2016-09-19, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahyw
Så om Egypten inte utrotar sina 10-15% kristna kopter så förlörar Egypten sin muslimska karaktär?

Du menar på allvar att 4-7 % av Europas befolkning som utgörs av muslimer är ett hot mot 730 milijoner kristna i Europa?

Vad tycker du då om Ryssland som bygger moskeer?

Är Ryssland i fara att försvinna för att de har 20 miljoner muslimer i landet, som de typ haft i flera seklar?

Nu har jag kontemplerat och vägt mina tankar med guldvåg.. och det jag har kommit fram till är du är en s.k apologet ( med betoning på get..)

Mvh
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Du vet vad islam går ut på antar jag? Kopterna i Egypten lever inte i direkt harmoni med Muslimerna. Så fort Muslimerna blir en stor minoritet/majoritet så går det jävligt illa för alla andra.

Precis, läser man koranen så märker man ju att pedofilen började med 'peace and harmony' och "att döda en människa är som att döda hela mänskligheten" när dem var i minoritet.

När pedofilen sedan var i majoritet, då ändrade han stil helt. Då började man prata om att halshugga otrogna som vägrar konvertera. Att kontinuerligt attackera alla icke-muslimer och att de otrogna är lägre stående än hundar.
Citera
Medlem
Ahyws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Tomma tunnor skramlar mest. De kan gapa och skrika och kasta sten på långt håll. Men är rädda i närkamper eller om de inte vistas i en stor grupp. Finns inget fegare folkslag... Historiskt sett har Européer alltid motat bort dom och besegrat dom.

Menar du att muslimer är ett folkgrupp?

Albaner är muslimer;
Citat:
Albanian Muslims
www.youtube.com/watch?v=ppW7evLSe0E

Tatarer är muslimer:
Citat:
Tatar muslims from Finland
www.youtube.com/watch?v=9OTxN5GB0XE

Muslims in Ukraine caught in the middle
www.youtube.com/watch?v=58pl2ZodVck

Goranis och pomaks är muslimer:
Citat:
www.youtube.com/watch?v=4cgyjq-rKO8
www.youtube.com/watch?v=CW3SkYEl2bI

osv.

Så muslimer är knappast en folkgrupp.
Citera
2016-09-19, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfetteflickan
Affärsman: Europa förbereder förintelsen för muslimer

Den israeliske affärsmannen Moti Zlesser är övertygad om att européerna kommer att döda alla muslimer i Europa när tålamodet med dem definitivt tar slut. Istället för 6 miljoner judar kommer denna gång över 60 miljoner muslimer att utrotas från kontinentens yta.

Vad säger ni om detta, Kan det blir verklighet när situationen inom några år blir helt ohållbar?

http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/163478

Den förutsägelsen är inte bara trolig utan högt sannolik om deras attacker mot Europas stora länders befolkning fortsätter. Och nu när det börjar på amerikans mark kan vi vara övertygade om att de skitigt i det blå skåpet. Frågan är inte om utan när man ökar på sandmängden i MENA.
Citera
2016-09-19, 19:36
Medlem
Ahyws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Ja och det har även araber gjort (och gör idag) vart vill du komma?

Nej, det har inte araber gjort. Tvärrtom de respekterade kopter.

Citat:
Och om de inte betalade sin skatt så blev deras barn bortrövade av samma araber som de, enligt dig, välkomnade.

Källa?

Kristna har inte fått sina barn bortrövade av araber i tex Egypten.

Vart får du allt ifrån?

Citat:
jag tror aboriginerna mår betydligt bättre om gränserna hålls kontrollerade än att det är massivt inflöde. Tänk om 1% av de i Indonesien får för sig att åka som afrikanerna över havet till ett bättre land. 10% befolkningsökning väntar då Australien. De fattigaste är nog inte så sugna på att dela med sig av sina bidrag.

ok.
Citera
2016-09-19, 19:39
Bannlyst
Citat:
Menar du att muslimer är ett folkgrupp?

Albaner är muslimer;

Tatarer är muslimer:

Goranis och pomaks är muslimer:

osv.

Så muslimer är knappast en folkgrupp.

Du kan hålla på med semantik till ditt hår blir grått! Hur historien har spelat sina religiösa spratt är icke aktuellt i contemporär dagspolitik i Sverige.

Vi är utsatt för en arabisk invasion. Punkt.
Citera
2016-09-19, 19:47
Medlem
hanumans avatar
Jag tror att muslimer kommer att drabbas hårt och att någon form av påtvingad exodus eller förvaring kommer att ställas som alternativ till påtvingad avbön.

Europeiska folken håller i hög fart på att bygga upp en allt starkare motvilja mot arabiska muslimer i första hand och resten åker med av bara farten.
Citera
2016-09-19, 19:48
Medlem
japp!
Citera
2016-09-19, 19:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Ja det gör ju även du min vän.

Om du och jag sitter på våra arslen och gnäller endast om saken så blir eventuellt Sverige nedmonterat JA.
Jag är övertygad om att man kört med psykologisk krigsföring under många år.
Brutit ned Svenskens mentala styrka till noll.
Där är jag helt övertygad om att skall vi tillsammans övervinna problemet så måste man helt enkelt börja med sig själv.
Vem är jag? Vad är jag beredd att avstå? Hur feg är jag i min vardag osv....
Väntar jag på att EN enda stark person skall ta tag i mitt elände?
Du kan vara den starke och jag också.
Jag vet dock att jag inte är en ledartyp.
Dålig på att organisera med mera.
Min styrka sitter på andra områden.
Men att börja prata om att utrota individer för deras tro är att bli exakt som idioterna IS till exempel. De gör just det.
Jag vägrar bli en del av historien där jag får frågan. Vad gjorde du när x 5 år dödades.
Tittade på....
Ja situationen är katastrofal. Mest för att jag i allafall, känner att landet är utan ett styre.
Känner mig övergiven av politikerna.
Det är det jag tycker är det värsta av allt i landet just nu.

Hmm, ja vet ej om det ens finns nån sån psy-ops komptens kvar i detta land. Iaf finns den ej på Lidingövägen där våra s.k militära potentater sitter (visst vet ni om att vi har mest generaler/överstar per capita i världen)

Iaf, finns ingen jävla masterplan från våra styrande. Dom går på maginstinkt och vad som kommer kännas bäst på "mötet" imorgon.

Kortsiktigheten är detta lands förbannelse.
Citera
2016-09-19, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falukorvsrullader
Vi behöver inte döda dom, det enda vi behöver göra är att binda välfärden till skatten.
Kan man inte få mer i bidrag än vad man betalat i skatt så hade väldigt många sökt sig vidare till nästa land som delar ut gratis pengar.
Och sen införa nolltolerans mot brott, blir du dömd till 6 månaders fängelse eller mer så ska det alltid vara livstidsutvisning och har anhöriga fått uppehållstillstånd pga brottslingens anhöriginvandring så ska även dom bli utvisad, anhörigutvisning helt enkelt. Då kanske blattarna börjar bry sig om vad deras barn gör...

Inför dom två enkla grejerna så är Sverige muslimfritt på ett par månader.

Låter som en bra ide.
Citera
2016-09-19, 19:54
Medlem
Ahyws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanuman
Jag tror att muslimer kommer att drabbas hårt och att någon form av påtvingad exodus eller förvaring kommer att ställas som alternativ till påtvingad avbön.

Europeiska folken håller i hög fart på att bygga upp en allt starkare motvilja mot arabiska muslimer i första hand och resten åker med av bara farten.

Ja, men ett sådant scenario är inte heller speciellt bra för Europa.

Ryssland, Israel, Kina kommer då att bli starkare.

Europa skulle försvagas om om muslimer börjar hata europeer och tvingar ut tex europeiska företag från sina länder och möjligen sätter restriktioner på handel och dylikt.
Citera
2016-09-19, 19:55
Medlem
Citat:
Nej, det har inte araber gjort. Tvärrtom de respekterade kopter.

Araber respekterar kopter? Är det därför araber slår ihjäl så många kopter?

Seriöst, kopter förföljs av muslimska araber. Men det ligger ju i muslimska gener att ljuga och ljuga. Inte utan anledning att Bagdad Bob just var muslim.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in