Citat:
Ursprungligen postat av
DontSmellDontTell
Nu drar alltså Luffa fram 15 år gamla dokument, som inte visar någonting, förutom att två av de, femton personer han kallar bedragare utan bevis, enligt konkursförrättaren inte skall krävas på något. Kanske verkligen dags för Luffa att byta namn till Ackemans förslag "Luffa-Bluffa".
Ehhhhh hörrö DSDT, hans alias är Ackeson (inte Ackeman). Jag har en liten fråga till er bägge, hur kan det komma sig att ingen av er nämner något om det som är
UNDERSTUKET på typ flera sidor i dokumentet?? Visst uppgifterna har 15 år på nacken, men berättar liiiiiiiite mer än det ni två väljer att nämna. Villket i sig är ganska intressant med tanke på vad ni utsett er att försvara.
Vi tar två exempel här:
På sidan 8 står något om att kassabehållning av denna storlek kan uppenbarligen inte ha funnits, /.../ bokfört inkomster/intäkter som de inte haft eller ha haft utgifter/kostnader som det underlåtit att bokföra; /.../.
Vidare På sidan 11 står någonting om att en anmälan om misstänkt skattebedrägeri och bokföringsbrott är inlämnad av Skattemyndigheten. Sånt är också viktigt att ta med förstår du. Dumt att bara ta med vissa saker och inte nämna andra saker, speciellt viktigt när man skall försöka visa att någon ljuger om något.
Ännu en gång frågar jag er, var finns bevisen på att de projekt som Granitporten mfl påstår sig ha långtgående planer på, verkligen existerar??
En annan fråga, hur kan det komma sig Att Granitporten som bland MYCKET annat, skall syssla med Projektering enligt allabolag.se har NOLL (0) anställda?? Inte fan gör sig dessa projekt själva?? För om så vore vill jag ta mig tusan köpa in mig på den tekniken.
Adress till allabolag.se:
http://www.allabolag.se/5565133245/Granitporten_AB