Citat:
Ursprungligen postat av
ormbiten
Ånää, ja e int bitter....
Jag går på dejt nästan på varje helg med någon från Badoo, Happypankake eller Mötesplatsen...
Visserligen aldrig med dom brudarna som jag VILL gå på dejt med... Men ändå...
Jag ser mig själv som en rätt normal 42 åring, glad och positiv och framåt även om jag ibland kan vara lite feg och avvaktande i vissa situationer.
Jag har bara svårt att se verkligheten när du brer på med hur många matchningar du får bara för att du betalar några hundringar.
Jag ber om ursäkt, men min skeptiska sida vaknar när något låter för bra för att vara sant...
Här där jag bor finns det ju ens knappt så många brudar som du får matchningar med.
Men okej, jag ska ge det en chans och betala för mig så får vi se om det blir någon större skillnad på antalet matchningar...
Ursäkta mig för att jag är skeptisk.
Detta svaret hör ihop med det förra.
Alltså in o rösta som fan kontinuerligt, fixa till profilen, behöver bara vara typ 15 väl valda ord, antingen fyller man i seriöst med alla intresse eller så kan man göra en fyndig charmig komb av 5-6 stycken typ sommar, sol. Strand, resa, hångel, jag vet att det är lite löjligt men än så länge är det deras spelregler som gäller så det är bara att rätta in sig i ledet och spela med.
Rösta rösta rösta
Här kommer ett tips som är sjukt värdefullt och inte många som vet om kan jag lova.
Ta reda på vilken som egentligen är din profilbild för det är inte den man väljer som profilbild som blir den bild som visas när tjejerna söker efter en och som visas i alla typ listor och liknande, är inte nykter o vet inte riktigt hur jag ska förklara, jo alla andra ser en annan av era bilder än vald profilbild, den som visas ligger alltid på samma plats i ens album men platsen varierar från konto till konto, jag kan tänka mig att det kan kanske bli lite struligt att få fram vilket foto som egentligen det är som visas och var i albumet den ska ligga för det är aldrig där det står profilbild. Ni får typ fråga en tjej som ni har kontakt med om hon kan skicka en printscreen av er chatt så blir du paff för det är helt plötsligt ett annat foto på ens profil, finns flera andra lösningar också. Varför det är så här vet jag och man kan tänka ut det rätt lätt om tänker ur göra pengar perspektivet, men skit samma det är ju en jävligt väsentlig grej och sjukt bra att veta.
Ang foto så har jag provat med att båda ha dolda foto och utan att ha dolda foto i olika mängder för att se effekten och idag har jag 4-5 synliga och kanske 15 dolda. Jag hade aldrig haft dolda om inte syftet bara är ligga.
Det är det en viss typ som ber om åtkomst o vi måste ha klart för oss att tjejer tror att dolt=porrbilder, det är inte så supermånga som frågar om att få titta men här är ett superläge att visa att visst vi fjantar efter era regler nu än så länge men det är jag som bestämmer genom att som svar på begäran om åtkomst svara först med smör typ berätta för henne hur fin hon är osv, kanske inte använda ordet fin eller en standardfras utan en fyndig egen, efter lite smör så avslutar ni svaret med, men jag vill nog lära känna dig lite mer innan du får åtkomst, hoppas det är ok😉.
Många flabbar som fan nu känns det som men hade det delats ut prisar så skulle det där movet få Stora fittöppnarpriset för det är det. nyfken du är hon är jag sompå denna moven har [quote=ormbiten|58634470]Ånää, ja e int bitter....
Jag går på dejt nästan på varje helg med någon från Badoo, Happypankake eller Mötesplatsen...
Detta svaret hör ihop med det förra.
Alltså in o rösta som fan kontinuerligt, fixa till profilen, behöver bara vara typ 15 väl valda ord, antingen fyller man i seriöst med alla intresse eller så kan man göra en fyndig charmig komb av 5-6 stycken typ sommar, sol. Strand, resa, hångel, jag vet att det är lite löjligt men vi spelar än så länge efter deras spelregler så det är bara att rätta in sig i ledet och spela med.
Rösta rösta rösta
Här kommer ett tips som är sjukt värdefullt och inte många som vet kan jag lova, ta reda på vilken som egentligen är din profilbild för det är inte den man väljer som profilbild som blir den bild som visas när tjejerna söker o i alla typ listor och liknande, är inte alls nykter o vet inte riktigt hur jag ska förklara, jo alla andra ser en annan av era bilder än vald profilbild, den som visas ligger alltid på samma plats i ens album men platsen varierar från konto till konto, jag kan tänka mig att det kan kanske bli lite struligt att få fram vilket foto som egentligen det är som visas och var i albumet det ska ligga för det är aldrig där det står profilbild. Ni får typ fråga en tjej som ni har kontakt med om hon kan skicka en printscreen av er chatt, då blir du paff för det är helt plötsligt ett
Citat:
Ursprungligen postat av
ormbiten
Ånää, ja e int bitter....
Visserligen aldrig med dom brudarna som jag VILL gå på dejt med... Men ändå...
Jag ser mig själv som en rätt normal 42 åring, glad och positiv och framåt även om jag ibland kan vara lite feg och avvaktande i vissa situationer.
Jag har bara svårt att se verkligheten när du brer på med hur många matchningar du får bara för att du betalar några hundringar.
Jag ber om ursäkt, men min skeptiska sida vaknar när något låter för bra för att vara sant...
Här där jag bor finns det ju ens knappt så många brudar som du får matchningar med.
Men okej, jag ska ge det en chans och betala för mig så får vi se om det blir någon större skillnad på antalet matchningar...
Ursäkta mig för att jag är skeptisk.
Detta svaret hör ihop med det förra. Alltså in o rösta som fan kontinuerligt, fixa till profilen, behöver bara vara typ 15 väl valda ord, antingen fyller man i seriöst med alla intresse eller så kan man göra en fyndig charmig komb av 5-6 stycken typ sommar, sol. Strand, resa, hångel, jag vet att det är lite löjligt men än så länge är det deras spelregler som gäller så det är bara att rätta in sig i ledet och spela med.
Rösta rösta rösta
Här kommer ett tips som är sjukt värdefullt och inte många som vet kan jag lova, ta reda på vilken som egentligen är din profilbild för det är inte den man väljer som profilbild som blir den bild som visas när tjejerna söker efter en s moch i alla typ listor och liknande, är inte o vet inte riktigt hur jag ska förklara, jo alla andra ser en annan av era bilder än vald profilbild, den som visas ligger alltid på samma plats i ens album men platsen varierar från konto till konto, jag kan tänka mig att det kan kanske bli lite struligt att få fram vilket foto som egentligen det är som visas och var i albumet den ska ligga för det är aldrig där det står profilbild. Ni får typ fråga en tjej som ni har kontakt med om hon kan skicka en printscreen av er chatt så blir du paff för det är helt plötsligt ett annat foto på ens profil, varför det är så här vet jag och man kan tänka ut det rätt lätt om tänker ur göra pengar perspektivet, men skit samma det är ju en jävligt väsentlig grej och sjukt bra att veta.
Ang foto så har jag provat med att båda ha dolda foto och utan att ha dolda foto för att se effekten och idag har jag 4-5 synliga och kanske 15 dolda. Jag hade aldrig haft dolda om inte syftet bara ca att ligga, till att börja med så är det en viss typ som titta, det är inte så supermånga som frågar om att få titta men här är ett superläge att visa att vi fjantar efter era regler än så länge men det är jag sompå denna moven har jag
Jag kom på nu att det här jag skriver är ju rätt sjukt o jag hoppas verkligen inte det är så många tjejer i tråden haha.
Jag älskar att vinna och lyckas och har sjuk vinnarskalle, det är därför det blir så här😉
annat foto på ens profil, varför det är så med profilbilder kan man om man vill tänka ut rätt lätt om tänker ur att göra pengar perspektivet.
Skit samma det är iaf en jävligt jävligt väsentlig grej och sjukt bra att veta.
Ang foto så har jag provat att båda ha dolda foto och utan att ha dolda foto i olika antal just för att se effekten, idag har jag 4-5 synliga och kanske 15 dolda. Blir man inte bra på foto så räcker det med två synliga, det viktiga är att ha rätt många dolda foto för att väcka nyfikenhet o det är faktiskt så att har man många foto kan det uppfattas typ som att man har självförtroende o det är ju bra om dom får för sig det hehe
Klockan är nu 0516 o jag är riktigt full o klyddat det somfan tror jag , blivit av med hela texten en gång o skrivit om tror jag o jag är nog inte klar heller men ni får ha överseende ned vad o hur det står, fortsättning följer en annan gång
Jag hade aldrig haft dolda om inte syftet bara va att ligga.
Det är en viss typ som frågar om att få titta och då ska vi tänka på att alla tjejer likställer dolt album med kukbilder m.m
Det dolda albumet lockar/retar och väcker typ samtliga tjejer är min erfarenhet iaf, jag har iaf aldrig missat pga att ha ett. Även den tjejen som säger sig vara anti mest av alla är inte så supermånga som frågar om att få titta men här är ett superläge att visa att visst vi fjantar efter era regler än så länge men det är ändå jag som bestämmer genom att på frågan om åtkomst svara först med typ hur fin hon är osv, inte ordet fin kanske o ingen standardfras utan nåt nåt o inte för långt men hon ska iaf få känslan av att du är mycket intresserad för att ge bäst effekt, efter du berättat smöret så avslutar du det med, men jag vill nog lära känna dit lite mer innan du får åtkomst, hoppas det är ok😉.
Jag kom på nu att det här jag skriver är ju rätt sjukt o jag hoppas verkligen inte det är så många tjejer i tråden haha.
Jag älskar att vinna och lyckas och har sjuk vinnarskalle, det är därför det blir så här😉