Citat:
Ursprungligen postat av
Overmind
Jag läste Aftonbladets artikel alldeles nyss imorse. Gillar hur de inte alls nämner att Lotta inte kunde släppa honom och fortsatte skicka sms med både svartsjuka och längtan. Man borde säga hela sanningen. Nu har jag inte läst fupen själv men jag litar på er, flashbackare.
Det gör du, ja?! Men så bra, då.
Med fara för andras liv så offrade Lotta sitt eget. En sådan dålig kvinna, men eller hur?
Fattar ni fan ingenting?? Lotta var utsatt för en PSYKOPAT! HALLÅ, liksom?
Om man är utsatt för det allra värsta så kommer man inte undan. Eller rättare sagt detta kan man, man kan komma undan, men då drabbas någon annan!
Eller tar man sitt eget liv........... vilket Lotta till slut var nära att göra(därför fotot till sin ena syster på hennes sedan då över 10 år tillbaka avlidna pappa). Till den punkten drivs du om du är utsatt för t. ex en Psykopat.
De vinner dessa, väl en gång en psykopat på/ efter dig så förlorar du. Fatta?
Med facit i hand så skulle Lotta ha tagit ihjäl honom.

Och detta då före just denne PSYKOPATEN tog ihjäl henne.
Jag vet inte om jag skall beklaga eller gratulera alla dem som inte råkat ut för en psykopat.
Men hur man än vänder sig så kommer psykopaten åt någon annan, det är just det som utmärker en psykopat, att vad dessa än föresatt sig så vinner de.
Det går INTE att undfly en tvättäkta psykopat, om detta vittnar Lottas brutala död.
Hade inte Martin "plockat" Lotta så hade han gått på någon/ några i hennes närhet.
Även Per var rädd.
En polis var rädd redan innan Lotta slogs ihjäl.
MÅNGA här var och är rädda.
Lotta gick sin Psykopat till mötes, t. o. m inbjöd till sex bara dagar innan sin död.
Man MÅSTE förstå VAD exakt en PSYKOPAT är kapabel till.
Lustigt detta, men hur lättvindigt det går att både sätta denna diagnosen "Psykopati" på någon och då från samhällets sida och därmed lika lättvindigt från det övriga samhällets sida att svänga sig med detta begreppet men då ändå inte(vilja) förstå?
Men det ÄR inte ett "begrepp", det är en V_E_R_K_L_I_G_H_E_T.
En verklighet som vissa får smaka på.
Läs på först om "Psykopati" och läs sedan sms: en, då får ni en inblick i hur ond egentligen en Psykopat är.
Detta är Ondska, det är ren och skär jävla O_N_D_S_K_A.