när det bevisats vara okej för Demokraterna att vara sexistiska på precis samma sätt som Trump anklagats för?
Dessutom helt öppet till medarbetare som kanske kan tänkas vara betydligt värre än Trumps kommentarer bakom stängda dörrar-där Trump ville hålla detta privat.

Vad kommer det ha för effekt nu när Demokraterna bevisats fuska i valet?

Diskutera

Personligen tror jag folk kommer bli mer och mer förbannade på korruptionen och åtminstone låta bli att rösta på HC. Redan nu tror jag folk börjar inse att media och allt är riggat för att försöka få HC vinna med tanke på all skit som kommit fram redan nu.
*OM* en sådan film existerar där hon verkligen säger det (och som inte är en SNL-look-alike) så kan du vara saker på att endast Foxnews snappar upp det medan resten av media struntar i det, precis som de hittills gjort med allt annat material som läckt de senaste dagarna. Alternativt sager man att "det är taget ur sitt sammanhang" så är allt glömt och förlåtet, samtidigt som man lägger upp en film på Trump där han avskedar en kvinna i "The Apprentice" så vips är allt fokus på "sexistiske Trump" som måste hata kvinnor eftersom han avskedar dem.
2016-10-12, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxDL
Inom kort sägs James O'Keefe släppa en video av självaste HC själv uttala sig starkt rasistiskt mot svarta. Jag ser otroligt mycket fram emot denna då det redan nu kommit fram i wikileaks hur otroligt korrupt och ful person Hillary är.

Men innan denna rasistiska bomb har en annan släppts, förhoppningsvis lite som en "teaser" inför det som komma skall. Släppen har börjat precis och en kort stund sedan släpptes en video där man får se hennes "lag" fuska i valet samt uttala sig sexistiskt mot kvinnliga medarbetare utan påföljd i sk lockerroom talk anda, men helt öppet till kvinnliga medarbetare utan att någon höjer ett ögonbryn.
https://www.youtube.com/watch?v=-NTq1tlBwqI

Vad kommer detta få för effekt i valet nu när det bevisats vara okej för Demokraterna att vara sexistiska på precis samma sätt som Trump anklagats för?
Dessutom helt öppet till medarbetare som kanske kan tänkas vara betydligt värre än Trumps kommentarer bakom stängda dörrar-där Trump ville hålla detta privat.

Vad kommer det ha för effekt nu när Demokraterna bevisats fuska i valet?

Diskutera

Personligen tror jag folk kommer bli mer och mer förbannade på korruptionen och åtminstone låta bli att rösta på HC. Redan nu tror jag folk börjar inse att media och allt är riggat för att försöka få HC vinna med tanke på all skit som kommit fram redan nu.

Mmm, jaaaa... ni trumpister har er egen verklighetsbild...
jag orkar inte ens bemöta era konstiga tankar. Att jämföra Trumps "grab them by the pussy" med en kampanjmedarbetare som sa "grab emmas ass twice" känns bara desperat.

Men har någon en länk till någon sida där något riktigt smaskigt från wikileaken uppdagats?

Lite politiskt fulspel ser jag inte som en skandal.

Jag läste några av mejlen på wikileaks men tyckte mest de var tråkiga.
2016-10-12, 23:27
Medlem
bludderbladders avatar
Våldtäktsmakens enabler häxa verkar tycka det är jobbigt när hennes protest och miss piggy taktik slår tillbaks som en väl riktadboomerang. Man kan inte annat än njuta då hon hela tiden fört fokus så långt från policy som möjligt och enbart gått på person.

https://www.washingtonpost.com/politics/clinton-campaign-blasts-trumps-scorched-earth-tactics-as-protesters-accuse-her-husband-of-rape/2016/10/12/7b8a6df2-908f-11e6-a6a3-d50061aa9fae_story.html
2016-10-12, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bludderbladder
Våldtäktsmakens enabler häxa verkar tycka det är jobbigt när hennes protest och miss piggy taktik slår tillbaks som en väl riktadboomerang. Man kan inte annat än njuta då hon hela tiden fört fokus så långt från policy som möjligt och enbart gått på person.

https://www.washingtonpost.com/politics/clinton-campaign-blasts-trumps-scorched-earth-tactics-as-protesters-accuse-her-husband-of-rape/2016/10/12/7b8a6df2-908f-11e6-a6a3-d50061aa9fae_story.html
Clinton verkar se konspirationer i varje gatuhörn. Först var det ryssarna som låg bakom kampanjen mot henne, nu anklagar hon Alex Jones??
2016-10-13, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Hur kan ta någon på allvar som lägger in Sieg Heil som ljud?
Redan där visar man att man har en agenda, och agendor som denna besparar jag mig.
Och övriga videos som hon Mellie har bara bekräftar detta, det är som säga att FOX är en nyhetskanal med sanningen(nej, försök inte med svart och vitt på mig, då jag hört även en blind höna kan hitta ett korn).

Håller med om att det är fel att lägga in ljud från ett Hitler rally och jämföra Hillary med en sann hjälte som Adolf Hitler
2016-10-13, 00:18
Medlem
Finns ju en hel del om Hillary man SKULLE KUNNA diskutera, men gör Trump det? Nej då, han håller bara på med lyteskomik:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23704681.ab

Fattar inte varför Trump inte gör en grej av detta? Han släpper Hillary alldeles för lättvidningt. JAg hade trot att han lärt sig att gå på motståndarnas svaga punkter efter sina år i byggbranschen. Nu är hennes hälsa eventuellt en svag punkt, men knappast något hon kommer förlora valet på. Annat är det om man kan få det att verka som att hon är anti-amerikansk, men Trump och hans "Make America great again" förstår inte att det innebär att peka ut de faktorer som gör USA till "litet".

Trump kommer inte att göra något, O'Keefe kan kanske göra något OM han har en komprometterande film, och Wikileaks kan KANSKE göra något OM man kan bevisa något brottsligt med uppsåt, men det är knappast troligt.

Verkar som om ingenting kan göras för att stoppa henne!
Senast redigerad av scrollock 2016-10-13 kl. 00:22.
2016-10-13, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Finns ju en hel del om Hillary man SKULLE KUNNA diskutera, men gör Trump det? Nej då, han håller bara på med lyteskomik:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23704681.ab

Fattar inte varför Trump inte gör en grej av detta? Han släpper Hillary alldeles för lättvidningt. JAg hade trot att han lärt sig att gå på motståndarnas svaga punkter efter sina år i byggbranschen. Nu är hennes hälsa eventuellt en svag punkt, men knappast något hon kommer förlora valet på. Annat är det om man kan få det att verka som att hon är anti-amerikansk, men Trump och hans "Make America great again" förstår inte att det innebär att peka ut de faktorer som gör USA till "litet".

Trump kommer inte att göra något, O'Keefe kan kanske göra något OM han har en komprometterande film, och Wikileaks kan KANSKE göra något OM man kan bevisa något brottsligt med uppsåt, men det är knappast troligt.

Verkar som om ingenting kan göras för att stoppa henne!

Vad är det för svaga punkter som inte Trump har tagit upp då? Han har tagit upp alla hennes skandaler, hennes hälsa, hennes försvarande och attackerande mot Bills offer osv.
2016-10-13, 01:07
Medlem
Enligt två personer på bildforumet 4chan så kommer det mer dokument och filmer där Clinton uttrycker sig rasistiskt om svarta negresser, denna vecka.

https://www.twitter.com/JikaryJack/status/786317944573788160

Vad tror vi?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in