Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Det finns en sak som jag undrar över och det är hur kommer Trump supportrarna i tråden att reagera om han förlorar?
Vi vet redan att Clinton supportrarna förhoppningsvis kommer att acceptera förlusten osv om hon förlorar och att vissa av de i USA som är anti-Trump kommer att lämna landet, men hur kommer ni i tråden att reagera om han förlorar och hur tror ni det går i USA om det sker?
För egen del tycker jag det blir lika intressant och spännande om Trump förlorar som om han vinner, fast på olika sätt. Om Trump förlorar så kan anhängarna lägga skulden på RNC, vilket kan innebära att högerpopulismen helt tar över och rensar ut alla gamla cucks. Ingen ska inbilla mig att allt kan återgå till det normala efter det här. Alla mediekanaler som vänder sig till republikanska väljare och som har följare är högerpopulister. De gamla republikanerna hörs inte längre.
Titta också på de republikaner som Trump omger sig med. Gingrich, Christie, Pence och Guiliani. Alla är gamla och inte framtiden för det Republikanska partiet. Jag ser dem som en interimsregering tills dess att högerpopulisterna helt har tagit över.