2016-10-12, 01:32
Avslutad
På tal om *Snälla* här, men kan hon återfinnas bland Martins alla Facebook- vänner?
Citera
2016-10-12, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hee4r
Jag vet inte i just Martins fall huruvida detta med sexuella övergrepp mot honom som barn och av då sin moder utspelat sig eller ej, men jag vet i vart fall en psykopat som hävdar samma sak, att den(det är en hon)blivit sexuellt utnyttjad som barn(detta med sexuella övergrepp är alltså ett grepp bl. a Psykopater gärna håller sig med och då till dess egna fördel- Psykopater parasiterar, eller hur, detta inbegriper b. la att gärna taga över sådant och då ALLTID och UTESLUTANDE av dåligt och som alla andra blivit drabbad av).
Vilket jag i det fallet vet är en lögn och att sanningen i just det fallet är att hon själv, och detta mycket tidigt också, utsatt andra för det hon själv anklagar just andra för.
Vad gäller just detta sexuella här så är Martin som psykopat intressant?
För han har aldrig våldtagit, tvärtom, han var en mjuk älskare.
Ej heller har han Martin här gått på barn i övrigt heller, förutom då den krossade barnhjälmen.
Jag saknar här också i den klassiska psykopatbilden vad gäller Martin skador på hunden Ecco.

Men! Man skall inte låta sig luras av en psykopat; varför psykopaten här skonat just dessa tre ting är för att han identifierat sig med dessa, Martin är själv ett litet barn och det så pass fortfarande att han vid 33 års ålder fortfarande vittnar om den saken, i slutet av sms: en så t. o. m Lotta inser samma sak varpå hon då detta då moderligt försöker få honom att söka/ uppsöka vården och ett liv ett eget utvecklande= helt enkelt bli vuxen.
Martin som då just Psykopat varandes är den allra ömkligaste sorten.
Och därmed då den alla mest farliga för just kvinnor.

Hela Sverige håller väl med om att MJ är ett svin, monster osv. Jag tycker det är att göra det lite väl enkelt för sig. Det intressanta är väl HUR han blivit svin/monster? Eller hur den psykopat du känner blivit psykopat? Inte är det pga fantastisk barndom eller exceptionellt väl hanterat fall av psykvård/kriminalvård/soc. Den moderna psykologin/psykiatrin är också rätt samstämmig om att människor inte blir psykopater utan vidare eller av sig själva.
Och det är ju en klassiker att barn som utsätts för sexuellt våld/sexuella övergrepp ofta växer upp till förövare. "Mjuk älskare" vittnade Angxlxca om ja, men jag vet inte varför det är väsentligt. Eller att MJ inte är pedofil. Att MJ utsattes för sexuella övergrepp av sin mamma vittnar om en hänsynslös, narcissistisk förälder - den enda föräldern, eftersom mamman verkar ha haft ensam vårdnad. Självklart leder det till en trasig individ – och naturligtvis kan man bli trasig av sexuella övergrepp på andra sätt än på det sexuella planet. I relationer, i sin självbild osv osv.
Det är självklart inte alla som har potential att bli psykopater, även om de skulle ha samma genetiska och sociala förutsättningar som MJ. Men i det här fallet är det uppenbart en riktigt giftig kombination av arv och miljö eftersom båda bröderna är våldsamma vettvillingar.
Senast redigerad av newbiecracker 2016-10-12 kl. 01:38.
Citera
2016-10-12, 01:37
Medlem
Citat:
På tal om *Snälla* här, men kan hon återfinnas bland Martins alla Facebook- vänner?

Jag undrar också. Väldigt konstiga och manipulativa sms från den personen, som uppmuntrar till aggression mot BO. Undrar varför polisen inte följde upp det spåret alls.
Citera
2016-10-12, 01:40
Medlem
Citat:

Mycket märkligt också att MJ totalt knäpper igen om den personen, vägrar säga ett ord. Helt klart nån han känner mycket stark lojalitet till och nån som har styrande funktion över honom. Kan det vara pappan? Storebrodern?
Citera
2016-10-12, 02:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av newbiecracker
Mycket märkligt också att MJ totalt knäpper igen om den personen, vägrar säga ett ord. Helt klart nån han känner mycket stark lojalitet till och nån som har styrande funktion över honom. Kan det vara pappan? Storebrodern?

Får jag som kvinna här bli kvinnofientlig så säger jag fitta.
En riktig fitta och som här backar upp Martin.

Aftonbladet(MSM) vill vrida detta mordet till att handla om ett kvinnomord, vilket jag inte vill. För Lotta var den första kvinnan Martin dödat.
Martin är en klockren Psykopat och för en sådan går ingen, detta i princip då, fri.
*Snälla* är en nyttig jävla idiot och som kvinna varandes så gav hon tydligen något väldigt viktigt till Martin och som gjorde att han kontaktade henne direkt efter han kontaktat 112, alltså direkt efter han slagit ihjäl Lotta.
Vad med denna *Snälla* gjorde att hon inte gick samma väg?
I Martins ögon var det Lotta och som var en fitta, men hon fanns ju iaf där när Martin behövde henne= Martin slog ihjäl henne och då på grunder han själv Martin var skyldig= hade flera samtidigt.

Lotta ger mig inga kalla kårar, inte Angelica heller, men denna *Snälla*............
Ibland kan psykopater söka sig till varandra och det är vad jag tror det handlar om här och vad gäller då denna *Snälla*.
Är det månne hon som är "sjuksköterskan"? Jobbar samtliga kvinnor här kring Martin inom vården, eller?
"Katrin" skall visst denna *Snälla* heta.
Och då tippar jag på att hon är något äldre än Martin.
Kanske sökte Martin- den- bekräftelsesjuka/- störde hos Lotta något hon själv led utav, d. v. s då sjuklig bekräftelse.
Ja, men mest troligt.
Men spelar ingen som helst roll, för här är den sjuke och den störde en redan klassad Psykopat och som sådan kan man inte få gå fri.

"Likgiltighetsuppsåt" här, men så tror jag. Martin matade på och sedan sket han i hur det skulle gå.
Han sänkte Lotta med en rak höger och hon stöp, från det läget fortsatte Martin att slå/ mata på.
Så tyckte han att hon fick och fått vad hon förtjänade(eller blev han bara trött stackaren, sägs ju om anabolamonster att de inte har ngn uthållighet...) varpå han tog en liten paus, det var då han kollade hennes telefon.
Och såg/ upptäckte där då att inga bevis för hennes otrohet fanns!
Varpå han blev som barnpsykopat där då ÄNNU mer arg och då för detta med.......... och då sparkade han på henne= här kommer här det koagulerade blodet in.

Samhället skapade en sådan som Martin.
Den allra svagaste här var och är en sådan som Martin.
Och när det är den som vinner medelst då att döda någon vilket då den vill så är något mycket svagt i Samhället.
Senast redigerad av hee4r 2016-10-12 kl. 02:16.
Citera
2016-10-12, 02:09
Medlem
Just det, Katrin. Varför har ingen lyckats luska fram henne, varken polis eller Flashback? Hon verkar ha riktigt skum roll i förhållande till MJ.
Citera
2016-10-12, 02:49
Medlem
IIIDraculs avatar
Finns en spegel på hans facebook o vännerlista kvar nånstans? Vilken soldiers of odins grupp var han medlem i? borde inte hans soldiers of odin vänner tagits in på förhör?
Citera
2016-10-12, 07:28
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexet65
Man undrar ju självklart varför "Pxr" inte tagit hand om hunden (om jag förstått saken rätt så hade Lotta och Pxr "delad vårdnad" om Ecco?).
Hur som helst så är jag personligen glad för hundens skull! Om Eccos uppfödare är en seriös uppfödare så är var detta det absolut bästa alternativet!
Det är som så att hundar sällan glömmer sitt uppfödarhem och sin uppfödarmatte/husse....
Är själv uppfödare och mitt i allt detta överjävliga som hänt Lotta, känns det som hunden tagits om hand på ett så bra sätt som tänkas kan...

Om det var hunden det föll på att Lotta inte kunde flytta till ett skyddat boende, så förstår jag inte varför de där systrarna och mamman som gråter och skriker i alla media nu, inte kunde ställa upp och ta hand om den ett tag..? En fråga som jag OFTA ställer mig för övrigt, när anhöriga skriker och gråter i media EFTERÅT. T.ex. när någon gammal mamma blivit vanvårdad av hemtjänsten. Varför tar folk inte hand om sina anhöriga medan de är i livet, i stället?
Citera
2016-10-12, 07:49
Medlem
michieffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av newbiecracker
Jag undrar också. Väldigt konstiga och manipulativa sms från den personen, som uppmuntrar till aggression mot BO. Undrar varför polisen inte följde upp det spåret alls.

Man försöker ju, men det är omöjligt att få reda på vem det är eftersom det inte går att identifiera numret. MJ kommer ju inte säga nåt. Det borde inte heller påverka utfallet heller eftersom SMSen inte direkt bevisar anstiftan eller nåt sånt.
Citera
2016-10-12, 08:28
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Om det var hunden det föll på att Lotta inte kunde flytta till ett skyddat boende, så förstår jag inte varför de där systrarna och mamman som gråter och skriker i alla media nu, inte kunde ställa upp och ta hand om den ett tag..? En fråga som jag OFTA ställer mig för övrigt, när anhöriga skriker och gråter i media EFTERÅT. T.ex. när någon gammal mamma blivit vanvårdad av hemtjänsten. Varför tar folk inte hand om sina anhöriga medan de är i livet, i stället?

Exakt, fucking exakt. Typ min mamma har blivit vanvårdad, men jag besökte henne en gång i kvartalet . WTF,, din sopa om du hade träffat din mor oftare hade du kunnat styra upp det, sopa.
Citera
2016-10-12, 08:33
Bannlyst
Den här "Snälla" är väl Martins ex så har jag iallafall tolkat det
Citera
2016-10-12, 09:01
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
6 timmar är ingenting i sammanhanget, spåren av dessa läkemedel och alkohol går lätt att räkna upp till vilka nivåer som rådde för 6 timmar sedan.

Någon politiker åkte ju dit för en rattfylla trots att blodprovet (som togs många timmar efter blåsprovet på grund av långa avstånd/kö hos sjukvården) visade precis under tillåtet värde, då personen hade påbörjat sin bilkörning flera timmar innan denne stoppades.

Precis! Bra att du förklarade det här i tråden.

Jag tycker bara att det är konstigt att han inte ifrågasatts mer i förhören då han hela tiden påpekar att han inte minns, eftersom han "VAR PÅTÄND, TAGIT DROGER" bl.a. bl.a.

TROTS att blodprovet visar något annat.

Men Martin LJUGER såklart.... som vanligt. Han har alltid en agenda.

Martin har diagnosticeras med grav ADHD+ Antisocial personlighetsstörning + drag av psykopati.

Beskrivningen nedan av psykopatens förhållande till sanningen och länge låter som en innehållsdeklaration av Martin och hans behandling av de kvinnor han inlett relationer med:

Patologiskt lögnaktig
"Varför ljuger de?
För en psykopat finns det inget värde i sanningen .
Lögnen är avsevärt mera framgångsrik. Pykopaten bygger sig falska identiteter och spelar på människors känslor, öppnar dörrar till deras innersta och får dem att känna tilltro. Men allt är en chimär. Allt är falskt. Allt är lögner."

"I en relation är det synnerligen vanligt att psykopaten förtalar partnerns anhöriga och vänner. Dessa lögner uttalas gång på gång och som vattnet urhålkar stenen har snart dessa lögner lett till att partnern slutar umgås med tidigare vänner, syskon och föräldrar. Därmed är partnern isolerad och lättkontrollerad och helt i psykopatens våld."

"Därefter startar ett systematiskt nedbrytande av partnerns självuppfattning och självtillit. Den sanna sidan av psykopaten blir nu uppenbar, nedsättande okvädningsord, explosivt humör, misshandel, ibland våldtäkter och otrohet mitt framför ögonen på partnern, med mera."

http://www.psykopati.se/16914075
Senast redigerad av T34Panzer 2016-10-12 kl. 09:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in