2016-10-05, 12:54
Medlem
Fan gubbar ni e la för jävla tröttsamma, kvadda spelet med o köpa coins el sitta på sniper program för o trixa med försäljningarna. Spöstraff borde ni ha minst era tröttsamma tomtar annars ni som bara spelar för ni älskar fotboll ha d gött YNWA
Citera
2016-10-05, 12:58
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calculated65
Fan gubbar ni e la för jävla tröttsamma, kvadda spelet med o köpa coins el sitta på sniper program för o trixa med försäljningarna. Spöstraff borde ni ha minst era tröttsamma tomtar annars ni som bara spelar för ni älskar fotboll ha d gött YNWA

Man älskar ju spelet och fotboll. Hellre köper jag coins än att spela med spelare som Charlie Wilson. Det roliga för mig ör att kunna bygga vilket lag jag vill samt möta unika lag hela tiden.

Fifacoinszone på google eller mmoga är dom jag har bäst erfarenhet från.
Citera
2016-10-05, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Man älskar ju spelet och fotboll. Hellre köper jag coins än att spela med spelare som Charlie Wilson. Det roliga för mig ör att kunna bygga vilket lag jag vill samt möta unika lag hela tiden.

Fifacoinszone på google eller mmoga är dom jag har bäst erfarenhet från.
Bra hoppas du bli bannad du lirar ju i laget med idioter
Citera
2016-10-05, 13:05
Medlem
haammpes avatar
rekommenderar er som sitter på massa coins utan lag och som kvalat in till champions att börja köpa laget nu, priserna stiger snabbt känns de som !
Citera
2016-10-05, 13:12
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haammpe
rekommenderar er som sitter på massa coins utan lag och som kvalat in till champions att börja köpa laget nu, priserna stiger snabbt känns de som !

Sitter och håller hårt i Modric, packade igår, känns som om jag borde sälja, spelar aldrig med La liga...
Citera
2016-10-05, 13:13
Medlem
haammpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Sitter och håller hårt i Modric, packade igår, känns som om jag borde sälja, spelar aldrig med La liga...

hålll tills cupen närmar sig lite till! folk kommer vilja ha de bästa så antar priserna kommer öka ännu mer.
Citera
2016-10-05, 13:19
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
hålll tills cupen närmar sig lite till! folk kommer vilja ha de bästa så antar priserna kommer öka ännu mer.

Lär bli något sådant, för övrigt ska det bli jävligt kul med Weekendcupen, lite sämre på PC kanske men det kan bli roligare än vanliga seasons
Citera
2016-10-05, 13:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Packade Messi i söndags borde jag sälja honom nu eller vänta? Frågar igen för dåliga svar förra gången.

Vänta tills på Måndag för det är efter Weekend League och det är inte lika mycket som spelar på vardagarna vilket betyder att priserna går upp
Citera
2016-10-05, 13:33
Medlem
haammpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIFA87
Vänta tills på Måndag för det är efter Weekend League och det är inte lika mycket som spelar på vardagarna vilket betyder att priserna går upp
tror priserna kommer va som högst precis innan weekendleague börjar.
Citera
2016-10-05, 13:38
Medlem
Citat:
Precis, köpte mitt bundesliga lag idag. Väntar bara på IF Embolo. Hoppas hans pris är iaf under 100k.

Angående champions cup, menar EA seriöst att man ska spela 40 matcher på typ två dygn?
Citera
2016-10-05, 13:50
Medlem
CommonKnowledges avatar
Kan nagon svara pa varifran man enklast haller sig uppdaterad pa vad som kommer?
Packs, turneringar etc.
Citera
2016-10-05, 14:00
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Kan nagon svara pa varifran man enklast haller sig uppdaterad pa vad som kommer?
Packs, turneringar etc.

https://www.reddit.com/r/FIFA/

Eller EA Sports FIFA twitter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in