Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-11, 16:59
Medlem
SnilleFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Och med det sagt, vad har du sagt då? Varför skulle de nypa till Trump efter kandidaturen, om han förlorar??

Dåså??
Om han som du säger skapar "LIKA MYCKET krig/problem" som henne, och hon är den enda med onda eliter bakom sig (Soros t.ex, som Trump kan nämnaför att få henne nervös och off-game), varför vara bakom henne?
Du ser dom inte, Eliten kontrollerar båda sidorarna!
2016-10-11, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnilleFix

Just precis så fungerar det - eliten äger BÅDA presidentkandidaterna -

Fast jag föredrar nog affärselit framför politisk (kommunist/globalist) elit
2016-10-11, 17:02
Medlem
BertFoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.Zamani
Klart det finns. Men de skulle inte vilja förstöra sin karriär för att stötta Trump.

Åkesson gillar säkert tölpen, men jag vet inte om han vågat gå ut med det. I det här läget är han kanske lite försiktig för att inte bli stämplad som "pussygrabber"
2016-10-11, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Varför tror du det? Eller är det jag som är korkad och inte förstår?

Jag går mycket på intuition och känsla, men tänker väl lite åt det hållet att de negrer som ser på debatterna och lyssnar till sitt inre istället för att enbart bli påverkade av MSM media kommer nog rösta republikanskt i mycket större utsträckning än tidigare+ även då att hans flörtande med negrerna månader tillbaks kan ge positivt resultat på valdagen.
2016-10-11, 17:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BertFox
Åkesson gillar säkert tölpen, men jag vet inte om han vågat gå ut med det. I det här läget är han kanske lite försiktig för att inte bli stämplad som "pussygrabber"

Åkesson är typ våran Trump, fast en mes i jämförelse.
2016-10-11, 17:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Donald J. Trump @realDonaldTrump

Disloyal R's are far more difficult than Crooked Hillary. They come at you from all sides. They don’t know how to win - I will teach them!

Blir bara skämmigt för han när han kommer förlora ändå. Folk väljer Clinton för hon framstår som lugn och säkrast än fast folk vet om att hon kommer skapa mer fattigdom än Obama.

Fattigdom = helt okej.
2016-10-11, 17:08
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnilleFix
Var inget svar på frågan. Du talar inte om i vilken mån båda sidorna är kontrollerade, och det passerar dig förbi helt över huvudet just faktumet att Trump inte låter sig kontrolleras av eliten.

Är du för Hillary sa du?? Om du inte är för Trump så vill jag ärligt talat forska på dig och hur du tänker just nu. Skicka dig till magnetröntgen mot ersättning för att sedan studera bilder noggrant kring var och hur hjärnaktiviteten ligger till.
Senast redigerad av heis 2016-10-11 kl. 17:11.
2016-10-11, 17:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BertFox

Åkesson har sagt att han tycker det är bra att Trump är ärlig men Åkesson har sagt att Trump är osaklig och överdriver en aning.
2016-10-11, 17:12
Avslutad
Är det bara jag som har märkt att Trump har ökat 200 tusen följare på Facebook sedan debatten?
2016-10-11, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av G.Zamani
Är det bara jag som har märkt att Trump har ökat 200 tusen följare på Facebook sedan debatten?

Nej har också sett 100 000 på twitter med
2016-10-11, 17:14
Medlem
SnilleFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Var inget svar på frågan. Du talar inte om i vilken mån båda sidorna är kontrollerade, och det passerar dig förbi helt över huvudet just faktumet att Trump inte låter sig kontrolleras av eliten.

Är du för Hillary sa du?? Om du inte är för Trump så vill jag ärligt talat forska på dig och hur du tänker just nu. Skicka dig till magnetröntgen mot ersättning för att sedan studera bilder noggrant kring var och hur hjärnaktiviteten ligger till.

Det där med magnetröntgen behövde du väl inte skriva till mig, speciellt så snabbt, bara för det där lilla jag skrev. Men här ska du får ett svar som du kommer bli nöjd med din kavata jävel.

Rika, giriga, äckliga religiösa människor, som äger/styr västvärlden som inte bryr sig ett skvatt om hur västvärlden ser ut och vill följa sina egna regler/ritualer. Dom har fått den här makten tyvär via religionen back in the days, som har tillåtit dom att få hålla på med banker osv, pengar lika med MAKT, du har kontroll över fan allt (ELITE) som inte andra religiösa fått gjort, bara för att det har stått så i någon fantasibok, det här " IN GOD WE TRUST"? det är fan inte bra. Dom kan kontrollera allting från media till din HJÄRNA!

Nån måste styra världen/vara en elit, just nu är det onda människor som inte vill den här planeten/västvärlden något gott. Presidenter är bara marionettdockor som styrs av dom just nu.

Dom här elit människorna tycks gilla att vara i mellanösten mycket och hållas på, av någon konstig anledning, tack vare dom så har Europa fått en världens flyktingkatastrof i Europa pga av deras sjuka tänk. På köpet så gör dom så att västvärlden upprepar historien igen, så att Europa blir fullt med högerpartier som hatar invandring, som kommer göra att det bli massor av konflikter här/eller redan är. Får dom makt där OCKSÅ!

Min teori om jag ska vara ärlig, tror jag att det är goyim judar tillsammans med kristna sionister som ligger bakom det här helvetet. Du kan ju googla själv vad du tror/vilka som ligger bakom den här skiten. Man jag tror min är närmast SANNINGEN hur det verkligen ligger till.
2016-10-11, 17:17
Medlem
fitz-humes avatar
Inte lätt att vara korkad, utstött och tjurig:

Trump's plan today: start a fight with Paul Ryan

Clinton's plan today: outline agenda to fight deep poverty

https://twitter.com/hillaryclinton

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem