2016-10-02, 14:45
Bannlyst
Varför diskuteras det skrivbord och plastmattor när de är toppmöte idag?
Citera
2016-10-02, 14:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Nej. Då IFK inte kan vinna guldet. Men jag tycker det vore kul om ett guld delas ut från ett skrivbord. Som jag skrev. Jag är fotbollsälskare och vill se matcher avgöras på gräs. Inte på ett kontor eller någon plastmatta

Men om Malmö vinner med mer än 3 poäng så har ditt bölande varit helt onödigt då.
Citera
2016-10-02, 15:47
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Men om Malmö vinner med mer än 3 poäng så har ditt bölande varit helt onödigt då.
Om ni vinner (vilket är rätt troligt) hoppas jag att det blir så för att slippa ältandet. Det märkligaste är att folk mest riktar kritiken mot MFF när den borde helt och hållet riktas mot förbundet med sitt regelverk.

Förhoppningsvis kan samtliga klubbar driva den här frågan inför nästa säsong. Finns ju ingen, förutom Östersund möjligtvis, som vill ha skrivbordssegrar.
Citera
2016-10-02, 16:16
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Om ni vinner (vilket är rätt troligt) hoppas jag att det blir så för att slippa ältandet. Det märkligaste är att folk mest riktar kritiken mot MFF när den borde helt och hållet riktas mot förbundet med sitt regelverk.

Förhoppningsvis kan samtliga klubbar driva den här frågan inför nästa säsong. Finns ju ingen, förutom Östersund möjligtvis, som vill ha skrivbordssegrar.
Precis. Det är oerhört tröttsamt malande. Om man ska hålla på så rikta det mot SvFF som ständigt försätter sig i dom här sitsarna med sina totalt avbrutna matcher som aldrig återupptas, och därigenom låter sig styras av sludder på matcherna. Känns som det varit minst en sådan nästan varje säsong sista åren. Kan ha fel men det känns så. MFF har inget med att det att göra.
Citera
2016-10-02, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
INTE ALLA MÄÄ... GÖTEBORGARE!!!!!

Ska bli intressant och se hur det går mot Kalmar idag, känns fan som att vi kommer vinna med 5-0 idag, riktigt bra feel.
Bra känsla på den..
Citera
2016-10-02, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
INTE ALLA MÄÄ... GÖTEBORGARE!!!!!

Ska bli intressant och se hur det går mot Kalmar idag, känns fan som att vi kommer vinna med 5-0 idag, riktigt bra feel.

Grattis till fjärdeplatsen idag!
Citera
2016-10-02, 17:45
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindgren08
Grattis till fjärdeplatsen idag!

Både göteborgs fjärdeplats och vår tredjeplats har känts cementerade ett par matcher. Visst det har varit 4p upp, man får lite förhoppningar men det är toppkonkurrenter som förlorar tre-fyra matcher totalt. Att de skulle torska två på raken nu är osannolikt.
Citera
2016-10-02, 18:28
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Både göteborgs fjärdeplats och vår tredjeplats har känts cementerade ett par matcher. Visst det har varit 4p upp, man får lite förhoppningar men det är toppkonkurrenter som förlorar tre-fyra matcher totalt. Att de skulle torska två på raken nu är osannolikt.

Malmö lär inte göra det, men så som vi (Peking) spelar idag och mot Djurgården är det knappast omöjligt att vi gör det. Första formsvackan sen 2014, haha.
Citera
2016-10-02, 18:48
Bannlyst
Såg slisket och äcklet Björn Wesström i tv snacka om att AIK är en storklubb och trashtalka oss för att vi ligger 11e plats. Vi är större än er.
Citera
2016-10-02, 18:55
Bannlyst
Och genast blev slutspurten mindre spännande.
Citera
2016-10-02, 19:05
Bannlyst
Om de var mesen Eliasson som valde att avstå matchen så tycker jag inte han ska spela för Norrköping mer. Hade DIF haft en sån spelare inlånad hade jag varit riktigt förbannad om de spelat honom igen.
Citera
2016-10-02, 19:08
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelifter
Om de var mesen Eliasson som valde att avstå matchen så tycker jag inte han ska spela för Norrköping mer. Hade DIF haft en sån spelare inlånad hade jag varit riktigt förbannad om de spelat honom igen.

Du är bara bitter för att vi kan låna ut spelare bättre än någon i erat lag som går rakt in i startelvan i en guldkonkurrent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in