Har sålt av mitt bundes-lag. Ska sälja lite småkort till, när allt är sålt kommer jag ha drygt 600k. Säljer jag OTW-Gaitan och OTW-Milik också så kommer jag ha ca 700k. Tror dock att det är bättre att vänta med dessa... åtminstone med OTW-Milik iallafall.
Nu är frågan om man ska köpa ett nytt lag redan nu eller sitta på coinsen och försöka få dem att växa. Har iallafall försökt slänga ihop ett lag med Griezmann och Reus. Har lite svårt att bestämma mig för Lewa/Griezmann och Reus/Robben. Griezmann och Reus är bland mina största favoriter irl, så lutar åt dem för tillfället.
Hur är det med weekend-turneringarna, kommer det alltid krävas hybridlag? Nu är gränsen på 6 spelare per liga. Hade annars kunnat tänka mig att köra endast Bundesliga eller ett La Liga-lag med Reus som LW/LF + Rode som CM för chem.
Detta är vad jag får ihop med Griezmann + Reus:
www.futbin.com/17/squad/63001
Skulle vilja ha någon som är bättre än Vela, men han ser ut att vara den bästa som finns bortsett från Messi och Bale... Några synpunkter?
Lewa & Robben:
www.futbin.com/17/squad/63010
Vilket av lagen är bättre?
Annars kan någon som orkar gärna slänga ihop ett lag för 6-700k som klarar av requirementsen för weekend-turneringen (max 6 spelare från 1 liga i startelvan).