2016-10-06, 13:05
Medlem
Evertonians avatar
Diogo Jotas inform har verkligen låst upp liga nos och gjort alla bra lirare där användbara
Citera
2016-10-06, 13:14
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storfetdase
Sälj honom, han spelade en match i mitt lag, han fick 7 skott på sig och 7 gick in...

Haha fyfan, måste vara hjälmen som gled ner och blockade hans syn
Citera
2016-10-06, 13:21
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Men palla att han har gått ner 100-200k om en månad, fan va svårt val grabbar

Hur mycket coins har du? Köper du FIFA points? Vad för lag vill du ha i framtiden?

Säljer du Messi kommer du kunna få ett bra lag med bra spelare, kanske inga superstars som Messi men ett lag, eller två.

Vem fan vill ha Messi och springa runt med massa dönickar runt omkring om man har det tunt i plånkan. Personligen så skulle jag sålt, väntat några veckor/månader och kanske köpt honom igen, eller så skulle jag köpa Suarez, för han är äckligt bra i detta spelet.
Citera
2016-10-06, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Att öppna packs är oftast inte värt det. Man får oftast inte ett skit och de är dyra som fan. Hade det varit bättre så hade folk inte köpt coins istället för EAs överprisade points och fittpacks.
palla bli bannad, jag fick helt okej utdelning men jag vet att 90% av paketen är katastrof
Citera
2016-10-06, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storfetdase
Inte bra alls

Tråkigt...
Citera
2016-10-06, 14:08
Medlem
Tänkte göra ett försök med ett italienskt lag.. ett innermittfält där den ena jag tänkt är parolo, som kommer jobba framåt. Vem är bästa defensiva innermittfältare då? De Rossi, khedira? Nån annnan?
Citera
2016-10-06, 14:09
Medlem
EnLitenFryss avatar
SBC har verkligen varit ett lyft för FUT. Pussla elvor för packs är ju typ roligare än att spela.

Men - de challenges som bara innefattar ett lag eller en nation är verkligen sugiga. Del Piero-SBC där 8 spelare måste vara från Sydney FC, och nu Marquee SBC med 5-6 spelare från Uruguay/Australien. Billigaste aussien nu kostar typ 1000 coins, billigaste bronze/silverspelaren i Sydney FC kostar 5k.

Sånt skapar ju bara bete för coinsellers. Fixa bottar som dammsuger marknaden, lägg ut till överpriser, se coinsen rulla in. Gör SBCs som kräver kreativitet och kan lösas på flera olika sätt, så slipper man det.
Citera
2016-10-06, 14:12
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av franki
Tänkte göra ett försök med ett italienskt lag.. ett innermittfält där den ena jag tänkt är parolo, som kommer jobba framåt. Vem är bästa defensiva innermittfältare då? De Rossi, khedira? Nån annnan?

Medel är grym (lite Kante aktig) och Allan.
Citera
2016-10-06, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Hur mycket coins har du? Köper du FIFA points? Vad för lag vill du ha i framtiden?

Säljer du Messi kommer du kunna få ett bra lag med bra spelare, kanske inga superstars som Messi men ett lag, eller två.

Vem fan vill ha Messi och springa runt med massa dönickar runt omkring om man har det tunt i plånkan. Personligen så skulle jag sålt, väntat några veckor/månader och kanske köpt honom igen, eller så skulle jag köpa Suarez, för han är äckligt bra i detta spelet.

Ja vem vill inte ha världens bäste spelare? helt klart värt att sälja av varenda brukskort man har, pröjsa en hundring på points och sen bygga runt Messi, speciellt när spelet varit ute i typ 14 dagar och året är långt
Citera
2016-10-06, 14:20
Medlem
Några frågor:

1. Spelarna fastnar i motståndaren när man ska löpa. Vad är detta?? Taskig AI? Flera gånger är en genomskärare på väg igenom men anfallaren fastnar och springer på motståndarbacken?

2. Spamma transfermarket funkar inte längre. Med low buy now. Har ni andra tricks för att hitta billiga spelare? Jag hittar aldrig billiga spelare eller consumables längre.

3. Hur vänder man sig på plan på snabbast sätt? Håller ni ner L2 när bollen kommer? Jag tycker många duktiga lirare rör sig riktigt skickligt och smidigt på planen. Men jag fattar inte hur de gör.
Det finns ju skott och passfint men jag tror inte att det är det.

4. Hur får man iväg bollen på snabbast vis? Jag tycker ALLTID det är en delay i när passningen går iväg.
Kanske beror det på att jag hållt nere sprintknappen men oftast inte.
Citera
2016-10-06, 14:21
Avslutad
SBC Jonas är ju fan en gud. 5 Matcher och 10 mål och 1 assist.
Citera
2016-10-06, 14:34
Medlem
Esurals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lblom
SBC Jonas är ju fan en gud. 5 Matcher och 10 mål och 1 assist.

Värt att skaffa honom med andra ord. Kan verkligen rekommendera SBC Giovinco 6 mål och 2 assist på 2,5 matcher
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in