Citat:
Visst har han sökt mkt psyk - men han hade trots allt rikligt med preparat i kroppen. Substanser som skulle få de flesta av oss att bli mer eller mindre tokiga och "väck" - dessutom hade han enorma doser. Ex Stesolid ges i 2,5, 5 eller 10 mg doser. Han stoppade i sig 70mg! Inte många som står upp då!
Jag tror inte att det här på något sätt var planerat. Han ÄR så tokig med anabola o annat i kroppen.
Jag tror inte att det här på något sätt var planerat. Han ÄR så tokig med anabola o annat i kroppen.
rättsprotokollet finns det TVÅ minimala blodstänk med koagulerat blod nära TVn och på TV-bänken. Ovanpå dessa finns nyare färskare blod. Det är detta som gör att man tror att han tagit en paus.
Men det kan kanske mycket väl vara så att det koagulerade blodet - som kommer från Lotta - avsatts vid något tidigare tillfälle. Eller att hon legat o hostat i väntan på ambulansen (vilket hon gjorde) och då avsatt nytt färskt blod på tidigare koagulerade droppar.
Det är svårt att föreställa sig varför denne bindgalne muskelknutte skulle ta en paus i sitt raseri.
Han verkar helt enkelt inte ha så mycket självkontroll o självdisciplin. Han blir istället bara galen.
Nej, jag tror att Martin har ett svårt stört psyke oklart varför, gener, uppväxt, missbruk mm.
Han klarar helt enkelt inte att vistas ute i samhället. Han till och med anger det själv. Men att han överlagt skulle slå och sparka ihjäl någon han får besvarad kärlek från, för att bli en av det mest avskydda personerna i Sverige - bara för att få återgå till fängelset - det verkar inte så sannolikt.
Knäpp ja, men inte så dumförslagen!
Men det kan kanske mycket väl vara så att det koagulerade blodet - som kommer från Lotta - avsatts vid något tidigare tillfälle. Eller att hon legat o hostat i väntan på ambulansen (vilket hon gjorde) och då avsatt nytt färskt blod på tidigare koagulerade droppar.
Det är svårt att föreställa sig varför denne bindgalne muskelknutte skulle ta en paus i sitt raseri.
Han verkar helt enkelt inte ha så mycket självkontroll o självdisciplin. Han blir istället bara galen.
Nej, jag tror att Martin har ett svårt stört psyke oklart varför, gener, uppväxt, missbruk mm.
Han klarar helt enkelt inte att vistas ute i samhället. Han till och med anger det själv. Men att han överlagt skulle slå och sparka ihjäl någon han får besvarad kärlek från, för att bli en av det mest avskydda personerna i Sverige - bara för att få återgå till fängelset - det verkar inte så sannolikt.
Knäpp ja, men inte så dumförslagen!
Ja han har hög tolerans. Men jag tror liksom SkitArgDuva att han överdrivit sitt intag. Ett spel för galleriet. Detta är en förslagen jävel tillika kåkfarare som kan systemet eftsom han haft med det att göra i säkert halva sitt liv.
Som jag skrev innan så sade transportören i förhöret: "Jag upplevde att han sa detta för att han vet att vi kommer att dokumentra dettta. Dessutom sa han flera gånger till oss att vi skulle dokumentera det han säger."
Se skärmdump: https://minfil.org/jdU2o9b5b6/IMG_0723.PNG
Angående blodprovet så står det i FUP:
"Vid rättskemisk analys, i blodprov taget 6 timmar efter brottstillfället, alkohol, ett lugnande läkemedel samt ett antipsykotskt läkemedel. Samtliga i måttliga eller låga koncentrationer."
Se skärmdump: https://minfil.org/k3U2o5bfb8/IMG_0722.PNG
Det sista är ju intressant: samtliga i måttliga till låga koncentrationer
Trots att han själv påstår att han var så påtänd så påträffades INGA narkotiska preparat i hans blod.
Senast redigerad av T34Panzer 2016-10-05 kl. 16:36.
Senast redigerad av T34Panzer 2016-10-05 kl. 16:36.