2015-12-27, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F8ellerF9
Det här är ju hur intressant som helst. Men trots det relativt lite att läsa som ger någon bra bild av syskonparet.

Det jag undrar är om det finns någon som:

1) Känner dem / har kontakt med dem

2) Har haft kontakt med dem.

3) Känner någon som ni vet känner dem. Kanske kan ni kolla hur det är med dem idag och vad de har för sig.

Nyfiken i en strut men det kanske inte är så konstigt
Min familj kände maken till Sabina som hade Afrikans ursprung, min mamma hänvisa mig till att kolla på dokumentären som beskriver händelsen när jag frågade var hennes make höll hus. Jag kan konstatera att man skulle ALDRIG kunna förutse en sån här händelse från henne, iallafall under tiden då min mamma bruka fläta håret på henne, där emot det som hände hemma hos dom eller vad som hände när dom flyttade till Dublin kan jag ej säg något om för vi förlora kontakten när dom flyttade till Irland. Men jag kan säga att dom tvillingarna är adopterade som fosterbarn från Ryssland.
Citera
2015-12-28, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agoo97
Min familj kände maken till Sabina som hade Afrikans ursprung, min mamma hänvisa mig till att kolla på dokumentären som beskriver händelsen när jag frågade var hennes make höll hus. Jag kan konstatera att man skulle ALDRIG kunna förutse en sån här händelse från henne, iallafall under tiden då min mamma bruka fläta håret på henne, där emot det som hände hemma hos dom eller vad som hände när dom flyttade till Dublin kan jag ej säg något om för vi förlora kontakten när dom flyttade till Irland. Men jag kan säga att dom tvillingarna är adopterade som fosterbarn från Ryssland.

Fyll gärna på med lite ytterligare info.
Citera
2015-12-28, 00:18
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Tack för denna helt nya info. Tyckte de såg ut som om de var från Ryssland el Ukraina. Vet du när de kom till Sverige? Hur länge var de fosterbarn. Kom de till Sverige med sina ryska föräldrar? När då isf!
Citera
2015-12-28, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Fyll gärna på med lite ytterligare info.
Tyvär har vi ej bra kontakt med dom längre men det jag vet är att hon återvände till Dublin.
Nu så fick det mig även att tänka på att i Ryssland så finns det flest människor med denna psykos sjukdomen så minna misstankar är att den måste vara ärftlig av deras tidigare okända generation.
Citera
2015-12-28, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeisnow
Tack för denna helt nya info. Tyckte de såg ut som om de var från Ryssland el Ukraina. Vet du när de kom till Sverige? Hur länge var de fosterbarn. Kom de till Sverige med sina ryska föräldrar? När då isf!
Har tyvär inga tydliga detaljer när vi själva inte kände henne riktigt nära, fast hon presenterade sig själv som rysk och var adopterad av svenskar och att hon var uppväxt i norra Sverige.
Citera
2015-12-29, 01:27
Medlem
Ursula bor, som den gode PeterNoster tidigare i traden fortydligade, i Santa Barbara, CA – och ingar i ett registrerat partnerskap med en amerikansk man.
Sabina har, troligtvis, anlant till Ursula i Santa Barbara som Au-pair. Atminstone initialt, savida inte hon ocksa har ingatt ett partnerskap med en amerikansk man.

Under andra former (an som just Au-pair eller i parnerskap med en amerikansk medborgare) kan Ursula inte vistas i USA.

Jag finns i omradet i detta nu, men har inte sett nagon av dem sedan Maj manad.
Citera
2015-12-30, 12:30
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SprayLord
Ursula bor, som den gode PeterNoster tidigare i traden fortydligade, i Santa Barbara, CA – och ingar i ett registrerat partnerskap med en amerikansk man.
Sabina har, troligtvis, anlant till Ursula i Santa Barbara som Au-pair. Atminstone initialt, savida inte hon ocksa har ingatt ett partnerskap med en amerikansk man.

Under andra former (an som just Au-pair eller i parnerskap med en amerikansk medborgare) kan Ursula inte vistas i USA.

Jag finns i omradet i detta nu, men har inte sett nagon av dem sedan Maj manad.
Ursäkta, men au-pair, en barnflicka alltså, är de så jävla privligerade i USA att de släpps in oavsett om de mördat någon eller inte? Vem av systrarna var det som fick ett flipp och mördade någon med en kniv?

EDIT: Har läst lite nu och uppdaterat mig kring fallet.
Senast redigerad av JaredLeto 2015-12-30 kl. 12:47.
Citera
2015-12-30, 12:46
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyzza
Meljat expessen lite bilder o länkar om eran fantomen teori. Få se om de nappar.
Tycker de som orkar ska föregå med samma exempel. Kanske ska mejla polisen i Göteborg också?
Citera
2015-12-30, 13:42
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Tycker de som orkar ska föregå med samma exempel. Kanske ska mejla polisen i Göteborg också?
Tycker nog att det är vettigare att höra av sig till polisen i det här fallet än Expressen.
Citera
2015-12-31, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Ursäkta, men au-pair, en barnflicka alltså, är de så jävla privligerade i USA att de släpps in oavsett om de mördat någon eller inte? Vem av systrarna var det som fick ett flipp och mördade någon med en kniv?

Nej, men i de flesta stater (Kalifornien inkluderat) ingar vardfamiljen/vardparet ett ansvarsavtal gallande den au-pair man tagit emot.
Alltsa, om jag nu forstatt det ratt, skulle Sabina i nulaget inte kunna fa arbetstillstand i USA – men nar det galler au-pair sa finns det ett par kryphal, da hennes syster och dennes nye man i detta fallet skulle ansvara for henne. Avtal gallande au-pairer fornyas halvarsvis.
Au-pair ar ju dock bara en teori.

Det mest troliga ar att hon ingatt parnerskap med en amerikansk medborgare. Det vimlar av formedlingar av olika slag, dar man och kvinnor soker inga aktenskap pa kort varsel (kan ha med arv och annat att gora).
Citera
2015-12-31, 13:24
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Har tyvär inga tydliga detaljer när vi själva inte kände henne riktigt nära, fast hon presenterade sig själv som rysk och var adopterad av svenskar och att hon var uppväxt i norra Sverige.

Det där kan du glömma.

För båda gäller:
Född 3/11 1967 i Sunne (Värmlands län, Värmland).

För personer födda i andra länder anges:
Född 3/11 1967

1970 och 1980 är adressen Gräsmark. Gräsmark är inte i norra Sverige.
Senast redigerad av PeterNoster 2015-12-31 kl. 13:27.
Citera
2016-10-01, 19:45
Medlem
nebelns avatar
Vad hände med systrarna sedan? Gick de under jorden eller bytte identiteter efteråt för att slippa denna otroliga mediabevakning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in