Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-08, 19:50
Medlem
Även Kasich gick just ut med att han inte kommer rösta republikanskt.
2016-10-08, 19:51
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Inte bara kvinnor, värdekonservativa och super kristna kommer att få svårt att välja republikaner som inte vänder sig ifrån en kandidat som aktivt har försökt begå dubbelhor.
Jag har en del avlägsna släktingar i staterna som är värdekonservativa och super kristna och de har av tradition alltid har röstat på republikanerna. De har varit en aning skeptiska till just Trump och efter Trumps senaste fuckup ang hur han ska ta tag i fittan så krossade han den magiska linjen av anständighet som de uttryckte det. De nämnde även att " Det här ska minsann vår lokala congressman få höra." Misstänker att den värdekonservativa högern är i lynschstämning nu.
2016-10-08, 19:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PlantaGenista
Även Kasich gick just ut med att han inte kommer rösta republikanskt.
Knappast oväntat, dom där fittorna har bara väntat på att få sätta kniven i Trump.
2016-10-08, 20:01
Bannlyst
Att uttalande är 11 år gammalt ser jag som helt irrelevant. Knappast så att en 70-årig Trump skulle vara pånyttfödd. Begriper vem som helst.
Senast redigerad av Heuristik 2016-10-08 kl. 20:03.
2016-10-08, 20:03
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han.Jelin
Var detta verkligen nödvändigt? Jag tyckte ursäkten av Donald Trump var riktigt bra och man borde släppa det här.
Uppenbart att Pence arbetar med globalisterna, mot Trump. Så var det tänkt ända från början när de (((globalistiska))) ingifta krafterna påverkade Trump att välja Pence. Pro-tip: Läs mina inlägg när jag skriver dem - sluta komma månader efteråt med "men men men, varför varför". Jag berättar det när det händer. Är det inte skönare att veta innan vad som ska hända och varför?
2016-10-08, 20:04
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Inte bara kvinnor, värdekonservativa och super kristna kommer att få svårt att välja republikaner som inte vänder sig ifrån en kandidat som aktivt har försökt begå dubbelhor.
Jag har en del avlägsna släktingar i staterna som är värdekonservativa och super kristna och de har av tradition alltid har röstat på republikanerna. De har varit en aning skeptiska till just Trump och efter Trumps senaste fuckup ang hur han ska ta tag i fittan så krossade han den magiska linjen av anständighet som de uttryckte det. De nämnde även att " Det här ska minsann vår lokala congressman få höra." Misstänker att den värdekonservativa högern är i lynschstämning nu.
2016-10-08, 20:09
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mike Pence
''As a husband and father, I was offended by the words and actions described by Donald Trump in the eleven-year-old video released yesterday. I do not condone his remarks and cannot defend them. I am grateful that he has expressed remorse and apologized to the American people. We pray for his family and look forward to the opportunity he has to show what is in his heart when he goes before the nation tomorrow night.''
Känns som Mike Pence förbereder sig för att ta över om Donald är sitt vanliga jag imorgon, klockan tickar Tic Tac, Tic Tac, Tic Tac
2016-10-08, 20:13
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Jag tror att Trump har nått sin gräns här. Han kommer inte undan, att säga att han bara kan ta tag i fittan på vackra kvinnor, han kommer inte överlevande ifrån det. Särskilt inte eftersom debatten är imorgon, Hillary och debattledaren har världens chans att gnugga det här i hans ansikte, han kan inte försvara sig. Nu är det kört.
2016-10-08, 20:14
Medlem
E.Merckxs avatar
Sam Stein ‏@samsteinhp

MNSBC reporting that crowd at Paul Ryan's event is upset with Ryan and GOP for distancing itself from Trump

2016-10-08, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Han.Jelin
Var detta verkligen nödvändigt? Jag tyckte ursäkten av Donald Trump var riktigt bra och man borde släppa det här.

För Pence personligen var det givetvis nödvändigt. Hans succé har satt honom i bra position inför nästkommande val om Trump förlorar. Det hade till stor del raserats om han inte hade uttalat sig. Jag ser heller inte att hans uttalande skadar Trump. Väl avvägt.
2016-10-08, 20:22
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Jag tror att Trump har nått sin gräns här. Han kommer inte undan, att säga att han bara kan ta tag i fittan på vackra kvinnor, han kommer inte överlevande ifrån det. Särskilt inte eftersom debatten är imorgon, Hillary och debattledaren har världens chans att gnugga det här i hans ansikte, han kan inte försvara sig. Nu är det kört.
Det är dessutom ett Town Hall debatt.

Hoppas någon kvinna (gärna äldre) från publiken frågar (med lite mer respektfulla ord): Donald jag vill inte att en 59 årig man tvingar till sig en kyss och sedan kör upp fingrar i fittan på min dotter, hur känner du inför detta nu när du mognat?
2016-10-08, 22:06
Medlem
Nu har han fördömts av godisbolagen bakom TicTac och Skittles. Det här är ju urkul...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in