2016-10-03, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
En del boende passar inte alla. Vi vet också att många boende är av undermålig standard.
Men vet du vad ta en av guldklimparna hem till dig och ge honom bästa omvårdnad osv.
Citera
2016-10-03, 00:42
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Vad jag inte förstår är varför personalen accepterar detta? om jag hade arbetat där och
mongot hade dödshotat mig då hade vederbörande fått så mycket stryk att han inte hade vetat vad han hette ens.

Classy. Du är i sånt fall inte mer civiliserad än flyktinggrupperna du sitter på flashback och kritiserar. Tips; kolla flygbiljetter till afrika imorgon, finns säkert plats för dig i någon by där du kan trivas med likasinnade våldsverkare.
Citera
2016-10-03, 00:48
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joeykiller
Det här är Svenskjävelns fel, det är vi som inte gör tillräckligt. Svensken borde veta bättre. Baarnet ska ha 20k i månaden, efter skatt.

Jovisst fan. Nä ner med han i polisens källare - nackskott - case closed.
Citera
2016-10-03, 00:56
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Tycker bara det är orättvist att vissa får fickpenning och andra inte. Sen borde man i viss mån kunna välja boende.
Jag tycker däremot att fanskapet skall ut härifrån illa kvickt.
Ska vi uppfostra våra egna barn att döda föräldrarna och bränna upp deras hus om de inte får fickpengar eller inte är nöjda med sitt boende också tycker du?
Eller gäller det enbart de här skitstövlarna?
Om jag fick välja så skulle jag välja. Hejdå din skit. Åk hem till dem du lämnat. Jag vill inte ha dig här.
Citera
2016-10-03, 02:00
Medlem
Falukorvsrulladers avatar
Citat:
Alla bör ha lite fickpengar att röra sig med. Jag pratar inte om några större summor.

Varför ska dom bara ha småsummor att röra sig med? Vad är du för äcklig rasist? Dom ska så klart ha lika mycket att röra sig med som vilken svensk som helst, 15-20000 i fickpengar är rimligt.
Sänker vi pensionerna lite till så kan dom nog få 25k i månaden.
Senast redigerad av Falukorvsrullader 2016-10-03 kl. 02:04.
Citera
2016-10-03, 02:09
Medlem
Ryggradsluss avatar
Bra att han exponerar frågan, klart killen har rätt till samma standard som andra.
Citera
2016-10-03, 02:33
Medlem
cerealtubemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryggradslus
Bra att han exponerar frågan, klart killen har rätt till samma standard som andra.

Jag vet inte om du är sarkastiskt eller menar allvar. Tuffa tider på forum när troll finns bland mediepersonligheter.

Nu är hen ett barn. Är en ett barn är det myndighetspersoner som bestämmer vad som är rätt för en om målsman saknas. Kan man inte acceptera det utan att få ett hissy fit förtjänar hen timeout.

Med den logiken har ett barn rätt att kräva standarden som är normen för ett barn i ett svenskt samhälle. Då får vi införa kommunism. Vad vet jag, du kanske står för den ideologin och det är helt OK.
Senast redigerad av cerealtubeman 2016-10-03 kl. 02:38.
Citera
2016-10-03, 05:46
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Varför fick de inte fickpengar? Varför måste det vara så svårt att byta boende? Känns ju inte direkt ogenomförbart.
Troligtvis förmatt han tidigare köpt knark för fickpengarna. Troligtvis för att inget annat boende ville ta emot aset?
Citera
2016-10-03, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Classy. Du är i sånt fall inte mer civiliserad än flyktinggrupperna du sitter på flashback och kritiserar. Tips; kolla flygbiljetter till afrika imorgon, finns säkert plats för dig i någon by där du kan trivas med likasinnade våldsverkare.
Nä så klart du hade väl accepterat det allt i namnet av mångkultur. så i din värld så har man
inte rätt att försvara sig om angriparen är ifrån tredje världen?
Citera
2016-10-03, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainNemo
Är väl samma fenomen som med kvinnor som stannar kvar hos män som i slutändan misshandlar dem till döds. Personalen tror att de kan omvända dessa monster trots att verkligheten visar en helt annan bild.
Tyvärr så ligger det en hel del i ditt yttrande, titta vad jag fick för svar av en av de andra.
Citera
2016-10-03, 06:29
Bannlyst
Problemet är att dom där HVM hemmen är rena lyxhotellen. Man skulle förvara dom här låtas barnen för 100:- om dagen, om man bara presserade priset tillräcklig. Dom här lyxflyktingar ifrån Syrien saknar riktiga asylskäl utan dom söker sej till Sverige för att leva gott på oss Svenskar.

Tyvärr har Sverige skämt ut sej internationellt genom att bedrivit en för generös asylpolitik, som tack har vi fått ett gangster samhälle tillbaka.
Citera
2016-10-03, 07:42
Medlem
Hade det varit du hade du också velat att det skulle vara lika på alla flyktingmottagande, klart detta var lite larvigt men handlar om att lika ska vara lika för alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in