Citat:
Ursprungligen postat av
newbiecracker
Mycket märkligt också att MJ totalt knäpper igen om den personen, vägrar säga ett ord. Helt klart nån han känner mycket stark lojalitet till och nån som har styrande funktion över honom. Kan det vara pappan? Storebrodern?
Får jag som kvinna här bli kvinnofientlig så säger jag fitta.
En riktig fitta och som här backar upp Martin.
Aftonbladet(MSM) vill vrida detta mordet till att handla om ett kvinnomord, vilket jag inte vill. För Lotta var den första kvinnan Martin dödat.
Martin är en klockren Psykopat och för en sådan går ingen, detta i princip då, fri.
*Snälla* är en nyttig jävla idiot och som kvinna varandes så gav hon tydligen något väldigt viktigt till Martin och som gjorde att han kontaktade henne direkt efter han kontaktat 112, alltså direkt efter han slagit ihjäl Lotta.
Vad med denna *Snälla* gjorde att hon inte gick samma väg?
I Martins ögon var det Lotta och som var en fitta, men hon fanns ju iaf där när Martin behövde henne= Martin slog ihjäl henne och då på grunder han själv Martin var skyldig= hade flera samtidigt.
Lotta ger mig inga kalla kårar, inte Angelica heller, men denna *Snälla*............
Ibland kan psykopater söka sig till varandra och det är vad jag tror det handlar om här och vad gäller då denna *Snälla*.
Är det månne hon som är "sjuksköterskan"? Jobbar samtliga kvinnor här kring Martin inom vården, eller?
"Katrin" skall visst denna *Snälla* heta.
Och då tippar jag på att hon är något äldre än Martin.
Kanske sökte Martin- den- bekräftelsesjuka/- störde hos Lotta något hon själv led utav, d. v. s då sjuklig bekräftelse.
Ja, men mest troligt.
Men spelar ingen som helst roll, för här är den sjuke och den störde en redan klassad Psykopat och som sådan kan man inte få gå fri.
"Likgiltighetsuppsåt" här, men så tror jag. Martin matade på och sedan sket han i hur det skulle gå.
Han sänkte Lotta med en rak höger och hon stöp, från det läget fortsatte Martin att slå/ mata på.
Så tyckte han att hon fick och fått vad hon förtjänade(eller blev han bara trött stackaren, sägs ju om anabolamonster att de inte har ngn uthållighet...) varpå han tog en liten paus, det var då han kollade hennes telefon.
Och såg/ upptäckte där då att inga bevis för hennes otrohet fanns!
Varpå han blev som barnpsykopat där då ÄNNU mer arg och då för detta med.......... och då sparkade han på henne= här kommer här det koagulerade blodet in.
Samhället skapade en sådan som Martin.
Den allra svagaste här var och är en sådan som Martin.
Och när det är den som vinner medelst då att döda någon vilket då den vill så är något mycket svagt i Samhället.