2016-10-05, 11:45
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajaninja
Säkert då?

Vad menar du med säkert? Jag har kört Auction method. Öppnar en livechat när jag fått order id. Sen fixar dom på 10 min. Max. Även comfort trade hos mmmoga är att rekommendera.

Vet ej hur hög frekvens på ban de har vid coin purchae men sett över alla spel har jag inhandlat 3miljoner minst o aldrig blivit bannad.
Citera
2016-10-05, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Men det går inte bara göra nytt lag/klubb eller måste man göra nytt Xbox konto ?
Om du vill behålla coinsen så kan du göra ett nytt account -> flytta över coinsen dit tillfälligt -> starta om klubben -> flytta tillbaka coinsen. Så gjorde jag efter early access och jag blev inte bannad iaf.
Citera
2016-10-05, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Vad menar du med säkert? Jag har kört Auction method. Öppnar en livechat när jag fått order id. Sen fixar dom på 10 min. Max. Även comfort trade hos mmmoga är att rekommendera.

Vet ej hur hög frekvens på ban de har vid coin purchae men sett över alla spel har jag inhandlat 3miljoner minst o aldrig blivit bannad.

Ja man har ju hört att folk blivit bannade så tänkte bara om det var vanligt. Kan du länka den andra sidan?
Citera
2016-10-05, 11:49
Medlem
marcmarocs avatar
Packade Pogba team of the week
Bevis

Snacka om tur! Säljer jag nu eller behåller för att sälja sen ? Ekonomiskt tänkande.
Citera
2016-10-05, 11:50
Medlem
Det som hände för mig när jag köpte coins senast(100k i fifa 16 för att börja tradea) var en coin reset till 0 coins. Efter det köper jag aldrig coins. Däremot har jag inte blivit bannad eller fått några problem att flytta coins mellan mina egna accounts.
Citera
2016-10-05, 11:57
Medlem
Simonsson91s avatar
Vad säger experterna. Värt att byta ut spelarna på bänken mot serie a lirarna i startelvan?

http://www.futbin.com/17/squad/54840
Citera
2016-10-05, 11:58
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bugatti123
Inträdeskraven varierar från dag till dag. Jag kvalade in med ett BPL-lag.

Om du kollar i kalendern så står kraven för varje dag

Ok, vad bra! Tycker inte att det ska vara några krav för det, men bra att det skiftar iallafall...
Citera
2016-10-05, 12:19
Medlem
Några frågor:

1. Spelarna fastnar i motståndaren när man ska löpa. Vad fan är detta? Taskig AI? Flera gånger är en genomskärare på väg igenom men anfallaren fastnar och springer på motståndarbacken?

2. Spamma transfermarket funkar inte längre. Med low buy now. Har ni andra tricks för att hitta billiga spelare?

3. Hur vänder man sig på plan på snabbast sätt? Håller ni ner L2 när bollen kommer? Jag tycker många duktiga lirare rör sig riktigt skickligt och smidigt på planen. Men jag fattar inte hur de gör.
Det finns ju skott och passfint men jag tror inte att det är det
Citera
2016-10-05, 12:24
Medlem
Är det värt att trada spelare som neymar o bale?
Citera
2016-10-05, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Om du vill behålla coinsen så kan du göra ett nytt account -> flytta över coinsen dit tillfälligt -> starta om klubben -> flytta tillbaka coinsen. Så gjorde jag efter early access och jag blev inte bannad iaf.
Vad är poängen med att göra detta...? Du måste ju fortfarande för över coins, känns som att det är större chans att bli bannad ju fler gånger man för över? Sedan tror jag knappast att EA bryr sig ett skit om klubben är resetad eller ej
Citera
2016-10-05, 12:50
Medlem
Nån som testat Özil, Modric eller Diego Costa ?

Lite sugen på testa detta

https://gyazo.com/6cbb6c00004b5377bc7ec454fbe4aab7
Citera
2016-10-05, 12:53
Medlem
Testade lira 4141 i nu några matcher offline och föll pladask. Många spelare på rätt sida vid bolltapp och funkar bra både vid omställningar och posession. Någon annan som lirat den och kan ge lite feedback om det är något att köra stenhårt på eller se sig omkring för andra alternativ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in