2016-09-20, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
De behöver ju inte ta till våld. Se hur många själva står och gräver sin egna grav för sig själva och sin familj och hela nationen, jag tror inte ens invasionsmänniskorna behöver putta i dem sedan utan de hoppar gladligen i själva i någon sort vit skam de har i kroppen och bönar och ber negrerna att täppa igen. Allt i takt med "FN-konventioner", "aslyrätt" och annat trams de har skapat för deras väl. Deras egna väl glömde många bort för flera decennier sedan.

På sin höjd sker det du skriver i Sverige, alla andra nationer har en stolthet och en normal självbevarelsedrift. Vi får inte glömma att vi är svenskar, nordens terror som erövrade Polen, Danmark Baltikum och som nästan erövrade Ryssland. I våra gener sover några av världens värsta krigare genom tiderna.
Citera
2016-09-20, 09:30
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av netdog
På sin höjd sker det du skriver i Sverige, alla andra nationer har en stolthet och en normal självbevarelsedrift. Vi får inte glömma att vi är svenskar, nordens terror som erövrade Polen, Danmark Baltikum och som nästan erövrade Ryssland. I våra gener sover några av världens värsta krigare genom tiderna.

Finns så mycket. Vi gör allt som de tidigare kämpade för så meningslöst och vi måste igen finna orsaken till varför vi har det så jävla bra som vi har det. Många människor och familjefäder och offrat sina liv för nationen för att deras barn, det vill säga oss, skall ha det bra. Och så skänker vi bort allt detta i ett nafs, i någon slags vanebild att andra behöver det bättre än oss!

Exempel: 25:e Juni 1612(om jag minns rätt) stormade svenskarna med 700 ryttare och totalt 1500 man Kristianopel och danskarna på midsommardagen då de minst anade det som hämnd för att de anfallit Kalmar året innan. Där skändade de allt, de dödade barnen, männen, kvinnorna och brände ner allt - men sparade prästen.
Inget att vara stolt över, kanske, men såna här vansinniga slag är grunden till våra stora marker och överflöd som vi kan gotta oss i dag. Det absolut MINSTA vi kan göra är att bibehålla det vi har och vara defensiva så in i helvete och inte ge bort en krona eller en meter utav vårat land! För att hedra både danskarna och svenskarna i detta slaget skall vi fan inte ge bort det till snyltande afrikaner på något vis! Vi behöver inte känna skam eller vanära för vad de gjorde då, absolut inte, det var deras tid och deras beslut precis som våran tid är nu. Man skall komma ihåg att vi endast lånar allt idag utav våra barn, det är de som kommer ta över det vi lämnar efter oss.

Är det bara jag som ser hur jävla bra vi har det och orsakerna till det? Vi var en liten befolkning med stora areal och feta jävla naturtillgångar som vi slogs för överallt vi kunde. Idag är det så jävla bisarrt skevt och dumt som "vi" gör.

Skrev det tidigare i tråden som tips: börja arbeta bort empati och sympati för det kommer behövas den dagen det gäller.
Senast redigerad av YP4XQ 2016-09-20 kl. 09:40.
Citera
2016-09-20, 09:34
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedskater
Tror du har 80-90 procent rätt. Kommer bli hollywoodfilm (du borde få royalties)

Tyvärr är det du & jag som kommer agera statister i den rullen.

Beklagligt men ganska så uppenbart att det kommer sluta såhär. Dessvärre går det riktigt fort också, men inom 20 år är nog en rimlig tid innan vi får väpnade konflikt zoner inom EU, titta på Malmö för all del.
Citera
2016-09-20, 11:02
Bannlyst
Det kommer ju koka över förr eller senare...vi är lite segstartade men när vi väl kommer igång så är vi i väst mästare på att mörda folk. Det tråkiga är väl att mycket av kulturen kommer ligga i ruiner om det blir så illa pga bomber etc. Det är ju några miljoner av dom, svårt att säga hur många det är som kan strida.

Inte så att muslimerna har en miljon som vet hur man skjuter...dom har en IQ mellan 60-80, dom är inkompetenta babianer som bara sprayar.

Vart går gränsen folk, det är en fråga ni måste ställa er själva... Vart går gränsen.... Fienden är redan här...det kanske inte märks just nu, men dom är här. tusentals av dom. Det är som en vulkan som kan explodera typ närsomhelst. Vi vet inte hur stort nätverket är eller hur många celler det finns, dom har inga uniformer.
Senast redigerad av 89Spartan 2016-09-20 kl. 11:07.
Citera
2016-09-20, 13:21
Medlem
Fnissturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Man skall komma ihåg att vi endast lånar allt idag utav våra barn, det är de som kommer ta över det vi lämnar efter oss.
Det där är verkligen sant. Det som gör mig så förbannad är att många av de 40-talister som jag talat med om utvecklingen antingen säger att de aldrig varit för mångkulturen, andra att de inte förstod att det skulle bli på det här viset - men båda grupperna tycker alltid något i stil med "vad spelar det för roll, om 10-20 år är jag ändå borta".
Citera
2016-09-20, 14:58
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahyw
Vem hör hemma i Mellanöstern där Libanon ligger?

Greker eller araber.

Att muslimska araber återerövrade Libanon från grekiska Bysans betyder inte att greker hör hemma i Mena.

Utan att de koloniserat halva Medelhavet från Svarta havet till den bördiga halvmånen och påtvingat befolkningen sin verison av kristendomen,

När araberna återerövrade Libanon lät de alla de olika kristna sekterna vara. Till skillnad från den grekiska Bysantiska imperiet som förföljde dessa.

Detta enligt din logik alltså, då du säger Libanon var....

Mellanöstern var semitisk innan eruopeioska greker tog över.

Ja, precis som de otaliga muslimska turkarna som kördes bort från Grekland och andra områden på Balkan där de bott i hundratals år.

osv.

På muslimer? Du menar att muslimer kommer att fördrivas från Ex-Jugoslavien igen?

?

Ja, eftersom turkarna blev naturligtvis ilskna på kristna när de dödade och körde bort muslimska turkar från Balkan under 1800-talet när nationalismen växte och de osmanska krisnta blev mäktigare och skulle nu ta "hämd på turken" underblåsta av propagandister från England och Frankrike samt Ryssland.

Våld föder våld, det är så det fungerar tyvärr.

Du verkar fullständigt borta. Grekerna hörde till Cypern och libaneserna till Libanon. Kan du inte hålla något i huvudet medan du skriver oändliga osammanhängande inlägg?

Och muslimerna har migrerarat in i ex-Jugoslavien, och de lär inte vara nöjda med att med NATOs hjälp ha stulit serbernas urvagga Kosovo. De fortsätter att migrera och expandera, på jakt efter det globala kalifatet som de anser att Allah vill att de ska skapa.

Du verkar fungera helt baklänges. Är du vänsterextremist eller är du en desinformerad och patriotisk muslim?
Citera
2016-09-20, 15:31
Medlem
OntOmQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mr
Du vet visst inte mycket om hur det var på 70-talet och med menafolk då, majoriteten var inte muslimer som de var då, alla mena som kom hit på 70-80 talet var kommunister förföljda av muslimska minoriteter.

Största anledningen till att Janne G, Björn Afzelius/Wihe Palme och S gillade folk från mellanöstern handlade om Arafat, Arafat var s¨å långt från Islam man bara kan komma, PLO var en kommunistisk organisation som var inspirerade av Ho Chi Mins FNL och kampen i Vietnam.

Kampen i Vietnam var likartad med kampen för ett fritt Palestina, det handlade uteslutande om klasskamp, kommunistisk klasskamp.
Terrorister som Carlos samarbetade med PLO i kampen mot det Imperialistiska USA.

Det var Khomeni med sin Islamistiska revolution 1979 som ritade om världskartan i menaland, innan detta var islam på utdöende, Afganistan höll på att utveckla sig till en modern demokrati, vilket ryssarna satte ett stort P för 1980. Detta krig brutaliserade tidigare Västanhängare till att bli förbittrade Talibaner.

De Islamistiska minoriteterna fick luft på 80-talet likt Nazismen i Tyskland 1933 och växte explosionsartat och följden blev att under 90-talet började folk använda klädesplagg som inte använts på närmare 100 år.
Tittar man på journalfilmer och nyhetsfilmer från Aktuellt/Rapport 1975 ser man inte en enda skäggig arab, eller kvinnor med Burka och Niqab.
Detta kom på 90-talet, jag såg dessa klädesplagg för första gången runt 2012 då invandrare började dyka upp med dessa kläder och jag har umgåtts på 80-90 talen med araber och för dem var det då helt främmande med dessa kläder och att ha skägg.
På 90-talet bodde jag i Stockholm och åkte väldigt ofta till områden med mycket araber och såg slöja på var 10nde kvinna, idag ser kvinnor ut som spöken i samma förorter så skillnaden är mycket stor på 20 år.

Islamism är vår tids nya nazism, Islamister är lika fanatiska som nazister och andra sorters judehatare.

Klart att det finns fler aspekter. Ditt inlägg belyser ännu fler, snarare än att motsäga mina mitt tidigare.

Men glöm inte att militärkuppen i Chile var 1973. Och att vi tog emot politiska flyktingar därifrån. Sedan började det komma folk från mellanöstern, framför allt politiskt aktiva eller sådana som kände sig frihetsberövade. Även detta påverkade våra kommande politiker som naivt envisas tro att alla är lika dana. Och eftersom att det gick bra med dessa första från mena så blev slutledningen att det skulle gå bra med troende muslimer från samma områden. Klart att dagens Sveriges sekulära hållning, med religiös okunskap också hade stor påverkan.

Vietnamkriget hade startat långt innan, men därifrån kom inga (om än ytterst få flyktingar) hit.
Citera
2016-09-20, 17:34
Medlem
DIdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahyw
Menar du att muslimer är ett folkgrupp?

Albaner är muslimer;

Tatarer är muslimer:

Goranis och pomaks är muslimer:

osv.

Så muslimer är knappast en folkgrupp.

Muslimer ser sig som en ras.
Påstå att muslimer är korkade så lovar jag dig att du får epitetet "rasist".

Vilket i sig bevisar påståendets riktighet.
Citera
2016-09-20, 17:46
Medlem
Mess avatar
Om man tänker på vilket långdragen konflikt muslimerna har mot Israelerna i just Israel som förövrigt är helt överlägsna militärt tack vare den Amerikanska uppbackningen.

Muslimerna i Israel är endast 16% av befolkningen och se hur komplicerade konflikter det varit i flera decennier mellan dem.

Hur många muslimer bor snart i Sverige?, inte länge tills dessa siffror t.o.m passeras och då kan ni tänka er vilka problem det skulle infinna sig vid så svåra konflikter så det blir beväpnat. I Israel är nog könsbalansen förmodligen ganska jämn medans vi i Sverige har en klar majoritet av män i den statistiken 70% + !.

Nu har vi många olika muslimska inriktningar/grupperingar men de kan absolut enas mot en gemensam fiende det ser man inte minst i konflikterna mellan Libanon och Israel.

Då skall man ändå tänka sig att Israelerna som sådana är nog ett tämligen enat folk mot muslimska intressen etc.

I Sverige så är läget tvärt om, de inleder förhållanden med Svenska kvinnor och vårt feministiska partistyre försvara utvecklingen med näbbar och klor.

Vad hade ni tänkt skulle hända och när ?.
Senast redigerad av Mes 2016-09-20 kl. 17:49.
Citera
2016-10-03, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfetteflickan
Affärsman: Europa förbereder förintelsen för muslimer

Den israeliske affärsmannen Moti Zlesser är övertygad om att européerna kommer att döda alla muslimer i Europa när tålamodet med dem definitivt tar slut. Istället för 6 miljoner judar kommer denna gång över 60 miljoner muslimer att utrotas från kontinentens yta.

Vad säger ni om detta, Kan det blir verklighet när situationen inom några år blir helt ohållbar?

http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/163478

Europeer är mkt toleranta men om tålamodet tar slut så tar nävarna vid...

Dock så börjar iaf jag bli mer och mer övertygad om att "någon" sålt europa till araberna... dvs om vi skulle börja göra motstånd så kommer vi bli nermejade av natotrupper alt. våra egna armeer..

RIP

Mvh
Citera
2016-10-03, 21:30
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnissturken
Det där är verkligen sant. Det som gör mig så förbannad är att många av de 40-talister som jag talat med om utvecklingen antingen säger att de aldrig varit för mångkulturen, andra att de inte förstod att det skulle bli på det här viset - men båda grupperna tycker alltid något i stil med "vad spelar det för roll, om 10-20 år är jag ändå borta".
Knappt någon som säger så. De snarare totalt blåsta och dumsnälla och tror att allt kommer ordna sig. De har barnbarn som de värderar högt över allt annat ("människors lika värde", jojo...) och tänker därför långsiktigt även om de vet att de själva är borta inom 20 år. Däremot har jag hört många realistiska 40-talister som sagt saker som att "det går an för mig som bara har 20 år kvar att leva, men framtida generationer..."

Stödet för SD är f.ö. högre med stigande ålder, även om det avtar för pensionärer. Störst är stödet bland väljare i 50-årsåldern.
Citera
2016-10-03, 21:42
Medlem
Fnissturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfetteflickan
Affärsman: Europa förbereder förintelsen för muslimer

Den israeliske affärsmannen Moti Zlesser är övertygad om att européerna kommer att döda alla muslimer i Europa när tålamodet med dem definitivt tar slut. Istället för 6 miljoner judar kommer denna gång över 60 miljoner muslimer att utrotas från kontinentens yta.

Vad säger ni om detta, Kan det blir verklighet när situationen inom några år blir helt ohållbar?

http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/163478

Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
60 miljoner arga muhammeds kan dock göra jävligt mycket skada tillbaka. Inte precis så att de kommer ge sig iväg frivilligt eller låta sig bli dödade utan motstånd. Det kan isf bli ett blodbad som aldrig får ett slut.

Vill vi ha det? Varje person måste fråga sig själv hur mycket den är villig att offra.
Jag har läst det där flera gånger. Judarna var en väldigt liten minoritet, muslimerna är en väldigt stor minoritet, på sina håll i Europa är de majoritet. De har dessutom i högre grad fler unga män i sina led än vita européer. Och muslimerna lär få uppbackning av muslimska länder, i form av finansiellt stöd, vapen, logistik, spaning osv och dessutom lär många unga män i de länderna anmäla sig frivilligt för att åka till Europa och slåss, betänk hur många som åkt för att slåss för IS, det skulle vara en droppe i havet jämfört med den flod av unga arga statsunderstödda män som skulle komma till Europa för att slåss mot "korsriddarna". Det skulle bli ett fruktansvärt blodbad som inga sidor vill ha.
Senast redigerad av Fnissturken 2016-10-03 kl. 21:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in