Har Neymar och utöver det typ 100k, är inte hemma nu men vet att jag köpte han svindyrt, 550K.vad går han på nu? och går det att få vettigt lag runt han med 100k? fundera på att sälja allt och köpa bästa Serie A..men går massvis i minus efter varje liga byte
Har Neymar och utöver det typ 100k, är inte hemma nu men vet att jag köpte han svindyrt, 550K.vad går han på nu? och går det att få vettigt lag runt han med 100k? fundera på att sälja allt och köpa bästa Serie A..men går massvis i minus efter varje liga byte
515k PS, 477k på Xbox..
Priserna har droppat rätt rejält.. vänta ev på att de klättrar lite igen
Tips på spelare att köpa på sig just NU för att sälja direkt / om en vecka?
har ca 300k att leka med.
Vad gör att priserna rasat sista 2 dagarna? Toure i förrgår ca 77k idag 66k....
Det är väl den förväntade dippen som aldrig kom efter releasen. Jag sålde av mitt lag för en vecka sedan och har väntat på detta men SBC och Weekend turneringen har väl förändrat marknaden mot tidigare år.
Det är väl den förväntade dippen som aldrig kom efter releasen. Jag sålde av mitt lag för en vecka sedan och har väntat på detta men SBC och Weekend turneringen har väl förändrat marknaden mot tidigare år.
Om mitt minne inte sviker mig så är det väl såhär det har sett ut föregående år också. Någon dipp direkt efter release har det aldrig varit, utan precis som i år så har priserna gått uppåt för att sedan efter ett par veckor stabilisera sig och möjligtvis sakta gå neråt. Idag är det måndag också, alltså inte helg och FUT Champions har precis slutat så folk säljer väl av mer än vanligt.
Någon som har något tips jag kan använda mig av? Hur många lag använder ni er av?
Har 30 K och ska nog satsa på Kante eller Bailly möjligen Llorris eller Sterling, vad tycker ni?
Senast redigerad av svaampenn 2016-10-10 kl. 16:12.