2016-10-03, 12:14
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Var kan jag enklast följa nya händelser som pack-släpp, sko-släpp och andra uppdateringar?
Kollade EA Sports FIFA-twitter men där uppdaterar dom inte speciellt ofta verkar det som.
Citera
2016-10-03, 12:15
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Var kan jag enklast följa nya händelser som pack-släpp, sko-släpp och andra uppdateringar?
Kollade EA Sports FIFA-twitter men där uppdaterar dom inte speciellt ofta verkar det som.
sko-släpp?
Citera
2016-10-03, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Känslan när man lämnar in den typ jobbigaste SBCn i form av League and Nation Hybrid Ultimate och belönas med ett 50k-pack där Smolnikov är bästa spelaren... Så jävla iskallt.

Fick något likande och då spela man 10 matcher med världens tråkigaste lag. Som vanligt har man noll pack luck.

Sturridge är väl den bästa ja fått på sbc plus packs för 1500 kr.
Citera
2016-10-03, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slow88
Fick något likande och då spela man 10 matcher med världens tråkigaste lag. Som vanligt har man noll pack luck.

Sturridge är väl den bästa ja fått på sbc plus packs för 1500 kr.

Haha du spelade väl ändå inte tio matcher?

e: Beklagar i sådana fall
Citera
2016-10-03, 13:00
Medlem
Gerdtmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
sko-släpp?
Han syftar nog på nya skor i EA-katalogen, inget jag är så hypad för
Citera
2016-10-03, 13:02
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Haha du spelade väl ändå inte tio matcher?

e: Beklagar i sådana fall
Haha kan bara instämma. Tänkte man kan väl lösa lojaliteten med offline cuperna, men fick ju då stryk mot något obskyrt pisslag i amatörcupen.

Öppnade nyss mitt pris och top rated är toulalan. Fett värt.
Citera
2016-10-03, 13:04
Medlem
Gallagherss avatar
När släpps Team of the week?
Citera
2016-10-03, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Annonseras onsdagar kl. 16, släpps i pack kl. 19.
Citera
2016-10-03, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers

Onsdagar 16:00 på futhead, 19:00 In game

E: Pucktvåa.

Hur går tradingen för er? Tyckte det gick lättare innan spelet släpptes, nu är folk på varenda kort så blir knappt marginaler. Verkar vara IF-trading som gäller nu eller?
Citera
2016-10-03, 13:15
Medlem
Citat:
Haha kan bara instämma. Tänkte man kan väl lösa lojaliteten med offline cuperna, men fick ju då stryk mot något obskyrt pisslag i amatörcupen.

Öppnade nyss mitt pris och top rated är toulalan. Fett värt.

Alltså på Xbox One räcker det med att gå in i en offlinematch för att sedan direkt starta om spelet, så får gubbarna varsin match spelad utan att din W-D-L påverkas. På så sätt får man loyalty relativt snabbt utan att behöva spela massa matcher med ett ointressant lag.
Citera
2016-10-03, 13:19
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Alltså på Xbox One räcker det med att gå in i en offlinematch för att sedan direkt starta om spelet, så får gubbarna varsin match spelad utan att din W-D-L påverkas. På så sätt får man loyalty relativt snabbt utan att behöva spela massa matcher med ett ointressant lag.
Jo precis men tänkte kan vara skönt att spela några offline matcher för att få in feelingen för 17 men sa snabbt FUCKTHIS vilket jag var lite oklar med ovan.

Någon som däremot klargjort hur vida det är med draft polletter med deluxe förbokning på PSN?
Senast redigerad av waikikii 2016-10-03 kl. 13:24.
Citera
2016-10-03, 13:49
Medlem
Citat:
Jo precis men tänkte kan vara skönt att spela några offline matcher för att få in feelingen för 17 men sa snabbt FUCKTHIS vilket jag var lite oklar med ovan.

Någon som däremot klargjort hur vida det är med draft polletter med deluxe förbokning på PSN?
Man får inga polletter när man köpte deluxe via psn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in