Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-02, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Trump har flugit in Nigel Farage för debatträning inför nästa debatt. Han ska redan vara på plats.

Vi får se om Trump orkar förberda sig på det sätt som behövs för att vinna en debatt. Om han har tillräcklig attention span. Annars så kan han knappast få bättre hjälp.

Han klara ju inte att hålla koncentrationen med Fox killen lär inte gå nu heller.

Nigel Farage är ju inte heller så bra på debatter men han kan sin politik med utantill vilket gör det lättare.

Trump lämna allt seriöst för länge sedan väldigt svårt att gå tillbaka vilket jag tror han också insett.
2016-10-02, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettan^
Trump är inte ödmjuk för fem öre, han talar ofta om att han aldrig glömmer när någon gjort något fel och gillar att hämnas. Kan tänka mig att hans ego skulle bli ofattbart stort, och han skulle säkert inte banga på lite krig, så länge han / landet blir rikare av det.
Det där låter som den gamla vanliga politiken från USA:s presidenter.
2016-10-02, 15:47
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
89Spartan skrev

Mitt liv är komplett, jag kan dö lycklig nu

Donald Trump måste gå efter Häxans Hälsa. John McCains hälsa var fair game 2008. Han gör alla en tjänst genom att göra det. Pumpa ut ads med:

Hillary Clinton Collapse at 9/11 Memorial in Slow-Mo

https://www.youtube.com/watch?v=E5hgIZMJCf4

Hon är medvetslös när dom kastar in henne i bilen.

Kolla hennes ögon, för ett par veckor sedan, helt sjukt:

HILLARY CLINTON STRANGE EYE MOVEMENTS

https://www.youtube.com/watch?v=bwlTxZG8FDQ
2016-10-02, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Han klara ju inte att hålla koncentrationen med Fox killen lär inte gå nu heller.
Det här är något jag missat. Kan du utveckla?
2016-10-02, 15:58
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
seeeg321 skrev

Johnson vilken legend hoppas han säger att mexikanerna där får allt gratis om han blir vald så tar han det som finns kvar för Clinton.

Sanders gav sig på Johnson för en stund sedan.
2016-10-02, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Det här är något jag missat. Kan du utveckla?

Trump hade också planer på att hålla övningsdebatter och hade anlitat Roger Ailles, som förberett både Nixon och Reagan för deras debatter. Men när det väl kom till kritan ska mötena ha runnit ut i sanden eftersom Trump hade svårt att koncentrera sig, enligt uppgifter

Roger Ailles fick sparken från Fox för några veckor sedan men är expert på media/tv.

Men jag tror faktisk inte Trump tagit Nigel Farage till USA för att lära honom att debattera.

Utan tror att Trump är lite sugen på att sno lite politik samt policies från Nigel Farage. Så håll era öron på spänd för att höra lite Nigel Farage politik och policies i nästa debatt.

Tror faktisk det kan bli bra så Trump får lite kött på benen inför näta debatt.
2016-10-02, 16:08
Medlem
bernad_laws avatar
Clinton är FORTFARANDE OT i tråden, varningar utdelade. /Mod
2016-10-02, 16:15
Medlem
Citat:
Trump hade också planer på att hålla övningsdebatter och hade anlitat Roger Ailles, som förberett både Nixon och Reagan för deras debatter. Men när det väl kom till kritan ska mötena ha runnit ut i sanden eftersom Trump hade svårt att koncentrera sig, enligt uppgifter
Jag trodde det var något sådant som pågick när han var ute på valmöten dagarna innan debatten. Att han helt enkelt inte klarar av att förbereda sig för en sådan sak. Det är som att lära en 70-åring laga mat när han haft en hustru som har gjort det hela livet. Det går inte helt enkelt. Det blir att värma halvfabrikat i mikron de sista åren av livet.
2016-10-02, 16:21
Bannlyst
Citat:

Roger Ailles fick sparken från Fox för några veckor sedan men är expert på media/tv.

Men jag tror faktisk inte Trump tagit Nigel Farage till USA för att lära honom att debattera.

Utan tror att Trump är lite sugen på att sno lite politik samt policies från Nigel Farage. Så håll era öron på spänd för att höra lite Nigel Farage politik och policies i nästa debatt.

Tror faktisk det kan bli bra så Trump får lite kött på benen inför näta debatt.

"Contrary to press reports, I am in the United Kingdom."

Nigel farage på twitter igår https://twitter.com/Nigel_Farage/status/782221589819645956

gangster median som hoaxar igen?
2016-10-02, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Sanders gav sig på Johnson för en stund sedan.

Oj den där undersökningen från New Mexico hade en A grade på 538 så det verkar vara jämnt där.

http://projects.fivethirtyeight.com/2016-election-forecast/updates/#plus

45-31-24 från deras sida.
2016-10-02, 16:31
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
"Contrary to press reports, I am in the United Kingdom."

Nigel farage på twitter igår https://twitter.com/Nigel_Farage/status/782221589819645956

gangster median som hoaxar igen?

Finns fortfarande Skype och andra sätt att närvara även om jag personligen inte bryr mig om huruvida Trump får hjälp eller inte inför debatter men det skulle inte skada om han anlitade någon strateg
2016-10-02, 17:27
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Det finns betydligt rikare människor än Trump i USA, t ex Warren Buffet, och han brukar säga att Trump är den enda affärsman han hört som skryter om sina sex (!) konkurser. Konkurser är annars något man skäms för. Och flertalet miljardärer i USA har inte gått i konkurs någon enda gång.
Trump har däremot aldrig behövt eller fått en bailout från korrupta politiker till skillnad från äckelgubben, som byggt sin image på att gå runt och slicka på glasspinnar och sedan tvättar knarkpengar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in