Det här är ju någonstans väldigt märkligt ändå... Denna tråd är nästan en timme gammal, men ändå har ingen kommenterat. Jag märker själv att jag numera är så matt, bokstavligt talat utmattad, av allt sjukt elände som pågår just nu. Jag orkar inte ens bli upprörd! En rullstolsbunden kvinna i Visby frihetsberövas och rundknullas av ett halvdussin bestar från Afghanistans? Jaha... (gäääsp).
En välkänd krönikör, skribent och medarbetare på en av landets största tidningar uppmanar i förtäckta ordalag till utrotning av dissidenter och oliktänkare? Hmmm... Ja så vaddå? (gäääsp)
EU-migranter bosätter sig på skolgårdar och en parklekar och bajsar på barnens lekplatser? Joomen... Nämen usch då! (gääääsp)
Det bränns, slaktas, mördas, våldtas, skövlas och skjuts och kastas handgranater... Småflickor slits in i bilar och runkande knäppskallar driver omkring i minsta lilla bruksort... Polisen kommer inte när man ringer, akutmottagningen ockuperas av beväpnade gangsters, det brinner bilar numera även ute i mindre byar och småstäder...
Det som vi kan läsa om i TS är inge Stor Nyhet. Så har man gjort förut! Svaga, gamla, sjuka, handikappade... Ut med dem, för här finns pengar att tjäna! Öppna hem för vuxna jävla karlar som lajvar barn och kostar årligen mer än hela försvarsmaktens samlade budget!!
Och man orkar knappt hacka ner ett ilsket inlägg nu längre...
Detta är den nya normalbilden. Såhär har man alltså anpassat sig till tingens nya ordning.
Jag tror Sverige nu är skadat "beyond repair" som man säger... Jag tror inte längre att Riket står att rädda ens om Dödsnazistiska Kampförbundet får egen majoritet i Riksdagen nästa val! Jag tror att rötan sitter så djupt, att vi är så avtrubbade, hjärntvättade och utmattade att vi inte ens orkar kravla oss upp ur grytan även om det nu börjar kännas att vattnet är obekvämt varmt! Jag orkar inte ens kontemplera över off grid-scenariot där jag flyttar ut i skogen med ett fullmatat vapenskåp, konservburkar, dieselaggregat och egen brunn och riggar boobie-traps åt mångkulturalisterna.
Här kastar man alltså ut gammelfarfar och gammelmormor... Deras fattiga pinaler ska ner i lådor och de ska tillbringa de sista månaderna av sina långa och strävsamma liv med att flytta på sig, maka åt sig för blatten!
Det är så man vill spy, men man orkar inte! Fruktansvärt!