Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
SBC har verkligen varit ett lyft för FUT. Pussla elvor för packs är ju typ roligare än att spela.
Men - de challenges som bara innefattar ett lag eller en nation är verkligen sugiga. Del Piero-SBC där 8 spelare måste vara från Sydney FC, och nu Marquee SBC med 5-6 spelare från Uruguay/Australien. Billigaste aussien nu kostar typ 1000 coins, billigaste bronze/silverspelaren i Sydney FC kostar 5k.
Sånt skapar ju bara bete för coinsellers. Fixa bottar som dammsuger marknaden, lägg ut till överpriser, se coinsen rulla in. Gör SBCs som kräver kreativitet och kan lösas på flera olika sätt, så slipper man det.
Håller verkligen med om att tillägget lyft hela Ultimate Team. Fantastiskt kul!
Citat:
Ursprungligen postat av
Alvaries
Handikappen är verkligen helt sjuk igår. Fifa 16 kändes ju ändå okej. Man känner verkligen på sig vilka matcher man kommer förlora. Varför är spelarna så sjukt sega när man går in med full fitness ibland? Nästa omöjligt att ta bollen från motståndaren men när man väl bryter så studsar den tillbaka till honom. Och mina spelare löper aldrig eller visar sig aldrig.
Spelade till div 7 och där förlorade jag åtta matcher på raken, för att sedan dominera i div 8 igen. Blev en helt annan fart på spelarna och de löpte alltid rätt. Så jävla tråkigt att EA ska balansera spelet för att hålla kvar nybörjare. Jävla kukspel. Jag vill att matcherna ska spelas på lika villkor, ingen ska få ha fördel.
Ni som säger att jag bara gnäller för att jag suger - go on! Jagbär stensäker på att handikapp finns, och i FIFA 17 är det sjukt uppenbart.
Var starkare än handikappet. Att casuals förlorar några matcher på raken har funnits i evighet, inget konstigt för FIFA 17. Att du börjar vinna igen påverkas ju också av att du möter folk som är sämre än tidigare pga din ELO. (Eller vad fan dom nu använder)