2016-09-30, 16:08
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Har badoos spökkontow fått uppdrag att även skriva här?

Skönt att jag inte var ensam om att tänka den tanken... Ha Ha Ha...
Citera
2016-09-30, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Har badoos spökkontow fått uppdrag att även skriva här? Ja du brasnyggman du är ungefär lika opartisk som SVT... Skräpapp som tex vägrar radera mitt konto eller tillåter mig att avsluta prenumerationen.

Att man sedan får "namn efternamn vill chatta" meddelanden från random brudar bara för att "locka" desperata är så genomskinligt.

Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Skönt att jag inte var ensam om att tänka den tanken... Ha Ha Ha...

Ja vad säger man grabbar.. Eftersom jag vet att jag inte jobbar på Badoo och vet ett par till plus att det är några i tråden som ligger runt via badoo så är det nog så att ni förlorat genlotteriet med rätt bredd marginal.

Ni har dessutom låtit er tryckas ner så i dojjorna att ni blivit bittra som fan och gett upp, istället för att fatta läget o se till att bättra på oddsen o läget,
för det går att bättra på oddsen ordentligt det kan jag lova.
Jag har kontakt med några på forumet o i tråden som jag hjälpt ytterst lite men ändå hjälpt som inte fått ligga på år på badoo/ Tinder som nu ligger runt så det går fint även om man är typ en femma.

Eftersom man inte tar dom med sitt utseende utan mer säljer in sig genom sin profiltext, öppningsmeddelande osv så kan man lika gärna sälja till en snygg tjej så man behöver inte heller ligga med kossor för att få ligga.

Jag har kört raka rör tidigare i tråden o berättar som det är att jag är inte är speciellt snygg, har väl fått höra det nån gång ute o av flickvänner såklart men jag har självförtoendet och pondus för att jag har lärt mig lösa problemet.
Alla fotbollsproffs föds ju liksom inte med talang, många är rena träningsprodukter.

Hade ni bara fattat läget o jobbat på det så hade det blivit jävligt mycket bättre snabbt men ni har gett upp så mycket att ni inte ens är beredda att satsa några hundringar o chansa för det är inte lönt tycker ni men ni sitter där ändå för ni vill ju egentligen så gärna men är man inte en tia så måste man ha de hjälpmedel som hjälper och inte ens en nia klarar sig så ni är så långt ifrån att det inte ens är lönt att chansa utan för det sänker ju er ännu mer bara
Senast redigerad av brasnyggman 2016-09-30 kl. 19:00.
Citera
2016-09-30, 19:51
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman

Ni har dessutom låtit er tryckas ner så i dojjorna att ni blivit bittra som fan och gett upp, istället för att fatta läget o se till att bättra på oddsen o läget,
för det går att bättra på oddsen ordentligt det kan jag lova.

Ånää, ja e int bitter....

Jag går på dejt nästan på varje helg med någon från Badoo, Happypankake eller Mötesplatsen...

Visserligen aldrig med dom brudarna som jag VILL gå på dejt med... Men ändå...

Jag ser mig själv som en rätt normal 42 åring, glad och positiv och framåt även om jag ibland kan vara lite feg och avvaktande i vissa situationer.

Jag har bara svårt att se verkligheten när du brer på med hur många matchningar du får bara för att du betalar några hundringar.

Jag ber om ursäkt, men min skeptiska sida vaknar när något låter för bra för att vara sant...

Här där jag bor finns det ju ens knappt så många brudar som du får matchningar med.

Men okej, jag ska ge det en chans och betala för mig så får vi se om det blir någon större skillnad på antalet matchningar...

Ursäkta mig för att jag är skeptisk.
Citera
2016-09-30, 21:27
Bannlyst
Flera tjejer har gillat mig vilket man kan se men dessa försvinner från gillaspalten? Badoo har ju fan anpassat skiten till att man ska betala för skiten
Citera
2016-09-30, 22:17
Medlem
Citat:

Jag går på dejt nästan på varje helg med någon från Badoo, Happypankake eller Mötesplatsen...

Jag ser mig själv som en rätt normal 42 åring, glad och positiv och framåt även om jag ibland kan vara lite feg och avvaktande i vissa situationer.

Jag har bara svårt att se verkligheten när du brer på med hur många matchningar du får bara för att du betalar några hundringar.

Jag ber om ursäkt, men min skeptiska sida vaknar när något låter för bra för att vara sant...

Här där jag bor finns det ju ens knappt så många brudar som du får matchningar med.

Men okej, jag ska ge det en chans och betala för mig så får vi se om det blir någon större skillnad på antalet matchningar...

Tjena, det blir ju inte guld o gröna skogar för att man betalar men tillsammans med lite aktivitet så blir det bra men det är komben aktivitet/betalningsfuntion som blir bra.

Så du behöver ju inte betala direkt, börja kom på en typ twoliners till profilen, använd
O bygg upp encountern så mycket röster ligger o väntar, kom på en öppninsfras, sjuk skillnad när man får till det, sen kan du pynta o köpa det jag skrev innan, sen börjar du använda sökfunktionen som jag skrev om tidigare också, lycka till

Edit som jag också sagt tidigare, man bygger upp kontot så det smäller inte till samma dag som du betalar men det börjar då o så ökar det om man sköter kontot lite där i starten
Senast redigerad av brasnyggman 2016-09-30 kl. 22:21.
Citera
2016-09-30, 22:36
Bannlyst
Jaha, efter 5 dagar kan man konstatera att badoo och tinder nu är helt dött. Antagligen för att logaritmen inte är på min sida. Brukar alltid bli så efter ett tag. Till en början går det bra på främst tinder men efter 5 dagar så dör allt. Inte rimligt att man högerswipat som en tok på både badoo och tinder utan framgång. Ganska uppenbart att man inte syns i feeden.
Citera
2016-09-30, 23:52
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Tjena, det blir ju inte guld o gröna skogar för att man betalar men tillsammans med lite aktivitet så blir det bra men det är komben aktivitet/betalningsfuntion som blir bra.

Så du behöver ju inte betala direkt, börja kom på en typ twoliners till profilen, använd
O bygg upp encountern så mycket röster ligger o väntar, kom på en öppninsfras, sjuk skillnad när man får till det, sen kan du pynta o köpa det jag skrev innan, sen börjar du använda sökfunktionen som jag skrev om tidigare också, lycka till

Edit som jag också sagt tidigare, man bygger upp kontot så det smäller inte till samma dag som du betalar men det börjar då o så ökar det om man sköter kontot lite där i starten

Aktivitet var det ja...

Fan man jobbar ju 67-68 timmar per vecka, man kan ju inte bara sitta och svajpa på telefonen hela tiden...

Dessutom, när jag har suttit och tryckt "gilla" i encounters i typ 10 minuter så befinner jag mig plötsligen bland tjejer typ tio mil från min ort.

Det verkar som att det tar slut på närmare håll.

Dessutom vill man ju inte råka trycka "gilla" på någon fet padda och inter heller ser jag någon anledning till att trycka "gilla" på alla dessa brudar som enbart pratar ett språk som INTE är svenska.

Det dyker upp förvånansvärt många brudar som enbart pratar engelska, spanska, franska eller thailändska.
Helt ointressanta för min del.
Citera
2016-10-01, 05:21
Medlem
Citat:

Detta svaret hör ihop med det förra.
Alltså in o rösta som fan kontinuerligt, fixa till profilen, behöver bara vara typ 15 väl valda ord, antingen fyller man i seriöst med alla intresse eller så kan man göra en fyndig charmig komb av 5-6 stycken typ sommar, sol. Strand, resa, hångel, jag vet att det är lite löjligt men än så länge är det deras spelregler som gäller så det är bara att rätta in sig i ledet och spela med.

Rösta rösta rösta

Här kommer ett tips som är sjukt värdefullt och inte många som vet om kan jag lova.
Ta reda på vilken som egentligen är din profilbild för det är inte den man väljer som profilbild som blir den bild som visas när tjejerna söker efter en och som visas i alla typ listor och liknande, är inte nykter o vet inte riktigt hur jag ska förklara, jo alla andra ser en annan av era bilder än vald profilbild, den som visas ligger alltid på samma plats i ens album men platsen varierar från konto till konto, jag kan tänka mig att det kan kanske bli lite struligt att få fram vilket foto som egentligen det är som visas och var i albumet den ska ligga för det är aldrig där det står profilbild. Ni får typ fråga en tjej som ni har kontakt med om hon kan skicka en printscreen av er chatt så blir du paff för det är helt plötsligt ett annat foto på ens profil, finns flera andra lösningar också. Varför det är så här vet jag och man kan tänka ut det rätt lätt om tänker ur göra pengar perspektivet, men skit samma det är ju en jävligt väsentlig grej och sjukt bra att veta.

Ang foto så har jag provat med att båda ha dolda foto och utan att ha dolda foto i olika mängder för att se effekten och idag har jag 4-5 synliga och kanske 15 dolda. Jag hade aldrig haft dolda om inte syftet bara är ligga.
Det är det en viss typ som ber om åtkomst o vi måste ha klart för oss att tjejer tror att dolt=porrbilder, det är inte så supermånga som frågar om att få titta men här är ett superläge att visa att visst vi fjantar efter era regler nu än så länge men det är jag som bestämmer genom att som svar på begäran om åtkomst svara först med smör typ berätta för henne hur fin hon är osv, kanske inte använda ordet fin eller en standardfras utan en fyndig egen, efter lite smör så avslutar ni svaret med, men jag vill nog lära känna dig lite mer innan du får åtkomst, hoppas det är ok😉.
Många flabbar som fan nu känns det som men hade det delats ut prisar så skulle det där movet få Stora fittöppnarpriset för det är det. nyfken du är hon är jag sompå denna moven har [quote=ormbiten|58634470]Ånää, ja e int bitter....

Alltså in o rösta som fan kontinuerligt, fixa till profilen, behöver bara vara typ 15 väl valda ord, antingen fyller man i seriöst med alla intresse eller så kan man göra en fyndig charmig komb av 5-6 stycken typ sommar, sol. Strand, resa, hångel, jag vet att det är lite löjligt men vi spelar än så länge efter deras spelregler så det är bara att rätta in sig i ledet och spela med.

Rösta rösta rösta

Här kommer ett tips som är sjukt värdefullt och inte många som vet kan jag lova, ta reda på vilken som egentligen är din profilbild för det är inte den man väljer som profilbild som blir den bild som visas när tjejerna söker o i alla typ listor och liknande, är inte alls nykter o vet inte riktigt hur jag ska förklara, jo alla andra ser en annan av era bilder än vald profilbild, den som visas ligger alltid på samma plats i ens album men platsen varierar från konto till konto, jag kan tänka mig att det kan kanske bli lite struligt att få fram vilket foto som egentligen det är som visas och var i albumet det ska ligga för det är aldrig där det står profilbild. Ni får typ fråga en tjej som ni har kontakt med om hon kan skicka en printscreen av er chatt, då blir du paff för det är helt plötsligt ett
Citat:

Detta svaret hör ihop med det förra. Alltså in o rösta som fan kontinuerligt, fixa till profilen, behöver bara vara typ 15 väl valda ord, antingen fyller man i seriöst med alla intresse eller så kan man göra en fyndig charmig komb av 5-6 stycken typ sommar, sol. Strand, resa, hångel, jag vet att det är lite löjligt men än så länge är det deras spelregler som gäller så det är bara att rätta in sig i ledet och spela med.
Rösta rösta rösta

Här kommer ett tips som är sjukt värdefullt och inte många som vet kan jag lova, ta reda på vilken som egentligen är din profilbild för det är inte den man väljer som profilbild som blir den bild som visas när tjejerna söker efter en s moch i alla typ listor och liknande, är inte o vet inte riktigt hur jag ska förklara, jo alla andra ser en annan av era bilder än vald profilbild, den som visas ligger alltid på samma plats i ens album men platsen varierar från konto till konto, jag kan tänka mig att det kan kanske bli lite struligt att få fram vilket foto som egentligen det är som visas och var i albumet den ska ligga för det är aldrig där det står profilbild. Ni får typ fråga en tjej som ni har kontakt med om hon kan skicka en printscreen av er chatt så blir du paff för det är helt plötsligt ett annat foto på ens profil, varför det är så här vet jag och man kan tänka ut det rätt lätt om tänker ur göra pengar perspektivet, men skit samma det är ju en jävligt väsentlig grej och sjukt bra att veta.
Ang foto så har jag provat med att båda ha dolda foto och utan att ha dolda foto för att se effekten och idag har jag 4-5 synliga och kanske 15 dolda. Jag hade aldrig haft dolda om inte syftet bara ca att ligga, till att börja med så är det en viss typ som titta, det är inte så supermånga som frågar om att få titta men här är ett superläge att visa att vi fjantar efter era regler än så länge men det är jag sompå denna moven har jag

Jag kom på nu att det här jag skriver är ju rätt sjukt o jag hoppas verkligen inte det är så många tjejer i tråden haha.
Jag älskar att vinna och lyckas och har sjuk vinnarskalle, det är därför det blir så här😉

annat foto på ens profil, varför det är så med profilbilder kan man om man vill tänka ut rätt lätt om tänker ur att göra pengar perspektivet.
Skit samma det är iaf en jävligt jävligt väsentlig grej och sjukt bra att veta.
Ang foto så har jag provat att båda ha dolda foto och utan att ha dolda foto i olika antal just för att se effekten, idag har jag 4-5 synliga och kanske 15 dolda. Blir man inte bra på foto så räcker det med två synliga, det viktiga är att ha rätt många dolda foto för att väcka nyfikenhet o det är faktiskt så att har man många foto kan det uppfattas typ som att man har självförtroende o det är ju bra om dom får för sig det hehe

Klockan är nu 0516 o jag är riktigt full o klyddat det somfan tror jag , blivit av med hela texten en gång o skrivit om tror jag o jag är nog inte klar heller men ni får ha överseende ned vad o hur det står, fortsättning följer en annan gång

Jag hade aldrig haft dolda om inte syftet bara va att ligga.
Det är en viss typ som frågar om att få titta och då ska vi tänka på att alla tjejer likställer dolt album med kukbilder m.m
Det dolda albumet lockar/retar och väcker typ samtliga tjejer är min erfarenhet iaf, jag har iaf aldrig missat pga att ha ett. Även den tjejen som säger sig vara anti mest av alla är inte så supermånga som frågar om att få titta men här är ett superläge att visa att visst vi fjantar efter era regler än så länge men det är ändå jag som bestämmer genom att på frågan om åtkomst svara först med typ hur fin hon är osv, inte ordet fin kanske o ingen standardfras utan nåt nåt o inte för långt men hon ska iaf få känslan av att du är mycket intresserad för att ge bäst effekt, efter du berättat smöret så avslutar du det med, men jag vill nog lära känna dit lite mer innan du får åtkomst, hoppas det är ok😉.

Jag kom på nu att det här jag skriver är ju rätt sjukt o jag hoppas verkligen inte det är så många tjejer i tråden haha.
Jag älskar att vinna och lyckas och har sjuk vinnarskalle, det är därför det blir så här😉
Senast redigerad av brasnyggman 2016-10-01 kl. 06:00.
Citera
2016-10-01, 06:03
Medlem
[quote=brasnyggman|58637878]Detta svaret hör ihop med det förra.
Alltså in o rösta som fan kontinuerligt, fixa till profilen, behöver bara vara typ 15 väl valda ord, antingen fyller man i seriöst med alla intresse eller så kan man göra en fyndig charmig komb av 5-6 stycken typ sommar, sol. Strand, resa, hångel, jag vet att det är lite löjligt men än så länge är det deras spelregler som gäller så det är bara att rätta in sig i ledet och spela med.

Rösta rösta rösta

Här kommer ett tips som är sjukt värdefullt och inte många som vet om kan jag lova.
Ta reda på vilken som egentligen är din profilbild för det är inte den man väljer som profilbild som blir den bild som visas när tjejerna söker efter en och som visas i alla typ listor och liknande, är inte nykter o vet inte riktigt hur jag ska förklara, jo alla andra ser en annan av era bilder än vald profilbild, den som visas ligger alltid på samma plats i ens album men platsen varierar från konto till konto, jag kan tänka mig att det kan kanske bli lite struligt att få fram vilket foto som egentligen det är som visas och var i albumet den ska ligga för det är aldrig där det står profilbild. Ni får typ fråga en tjej som ni har kontakt med om hon kan skicka en printscreen av er chatt så blir du paff för det är helt plötsligt ett annat foto på ens profil, finns flera andra lösningar också. Varför det är så här vet jag och man kan tänka ut det rätt lätt om tänker ur göra pengar perspektivet, men skit samma det är ju en jävligt väsentlig grej och sjukt bra att veta.

Ang foto så har jag provat med att båda ha dolda foto och utan att ha dolda foto i olika mängder för att se effekten och idag har jag 4-5 synliga och kanske 15 dolda. Jag hade aldrig haft dolda om inte syftet bara är ligga.
Det är det en viss typ som ber om åtkomst o vi måste ha klart för oss att tjejer tror att dolt=porrbilder, det är inte så supermånga som frågar om att få titta men här är ett superläge att visa att visst vi fjantar efter era regler nu än så länge men det är jag som bestämmer genom att som svar på begäran om åtkomst svara först med smör typ berätta för henne hur fin hon är osv, kanske inte använda ordet fin eller en standardfras utan en fyndig egen, efter lite smör så avslutar ni svaret med, men jag vill nog lära känna dig lite mer innan du får åtkomst, hoppas det är ok😉.
Många flabbar som fan nu känns det som men hade det delats ut prisar så skulle det där movet få Stora fittöppnarpriset för det är det. nyfken du är hon är jag sompå denna moven har
Citat:

Alltså in o rösta som fan kontinuerligt, fixa till profilen, behöver bara vara typ 15 väl valda ord, antingen fyller man i seriöst med alla intresse eller så kan man göra en fyndig charmig komb av 5-6 stycken typ sommar, sol. Strand, resa, hångel, jag vet att det är lite löjligt men vi spelar än så länge efter deras spelregler så det är bara att rätta in sig i ledet och spela med.

Rösta rösta rösta

Här kommer ett tips som är sjukt värdefullt och inte många som vet kan jag lova, ta reda på vilken som egentligen är din profilbild för det är inte den man väljer som profilbild som blir den bild som visas när tjejerna söker o i alla typ listor och liknande, är inte alls nykter o vet inte riktigt hur jag ska förklara, jo alla andra ser en annan av era bilder än vald profilbild, den som visas ligger alltid på samma plats i ens album men platsen varierar från konto till konto, jag kan tänka mig att det kan kanske bli lite struligt att få fram vilket foto som egentligen det är som visas och var i albumet det ska ligga för det är aldrig där det står profilbild. Ni får typ fråga en tjej som ni har kontakt med om hon kan skicka en printscreen av er chatt, då blir du paff för det är helt plötsligt ett

Detta svaret hör ihop med det förra. Alltså in o rösta som fan kontinuerligt, fixa till profilen, behöver bara vara typ 15 väl valda ord, antingen fyller man i seriöst med alla intresse eller så kan man göra en fyndig charmig komb av 5-6 stycken typ sommar, sol. Strand, resa, hångel, jag vet att det är lite löjligt men än så länge är det deras spelregler som gäller så det är bara att rätta in sig i ledet och spela med.
Rösta rösta rösta

Här kommer ett tips som är sjukt värdefullt och inte många som vet kan jag lova, ta reda på vilken som egentligen är din profilbild för det är inte den man väljer som profilbild som blir den bild som visas när tjejerna söker efter en s moch i alla typ listor och liknande, är inte o vet inte riktigt hur jag ska förklara, jo alla andra ser en annan av era bilder än vald profilbild, den som visas ligger alltid på samma plats i ens album men platsen varierar från konto till konto, jag kan tänka mig att det kan kanske bli lite struligt att få fram vilket foto som egentligen det är som visas och var i albumet den ska ligga för det är aldrig där det står profilbild. Ni får typ fråga en tjej som ni har kontakt med om hon kan skicka en printscreen av er chatt så blir du paff för det är helt plötsligt ett annat foto på ens profil, varför det är så här vet jag och man kan tänka ut det rätt lätt om tänker ur göra pengar perspektivet, men skit samma det är ju en jävligt väsentlig grej och sjukt bra att veta.
Ang foto så har jag provat med att båda ha dolda foto och utan att ha dolda foto för att se effekten och idag har jag 4-5 synliga och kanske 15 dolda. Jag hade aldrig haft dolda om inte syftet bara ca att ligga, till att börja med så är det en viss typ som titta, det är inte så supermånga som frågar om att få titta men här är ett superläge att visa att vi fjantar efter era regler än så länge men det är jag sompå denna moven har jag

annat foto på ens profil, varför det är så med profilbilder kan man om man vill tänka ut rätt lätt om tänker ur att göra pengar perspektivet.
Skit samma det är iaf en jävligt jävligt väsentlig grej och sjukt bra att veta.
Ang foto så har jag provat att båda ha dolda foto och utan att ha dolda foto i olika antal just för att se effekten, idag har jag 4-5 synliga och kanske 15 dolda. Blir man inte bra på foto så räcker det med två synliga, det viktiga är att ha rätt många dolda foto för att väcka nyfikenhet o det är faktiskt så att har man många foto kan det uppfattas typ som att man har självförtroende o det är ju bra om dom får för sig det hehe

Klockan är nu 0516 o jag är riktigt full o klyddat det somfan tror jag , blivit av med hela texten en gång o skrivit om tror jag o jag är nog inte klar heller men ni får ha överseende ned vad o hur det står, fortsättning följer en annan gång

Jag hade aldrig haft dolda om inte syftet bara va att ligga.
Det är en viss typ som frågar om att få titta och då ska vi tänka på att alla tjejer likställer dolt album med kukbilder m.m
Det dolda albumet lockar/retar och väcker typ samtliga tjejer är min erfarenhet iaf, jag har iaf aldrig missat pga att ha ett. Även den tjejen som säger sig vara anti mest av alla är inte så supermånga som frågar om att få titta men här är ett superläge att visa att visst vi fjantar efter era regler än så länge men det är ändå jag som bestämmer genom att på frågan om åtkomst svara först med typ hur fin hon är osv, inte ordet fin kanske o ingen standardfras utan nåt nåt o inte för långt men hon ska iaf få känslan av att du är mycket intresserad för att ge bäst effekt, efter du berättat smöret så avslutar du det med, men jag vill nog lära känna dit lite mer innan du får åtkomst, hoppas det är ok😉.

Edit.. Tjena måste göra ett tillägg för jag kollade lite på texten o det va snurrigt o jag snurrar så börjar jag pilla så kaosar det så jag skiter i att pilla på det.
Det är mycket som ska tilläggas o jag snabb lägga till en sak ang dolda foto, är man stolt aöver kuken så bara vinner ni på att ha med den, ni vinner lätt på att har en kukbild så vill ni inte lägga ut så lägger ni bara vanliga foto i dolda o låtsas som att där är snusk för jag lovar att hag aldrig tappat en enda av de tjejerna som sagt t.ex efter man sagt att dom får vänta med åtkomst eller dom som låtsas vara asanti men som senare bett om att få se kuken samma kväll, det är lite som att en del snusk/sexgrejer finns med i reglerna för spelet o som att alla liksom är med på.
Hahaha här lärde jag mig rätt snabbt hur jag skaffade mig en säkerhetslina, det händer ibland att det kommer en riktig doffsing s

Edit göra ett snabbt tillägg så inte nån tappar suget typ för att det va för många.
Jag blir sjukt kass på foto så även om jag har 20 foto så är det 2 av 4 offentliga som är på mig o av femton dolda är där ytterligare två så totalt har jag fyra proffilfoto på mig själv, det är vad jag lyckats skaka fram i bildvärld som är dugliga så det behövs inte fler men det är mycket viktigt att det ser ut som om man har många av bl.a tidigare nämnda anledningar

Sista editen, men den är viltig.
Jag skrev tidigare att jag inte skulle ha kukbild/eller spela som om jag hade även om jag inte hade någon om det inte gällde bara ligg, det hade hag inte på någon annan sida heller men på badoo jajävlar alla tjejer letar förhållande men ligger runt som fan speciellt perioden direkt efter separationen som i stort sett alla gått igenom som är+22, typ alla vill ha förhållande o då kör jag alltid kukspelet så med facit i hand så hade jsg kört kukspelet även in jag letade flickvän seriöst o varit på Baddo, där vet jag att det fungerar till 100% men jag skulle inte göra det på typ en vanlig sida
Senast redigerad av brasnyggman 2016-10-01 kl. 06:36.
Citera
2016-10-01, 09:24
Medlem
Om nu tjejerna på Badoo har så vansinnigt mycket att stå i, så kan man ju inte förutsätta att de har ratat en bara för att man inte har matchat. De har väl oftast inte ens hunnit komma till en i Encounters. Om de nu ens använder den funktionen.
Citera
2016-10-01, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VidgatBrugdgap
Om nu tjejerna på Badoo har så vansinnigt mycket att stå i, så kan man ju inte förutsätta att de har ratat en bara för att man inte har matchat. De har väl oftast inte ens hunnit komma till en i Encounters. Om de nu ens använder den funktionen.

Mitt i prick analys, det handlar i grund o botten om att fördelning är så sne och detta utnyttjar badoo till fullo på ett jäkla bra sätt.
Märk nu att det är typ deras affärsstrategi jag är imponerad av badoo i övrigt tycker jag är typ lite skitigt och suspekt, mycket mycket mer suspekt än ni anar men ändå inte regelrätt fullt och tjänsten levererar i världsklass för mig iaf så jag kan ju skita i resten

När man gottar ner sig o luskar lite så märker man hur satans välplanerat det är, det är så jävla välplanerat så att jag tror det B-iga intrycket som det ger när dom inte ens har någon support utan bara har typ en mail till hela jäkla baddo. Det kan vara helt enligt plan o vara så att den typen av Kundvård inte behövs i denna branch m.m och behövs den inte så skulle aldrig badoo ha en, inte ens för kundens skull, det är såna saker som ger det skitiga intrtrycket.

Tillbaks till det här med att vi kanske inte är så fula som vi tror, det är kanske så att dom får så mycket pm/röstningar m.m så så det inte hinner fram ell öppnas.

Så är det o det nyttjar badoo så jävla bra o kan lägga krut till de betalande kundernas profiler genom fler röster m.m.
Jag har lekt lite med lite siffror fram och tillbaka och tänker att tjejernas andel röster ska spridas på killar så bli det inte många chanser/röster man får om dagen som icke betalande, jag tippar på max 5-6 st om dagen, detta har badoo stenkoll på så det är precis så kunden mörker att det rör på sig.
När kunden sen blir betalande så är det ju sjukt lätt för badoo att göra så att kunden som betalande får en bättre upolevelse,
Jag tror att med extravisningar ökar man rösterna till mellen 17-25 om dagen, alltså 3-400 %, lägger man sen till för kanska en femtilapp extraröstningar,
Märk extraröstningar inte visningar dom ska ha samtidigt o få effekten av att två köpta hjälpmedel hjälps åt för du ska nu då även ha värdet av extraröstningarna o dom crediterna det kostade (16kr och ger i detta lägge grymt mycket för stålarna).. det är ju inte att man får kolla på brudarna som är värdet av tjänsten utan det är ju att ju mer röster jag lägger ju mer aktiva profiler träffar, i röstningsmaskinen är det så mycket fake o döda profiler så ska man låta det rulla på i vanlig takt så förlorar man sjukt med röster över tid för att profilerna är typ döda, med fler röster så blir det fler aktiva o döda profiler typ åker bakåt, den efkten blir sjukt påtaglig när man bunkrat upp lite röster för helt plötsligt röstar många fler.

Jag har en jäkla rysare angående hur röstningen går till och detta är det enda jag tror eller tycker iaf inte kan vara lagligt.

Utan att vi kunder vet om det så är vi även med på en annan sida med profiler och allt, det är ju konstigt för jag har godkännt att vara ned i badoo och inget annat men det är vi o det är sjukt men det är ändå sjukare för dom som är med på den andra men precis som vi inte har en aning om att dom ligger ute på en sida till, nämligen Badoo av alla jävla sidor haha.
Det är genom den andra sidan sim merparterna av rösterna kommer från för det sitter folk på en annan sida och röstar, det är lite sjukt för jag pratade med en tjej på badoo som trodde jag drev med henna, hon höll på att rakt av flippa ut, hon va typ 30 och rektor på en skola i en rätt stor stad o hon visste vad badoo är för sida och hon blev skrämd ledsen o rädd, han hade lagt ut 4-5 foto i profilen som sen badoo gör en profil av, hav kan inte synas på badoo osv tjata hon om och det är rätt men mycket så godkänner vi det i vilkoren, sidan det handlar om är en kopia av badoo med andra också i den lite sunkigare stilen med andra färger o mer bara en röstningssida utan profiler och dolda foto m.m

Superviktigt detta, tyvärr ger appen ljusår sämre utfall än om man använder datan, iaf att använda folk i närheten på mobilen är vansinnigt, man bara slänger bort potentiella ligg varje gång och man bränner dessutom chansen att flirta på det bästa sättet för att man mobilen så hon är redan är använd o gillad så använd datan för bästa liggprocent.
Köp krediterna via datorn för halva priset

Hotornot.c0m
Senast redigerad av brasnyggman 2016-10-01 kl. 12:20.
Citera
2016-10-01, 12:15
Medlem
Citat:

Redovisa gärna om det gör någon skillnad...
Ganska värdelös site enligt mig. Anger man en sökradie på säg 2 mil så dyker det upp en j-vla massa ryskor, thai, öststatare... jag visste inte att ryssland låg så nära... har de redan okuperat gotland ?
Och nu ska man bekräfta med mobilnummer... om man inte har en mobil då ?
Senast redigerad av inbox 2016-10-01 kl. 12:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in